מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כרונית מה שלומך???קרן אור26/09/2007
אני יודעת שעדיין מוקדם לך להפציע,רק רציתי לישון בידיעה ששלומך טוב ולשאול איך שרדת את היום בעבודה.אז אם את כאן יהיה נחמד לשוחח.
אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי כרונית!!!
בלונדי27/09/2007כבר מאוחר, יקירה!
איפה את? אני מתחילה לדאוג...
מקווה שתגיעי בקרוב..!
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכרונית שלי!!!
בלונדי27/09/2007יקירה, אני חושבת עלייך.. וכל כך מקווה שאת נעדרת מסיבות טובות. שאת נהנית לך בערב החג..
אם לא אספיק לפגוש אותך, שיהיה לך ליל מנוחה!
ונתראה מחר, כמובן!
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום חמודות שלי!
אני27/09/2007
קרן אור - מה שלומך ואיך עבר עלייך הערב? האם היה לכם נחמד, למעט ההערה של בעלך? מקווה שכן. אני, מכל מקום, חושבת שאת בהחלט ראויה לפרגן לעצמך את הקורס הזה שאת רוצה. בסך הכל העלות הכספית שלו לא כזו גבוהה, ואני בטוחה שתוכלו להחדיר אותו לתקציב המשפחתי במקום משהו פחות חשוב. בקיצור - לכי על זה, ותיהני! רק בזהירות...
בלונדי - איך את מרגישה כעת ומה קורה עם החום? עדיין מסרב לרדת? הבנתי ששעמם לך קצת... מקווה שאהבת את הסרט. אויש מתוקה שכמוך, תודה רבה על כל מה שכתבת לי. תודה רבה-רבה! אני מאד מעריכה זאת. חיממת את לבי מאד. ותגובתי לא תאחר להגיע...
ואצלי... היום עבר לי ממש מהר. הגעתי לעבודה אחרי הזמן ויצאתי לפני הזמן - שיקפצו לי כולם! (ניצלתי את אווירת החג הסלחנית...). מיד לאחר מכן יצאתי לסיבוב קניות ברחוב שאני מאד אוהבת להגיע אליו כשמזדמן לי, אבל כל החיפושים לא העלו הרבה מציאות. בסופו של דבר קניתי רק חולצה אחת.
כן, שחורה.
ברור.
עם שרוולים ארוכים.
וחוץ מזה לא הלכתי להתארח הערב בשום מקום. לא התחשק לי לראות איש. וכעת אני עייפה ומשום מה יש לי בחילה כל הערב. בחילה פסיכוסומטית כנראה. טוב, נראה לי שאני אתפוס לי עוד מקלחת בתקווה שתיטיב את הרגשתי. אחזור לכתיבה לאחר מכן אם יעמדו לי כוחותיי.
לילה טוב לכן, תודה לשתיכן וחג שמח באשר אתן!
(ואיזה כיף שלא צריך לקום מוקדם מחר...)
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

