כרונית מה שלומך???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כרונית מה שלומך???
    קרן אור
    26/09/2007

    אני יודעת שעדיין מוקדם לך להפציע,רק רציתי לישון בידיעה ששלומך טוב ולשאול איך שרדת את היום בעבודה.אז אם את כאן יהיה נחמד לשוחח.
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית מה שלומך???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית!!!

    בלונדי
    27/09/2007

    כבר מאוחר, יקירה!
    איפה את? אני מתחילה לדאוג...
    מקווה שתגיעי בקרוב..!

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית שלי!!!

    בלונדי
    27/09/2007

    יקירה, אני חושבת עלייך.. וכל כך מקווה שאת נעדרת מסיבות טובות. שאת נהנית לך בערב החג..

    אם לא אספיק לפגוש אותך, שיהיה לך ליל מנוחה!
    ונתראה מחר, כמובן!

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום חמודות שלי!

    אני
    27/09/2007


    קרן אור - מה שלומך ואיך עבר עלייך הערב? האם היה לכם נחמד, למעט ההערה של בעלך? מקווה שכן. אני, מכל מקום, חושבת שאת בהחלט ראויה לפרגן לעצמך את הקורס הזה שאת רוצה. בסך הכל העלות הכספית שלו לא כזו גבוהה, ואני בטוחה שתוכלו להחדיר אותו לתקציב המשפחתי במקום משהו פחות חשוב. בקיצור - לכי על זה, ותיהני! רק בזהירות...

    בלונדי - איך את מרגישה כעת ומה קורה עם החום? עדיין מסרב לרדת? הבנתי ששעמם לך קצת... מקווה שאהבת את הסרט. אויש מתוקה שכמוך, תודה רבה על כל מה שכתבת לי. תודה רבה-רבה! אני מאד מעריכה זאת. חיממת את לבי מאד. ותגובתי לא תאחר להגיע...

    ואצלי... היום עבר לי ממש מהר. הגעתי לעבודה אחרי הזמן ויצאתי לפני הזמן - שיקפצו לי כולם! (ניצלתי את אווירת החג הסלחנית...). מיד לאחר מכן יצאתי לסיבוב קניות ברחוב שאני מאד אוהבת להגיע אליו כשמזדמן לי, אבל כל החיפושים לא העלו הרבה מציאות. בסופו של דבר קניתי רק חולצה אחת.

    כן, שחורה.

    ברור.

    עם שרוולים ארוכים.

    וחוץ מזה לא הלכתי להתארח הערב בשום מקום. לא התחשק לי לראות איש. וכעת אני עייפה ומשום מה יש לי בחילה כל הערב. בחילה פסיכוסומטית כנראה. טוב, נראה לי שאני אתפוס לי עוד מקלחת בתקווה שתיטיב את הרגשתי. אחזור לכתיבה לאחר מכן אם יעמדו לי כוחותיי.

    לילה טוב לכן, תודה לשתיכן וחג שמח באשר אתן!

    (ואיזה כיף שלא צריך לקום מוקדם מחר...)

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום