בוקר טוב לכל המשפחה היקרה של הפורום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב לכל המשפחה היקרה של הפורום
    קרן אור
    26/09/2007

    השכמתי קום היום(נו טוב הילדים בבית אם זה היה תלוי בי סביר להניח שלא הייי מרימה את עצמי לפני 10 בבוקר,אז הסתפקתי בחמש וחצי....)לפני שאני הולכת להכין קישוטים לסוכה עם בני שמחתי לראות שהיתה כאן פעילות בערב.
    ע' היקר-באמת תהיתי מה שלומך והיכן אתה??יצאת לחופש חג מהצבא??לגביי ההערות אני יודעת כמה זה מעצבן,אבל אני למדתי שתמיד יהיו כאלו שיהיה להם מה להגיד לאוו דווקא בנושא המשקל,וזה בסדר כי אנחנו לא חיים בשביל לרצות את כולם,אנחנו חיים כי בסופו של יום אנחנו נשארים עם עצמנו וחשוב להיות שלמים עם עצמנו.איך אתה שואל??בלהכיר את היכולות הנפלאות שלנו שאין לאף אחד אחר.ולא מתעמקים רק בחסרונות.מאחלת לך סוף שבוע רגוע,נטול הערות.אשמח אם תספר איך עברה עלייך התקופה האחרונה.
    טליוש-כל הכבוד!!! אני שמחה שאת משלימה שעות שינה,ומקווה שיהיה לך מעכשיו מזמן לטפל בעצמך,את יודעת עומדים בפקולטה לרפואה בלחצים איומים...
    לילית-מה שלומך??אני רוצה לספר לך שמתוך סקרנות לפני כמה ימים נכנסתי לאתרי פרו-אנה בפעם הראשונה בחיי,וגם האחרונה,ומה שראיתי שם היה מזעזע.לטעמי צריך להאשים ברצח את מנהלי האתרים הללו.להסיט בנות לרעוב למוות,לתת להן טיפים כיצד לעשות זאת מהר ולהרוג את עצמן זה משהו שצריך להוקיע,ובכלל כל דבר שמזלזל בערך החיים הוא שנוא מבחינתי!!לילית גם לי יש שני ילדים מקסימים וכשהבאתי אותם לעולם,לקחתי אחריות על שלומם הפיזי והנפשי,והבראתי.כי הבנתי שאת האנרגיות שהפנתי להרס עצמי,אני יכולה להפנות לטובת טיפוח וגידול ילדיי,ואת יודעת כמה זה מצריך,וכמה הילדים שלנו חכמים וקולטים כל דבר,ובעיקר את זה שלאמא שלהם לא טוב בתוך הגוף של עצמה,זה מה שאת רוצה שהם ילמדו??שבוע ללא הקאות הוא לא דבר מובן מאליו,אם עשית זאת יש לך את הכוחות להמשיך.עשי זאת בשביל עצמך,אבל גם בשביל המשפחה שלך.לי זה עזר הרבה לקחת את עצמי בידיים,ואני חושבת שזה היה הזרז להחלמה שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב צוהל הרחוב

    לילית
    26/09/2007

    בוקר אור לכולם.

    קרן אני מסכימה איתך שבעקרון עידוד לאנה הוא נוראי, אבל מה לעשות שהמחלה הזאת של הפערות אכילה היא כמו תולעת שמעכלת כל חלקה טובה.
    אני יודעת שהערצה שלי אם אפשר לקרוא לזה כך היא לא בריאה אבל הקושי היום יומי של ההתעסקות הבלתי פוסקת באוכל מעלה בי רצון למצוא פתרון כדי פשוט להפסיק לחשוב על אוכל. ולמרות שברור לי שגם מי שצמה ימים שלמים עסוקה באוכל כל הזמן, אני רוצה לחשוב שאולי לא.

    מכל ההתמכרויות שיש אוכל זאת ההתמכרות הכי בעיתית, כי אי אפשר להפסיק לאכול, חייבים לאכול בשביל לחיות, כך שאי אפשר להתנתק מגורם ההתמכרות והאובססיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב לילית

    קרן אור
    26/09/2007

    ה"א הן נוראות לשתי הקטבים,גם לבולמיות שחושבות על אוכל ומקיאות,וגם לאנורקסיות שצמות(ואגב,חושבות על אוכל כל הזמן...),להחילף הפרעה בהפרעה(מה שקורה הרבה פעמים) לא תפטור לנו את הבעיה הבסיסית,והיא הגורם האמיתי למחלה.נכון זה מחסל כל חלקה טובה,אבל ככל שמתמידים מגלים פתאום שהיי אני לא מקיאה ולא קרה לי כולם.אלא להיפך.עם הזמן החיים "הנורמליים" הופכים להיות השיגרתיים ולא המחלה.אז כן קשה לך כרגע כי את מנסה למצוא פתרונות להבריא,אבל עם הזמן זה נעשה יותר קל.אין מה לעשות הדרך החוצה מלווה בקשיים וצריך להיות מוכנים להם,ולא לתת להם להצניח אותנו שוב מטה.אז את תחשבי על אוכל בהתחלה רוב הזמן,מה זה משנה??העיקר שאת לא מקיאה.המחשבות הן הדבר האחרון שמשתנה,אבל זה לא משהו שאי אפשר להיפטר ממנו.תאמיני לי הייתי בסיוט הזה.
    מאחלת לך חג שמח ומהנה עם המשפחה והבנות(אגב,לי יש בן ובת)
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילית, זאת בדיוק הבעיה.

    אני
    27/09/2007


    שאי-אפשר להתנתק מהאוכל אחת ולתמיד - ממש "אי אפשר אתו ואי-אפשר בלעדיו". העובדה שנצטרך להתעסק אתו כל זמן שאנו בחיים באמת מקשה על הגמילה מההתמכרות הזאת.

    ובכל זאת, את מאד מודעת לעצמך ואת יודעת שצום כדרך להיפטר ממחשבות על אוכל אינו אפקטיבי. נהפוך הוא. בהרעבות העבר שלי הגעתי לקטעים הזויים לגמרי - חלומות וחזיונות על אוכל 24/7. הייתי חולמת שאני חוטפת בולמוס באמצע הלילה, ואפילו הייתי מריחה את הריח של האוכל - קטע מוטרף לחלוטין! ואז הייתי מתעוררת בבהלה קלה ולא הייתי בטוחה אם רק חלמתי או שבאמת בלסתי עכשיו...

    בקיצור, "כדור ההרגעה המחשבתי" הזה לא ממש יהיה בעזרך. את יודעת שזאת רק אשליה ובולשיט אחד גדול. כנראה שאין מנוס אחר מאשר למצוא נקודת איזון שפויה, ולהישאר שם.

    אה, ובאשר למקום מגורייך - דרום אמריקה או דרא"פ? או לא זה ולא זה? חחח... :-)

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור גם ממני לכולן!!!

    בלונדי
    26/09/2007

    שלום לכל באי הפורום שלנו. מה שלומכם בערב חג זה?
    אם לא היה כתוב ביומן שהיום זה ערב חג, לא היה לי מושג.
    אני אוהבת את סוכות, ואני אוהבת מאוד (קרן אור) להכין קישוטים לסוכה. זו מסורת בקבוץ מגיל ילדות... אז תהנו לכם עם זה.

    אני כרגע בקפה של הבוקר. השכמתי מצרחותיהם של העורבים. הם מפריעים לישון, זה פשוט נורא!!

    בינתיים אין חום ונקווה שכך יהיה!

    קרן אור- אני מבינה שגם את מעולם לא ביקרת באתרים נוראיים. אז הנה אנחנו שתיים בעסק. אף פעם גם לא ידעתי על קיומם. הייתי קבורה במחלה של עצמי, לא ידעתי שיש דברים מסוג זה. כתבת מאוד יפה ללילית. היה לי ממש מרגש לקרוא, על ההחלמה שלך ועל לקיחת האחריות לטובת ילדייך.

    לילית- אני מקווה שהיום יהיה לך יום יותר שפוי, בלי גיחות למקומות רעים...!
    שאלתי אותך למטה אם את נדרשת לומר: "G'D DAY MATE" לעוברים ושבים מדי יום...
    ולקרן אור המקסימה שלנו קוראים "קרן אור" כי היא קרן של אור אצלנו בפורום. אז קראי לה "קרן אור"!! מגיע לה, היא הרוויחה זאת ביושר! (-:

    טוב, אני מקווה שכולכם תחגגו הערב בנעימים. אצלנו אין אפשרות לחגוג. עבודה..! לא נורא. גם ככה אין לנו סוכה.


    טוב יקירים שלי!
    דברו איתי בהמשך!
    אוהבת,
    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את ממש לא בכיוון...

    לילית
    26/09/2007

    רוצה רמז ?





























    שם היבשת מתחיל ב א'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב, הבנתי...!!!

    בלונדי
    26/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקרה

    קרן אור
    26/09/2007

    נראה לי שאני צריכה להתחיל לצלם את כל החגים אצלנו,ולשלוח לך תמונות מה את אומרת??אם כי הם יהיו פחות פסטורליות משלך,וללא נופים כמעט בכלל אלא עם הרבה בלאגן של ילדים.עשינו עסק???
    הקישוטים שלנו הסתפקו בהכנת "מנורות"(כך גם קראו לזה פעם?כי בתקופתי נראה לי שקראו לזה פעמונים) ובשרשראות ארוכות,עם מדבקות של מיקי דורה ושלל חברי דיסני...
    ישנתי צהריים,השלמתי קצת שעות.
    שולחת לך מכאן איחולי חג,וגם בריאות...
    וכן,גם אני לא ידעתי על המגפה של אתרי פרו-אנה וטוב שכך,כי נראה לי שאם אני לא גמרתי את עצמי זה ללא ספק היה עושה את זה....אני חושבת שהפעם הראשונה ששמעתי על משהו כזה היתה בעיתון סוף-שבוע,וגם אז לא רציתי לברר מה זה.....מזל שאני רחוקה משם שנות אור,וידעתי שגם אם אכתוב שם משהו,בטח ימחקו אותו כי אני מחללת מפריחה את האשליה שבה הם חיים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור יקירתי!!

    בלונדי
    26/09/2007

    איזה כייף, הייתי עושה במקומך קישוטים לסוכה כרגע...

    למרות החום עשיתי קצת סידורים ודברים.... אין ברירה!

    מחכה לשמוע ממך..

    נשיקות,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום