בטח שהתגעגעתי, קרן אור!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בטח שהתגעגעתי, קרן אור!!
    בלונדי
    27/09/2007

    באמת תהיתי מה איתך..

    אני וכרונית כבר רצינו לתכנן פגישת מחזור ולא היית כדי להתייעץ איתך..חחח סתם! למרות שזה יכול להיות אדיר!! להפגש כך יום אחד לקפה..!

    מקווה שבילית בנעימים עם הורייך...!

    אני מאוד אוהבת לקרוא את עיתוני השבת. אני לא מחפשת בהם יותר מדי, אך זו נהפכה למסורת (כאשר אנחנו בארץ), לשבת בשבת בבוקר או בצהריים, בפרגולה בגינה, עם החתול, ולקרוא עיתון.. בשלווה ובנחת..! וזה מאוד חסר לנו!

    הבחילה לא חלפה כלל וכלל... כנראה תשאר עד מחר! אוף, אבל אין ברירה.

    לא ידעתי מה לחשוב לגבי הקפה שאת צורכת. אבל אני שמחה לגלות כי גם את, כמו כרונית, שותה דברים טובים! ושתי כפיות סוכר זה כלל לא נורא.
    אני פעם הייתי שותה עם שתי כפיות סוכר ולאט הצלחתי לרדת ולשתות בלי כלום. זה אפשרי, רק לוקח זמן להתרגל. כמו לכל דבר..

    זהו, גם הלילה אהיה לבד. מקווה שיעבור בנעימים...
    ואני פה, למקרה שתרצי לשוחח...

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בטח שהתגעגעתי, קרן אור!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרות

    קרן אור
    27/09/2007

    אני כרגיל לא יכולה לשבת ולנוח,אז אני מסדרת את הארונות בגדים של הילדים מתכוננת לסתיו,שיגיע כבר...וכרונית,בוודאי שמתי לב שקריר בלילות אני פותחת חלונות בסלון,והאוויר נכנס,אוויר נקי,ולא "עומד" כמו בדר"כ.
    בלונדי-לגבי הנס קפה,לפני שנכנסתי להריון נראה לי היתה לי הרעלת אספרטיים,שתיתי בקבוק קולה דיאט ליום(במינימום) הכל עם סוכרזית,הטעם של הסוכר הגעיל אותי...כשנכנסתי להריון,והסוכר שלי בדם באופן כללי נמוך,הוא ירד עוד יותר עד מצב של היפוגלקמיה,הסתובבתי כמו סכרתית עם קוביות של סוכר בתיק,למקרה שבאמצע נסיעה תתקוף אותי החולשה...ואז התרגלתי לסוכר,והיום קשה לי לשתות משהו בלי או תחליפי.למרות שבימים האחרונים אני מכינה לעצמי לימונדה עם תחליף לסוכר ללא טעם לוואי,אבל נכון אני צריכה להוריד את הסוכר הזה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה נלחץ לי...

    קרן אור
    27/09/2007

    לגביי פגישת מחזור אפשר באמת לתכנן(תרתי משמע...חחח...)
    טוב הסנתי את הרמז עם הקפה השחור,כשתגיעי לארץ אחדש אותי,כי גם אצלי הוא עומד,מעולם לא שתיתי קפה,אלא רק נס קפה.וכרונית,תמיד שתיתי נס קפה של עילית עד שהחתנתי עם בעלי שמכור לגייקובס ושנאתי את הטעם של זה,והיום היום אני לא מסוגלת לטעום פחות מטסטר צויס או מגייקובס...
    אתן יודעות מה אני קולטת-שאני מדברת כמו דבה על אוכל ואתן על שתיה,נראה לי שאני צריכה סדנת גמילה אצלכן...חחח....
    טוב יאללה,אני הולכת לקחת כדור הראש שלי כואב היום וגם הבטן,נקווה שישתפר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לך קרן אור!!

    בלונדי
    27/09/2007

    למה את אומרת על עצמך "דבה"? כמה פעמים אני טחנתי לכם פה על "פתי-בר"? או על במיה? או על כל דבר אחר? זה מה שכייף. שאנחנו כבר יכולות לדבר בהנאה על אוכל, ולא בייסורים...

    פגישת מחזור תהיה דבר נחמד ביותר!! ובלי מחזור בבקשה...חחחח!!

    אני שמחה שנפטרת מקפה עלית, כי הוא לא ראוי להקרא "קפה" בכלל! הוא זוועת עולם ורק הריח שלו גורם לבחילה. שלא לדבר על הטעם!!

    בעלי אוהב, בין השאר, את הקפה וניל של טייסטר'ס צ'ויס. אני רק מריחה את הריח שלו, ובא לי להקיא. לא יכולה לתאר לכן! גועל נפש! אגב, בארץ כבר אין להשיגו, ולכן קנינו בחו"ל. איכס.

    אני שמחה שהלילות נהיו קרירים אצלכן. זה אכן נעים לישון עם חלונות פתוחים ולהרגיש אוויר קריר זורם פנימה!

    טוב מחכה לשמוע מכן...

    בלונדי!





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי אהובה

    קרן אור
    27/09/2007

    אני כותבת על עצמי דבה,כי אין יום שבו אני טוחנת לעצמי את המוח להתחיל לאכול בריא יותר,ובמקום זה בכורח הנסיבות והעצלות אני טוחנת רק ג'אנק.
    מסכימה איתך לגביי טסטר צוי'ס וניל,אני הרי חולה על וניל בכל משהו חם,אבל בטסטר יש לו טעם זוועתי,לכן אני קונה מקלות וניל ומרתיחה אותם.
    ואגב במיה,היום היה בתפריט וגם מלוחיה-שמעת פעם על זה??זה מרק של מצרים,טעים יאמי...
    יאללה עוד חודשיים את חוזרת איזה כיף!!!תוכלי לשבת ביום שבת ולקרוא עיתון בנחת,לבקר אותי כמובן(תודי רק בשביל זה שווה לחזור...חחח...אני היום מעופפת אל תתייחסי...זה הפגישת מחזור...)
    נראה לי שמחר אני נוסעת לסידורים ובין השאר אחדש את נעלי הריצה שלי,הגיע הזמן לא??להוריד את האבק מהשרירים....אמרתי לכן אני בחורף פורחת,אני פעילה יותר,יש לי מצב רוח טוב יותר,אם כי אני נהיית כחולה מהקור....
    וביום שבת אני נוסעת להעביר יום עם הילדים בלונה פארק,לחדש את האדרלין שוב(למרות שהיום אני ישר מקבלת סחרחורות מהמתקנים,ולא נהנית מהפחד...)-כרונית רוצה לבוא??אני לא מתייאשת אם שמת לב,אני מספחת אותך אליי כל הזמן.....בסוף עוד ימאס לך ממני...חחח...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי,

    אני
    27/09/2007


    בזמנו מכרו גם בארץ את ה"טייסטר'ס צ'ויס" בטעם וניל וגם בטעם אגוזים, ושניהם לא נעמו לחכי כלל. כנראה שהם באמת לא הצליחו בארץ, כי אני כבר לא רואה אותם על המדפים. גם "עלית" הוציאו בזמנו שני טעמים של "ארומה" - שוקולד וטירמיסו. לשוני לא אהבה גם אותם, ולכן הם "עפו" מרשימת הקניות שלי בשליפת עט מהירה אחת... . הגעתי למסקנה שאני אוהבת קפה נקי, ולא קפה בטעם X או Y. כל התמציות המלאכותיות רק הורסות את הטעם של הקפה לדעתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור מתוקה -

    אני
    27/09/2007


    את לא צריכה להוריד את הסוכר!!!

    תודה לאל את בריאה, ואת צריכה ויכולה להוסיף לך סוכר לקפה! אל תנסי להוריד אותו, והוא בטח עדיף על כל האספרטיים/סוכרזית/סכרין/סוכרלוז/אסצולפם K/ציקלמט וכל שאר הרעלים הכימיקליים שבאים להחליף אותו! אין כל רע בקצת סוכר, אז אל תרגישי רע עם זה. את לא צריכה להוריד שום דבר!!!

    אני שותה שתייה חמה ללא סוכר מאז שאני זוכרת את עצמי. אני אוהבת את הטעם העפיץ של הקפה, שמתעדן עם מעט החלב הדל שאני מוסיפה. ברור ששורשי ההרגל נעוצים בילדותי הטיפה מעורערת... אמא שלי הרגילה אותי לכך כי "ככה צריך" ו-"להוסיף סוכר זה סתם מיותר". כנראה שהיתה לי ילדות לא ממותקת...

    ובבקשה הירגעי שם עם כל הסידורים והעניינים! את מתבקשת לנוח ולא להתיש את קרן אור שלי עד אפיסת כוחות! נא לשמור עליה ולאהוב אותה! אגב, יש שירים יפים ב-88fm. כדאי לך לשמוע ברקע. תיכף אשב לכתוב לך.

    אה, ואני לא רוצה לשמוע אותך קוראת לעצמך 'שמנה' או 'דבה' בשום אופן, שמעת?! גם לא בצחוק!

    בלונדי - אני מקווה שלא תידרדרי למצב של להיסחב עם פולי קפה שלמים+מטחנה ביתית לכל מקום... אבל אני "מתה" על הריח הזה! אני אישית לא שותה קפה שחור כי הוא עושה לי צרבת איומה (כפי שכבר אמרתי לך בעבר) וגם כי הוא פחות טעים לי מהנס-קפה שלי.

    אגב, מדוע הפסקת לשתות נס-קפה? האם התעוררה אצלך בעיה עם חלב?

    דווקא בעתון יש הרבה כתבות מעניינות. חבל רק שאין לי סבלנות להיכנס אליהן. אני קוראת רק את הכותרות הגדולות ואת כותרות המשנה ומדפדפת הלאה בחוסר מנוחה.

    טוב, שיהיה ערב מהנה ונעים ולהשתמע מאוחר יותר.

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית יקרה!

    קרן אור
    27/09/2007

    שמת לב שאנחנו כותבות במקביל???
    אוף כואב לי הראש(כנראה מהסיבה החודשית),ואני לא מסוגלת לעשות כרגע כלום,אז כמובן שנטשתי את הארונות...לפחות לשעות הקרובות...תיכף אפתח את העיתון בפעם הראשונה בחג הזה.גם אני לא קוראת לעומק כמו בעבר,אלא יותר כותרות,ואם משהו צד את עיני אז אני מרפרפת בו..חוץ מזה שיש לי שלושה עיתונים להספיק+המנויים הרגילים שלי שכבר חצי שנה לא פתחתי...
    טוב אשתמע יותר מאוחר
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי בנות שלי!!!

    בלונדי
    27/09/2007

    קודם כל אני חולה על מלוחייה!!!!!!!!!!!!!!! שלחי לי קצת!!!
    והכנתי היום בעצמי במיה..מממ טעים. אך לא תרם לבחילות שלי!

    כרונית צודקת. בזמנו ניתן היה להשיג את גל סוגי הקפה הללו, אך כנראה שהצרכן הישראלי מעדיף את הקפה שלו נקי מתמציות וחומרי לוואי!

    למה הפסקתי עם חלב? כי חלב עושה לי רצון להקיא בעעעעעע, רק הריח שלו דוחה אותי, ועוד כשזה מתערבב בקפה, זה בכלל נורא מבחינתי. משאיר לי טעם לוואי בפה.

    ולמה שלא אסתובב עם פולי קפה טריים ומטחנה? רעיון טוב!! בעלי ימות מזה.חחחח! אני אספר לו על כך. יש לי גם מכונת פרקולטור שבימי הצומות שלי הייתי מכינה קומקומי קפה שלמים ושותה כל היום.. אוי זה היה נורא. ויש לי גם מקינטה שאני מאוד אוהבת להכין בה קפה.
    אבל- אין כמו קפה בוץ!! כמו של מוסכניקים!!! חחחח...

    לרגע לא התכוונתי לומר לקרן אור להפסיק לשים סוכר בקפה. אני גם לא חושבת כי יש בעיה עם זה. לי רמזו להפסיק כי הייתי שמנה ברמה מסוכנת. כאילו שזה מה שיעזור כאשר יש לך BMI 38 ואתה טוחן כאילו אין מחר! שתי כפיות סוכר בקפה.. נו מילא!!

    אז מה? לונה פארק? איום ונורא. בחילה וסחרחורת... מקווה שתהני. בשבילי זה סיוט! גם יש לי פחד גבהים אז זה מונע ממני לעלות על מתקנים גבוהים..


    טוב אני פה, מחכה לשמוע מכן...

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי

    קרן אור
    27/09/2007

    מאיפה את מכירה את המרק הזה??האמת היא שיש הרבה גירסאות להכין אותו.בזמנו כשסבתא שלי עוד היתה בריאה היא היתה עושה אותו אבל הוא היה כמו מגרש השדים,דביק כזה.אבל אמא שלי המודרנית חידשה אותו ועשתה אותו מעדן,שתארי לך כשהיום היה לוהט בסוכה בחוץ,שתיתי אותו והזעתי..במיה,את מטגנת אותה???פעם הילדים היו חולים על זה וזה בריא כי זה מלא ברזל אז נהנתי להכין להם,אבל היום השתנה להם הטעם והם לא מוכנים לגעת בזה.מה שכן הם אוהבים מרקים מאוד,ואוטוטו זה מה שנאכל...יאמי...
    לגבי הסוכר-ברור לי שלא התכוונת להגיד לי להפסיק,את צריכה להפסיק לנתח את עצמך,אני פשוט חושבת שאני צריכה להמעיט בכל הסוכרים הכלליים שאני אוכלת(שוקולד אחרי כל ארוחה,ארוחת בוקר שלי היא עוגיות...),כי זה קלוריות ריקות.הבעיה היא שכמוך אני לא יכולה לשתות חלב או מוצר אחר שלו(למעט גבינות),כי כנראה שיש לי רגישות ללקטוז,זה הופך לי את הבטן.וגם לא יכולה הרבה סיבים בגלל שאני רגישה,גיליתי את זה לפני שנים כשנתנו לי תזונה עשירה בסיבים עמ"נ להגמל מהמשלשלים וזה עשה לי בעיה הפוכה..עד שהדיאטנית אמרה לי שאני רגישה ...כך שלחם מלא אני דווקא אוכלת(גם הילדים אגב),אורז מלא קינואה ושאר הדגנים,אבל אם אוכל סלט גדול תתחיל הבעיה...בקיצור מסובכת אני.כנראה שה"א בכ"ז שיבשה לי כמה מנגנונים,אבל אני שמחה שזה הסתיים בזה...
    אני כאן,הילדים כבר במיטה,ועכשיו רשמית הולכת לפתוח את העיתון....
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור!!

    בלונדי
    27/09/2007

    מאיפה אני מכירה מלוחייה? מחבר ערבי שלנו שמכין את זה, מעדן אמיתי!!!!

    אני ל אמטגנת את הבמיה. אין פה להשיג במיה טריה. אני קונה אותה קפואה. ומבשלת אותה ברוטב טעים, ולעיתים גם עם עוד ירקות. בעלי ואני מאוד אוהבים...

    עוגיות לארוחת בוקר? יאמי. הבעיה שאם הייתי במקומך, הייתי אוכלת שקית עוגיות שלמה. ולכן אני לא יכולה לעשות זאת. ובכלל, יש לי חולשה למתוקים, כידוע, ולכן משתדלת להמנע מאריזות גדולות. מעדיפה מנות קטנות ומדודות. (חטיף אישי) זה מקל עלי לא לעשות מזה פוגרום אחד גדול...! נו, כל אחת ובעיותייה.

    כייף לך שאת עם העיתון שם...

    ואני הולכת לבשל לי ביצה קשה ולחתוך סלט ירקות!!

    ונשתמע בהמשך!
    נשיקות!
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה

    קרן אור
    27/09/2007

    אני קוראת את כל מה שאת מכינה לארוחות ותידעי לך שזה דווקא עוזר לי כי את עושה לי חשק לאוכל הבריא הזה...ביצה קשה,לא אכלתי המון זמן.אני תמיד אוהבת באמצע היום להזמין במסעדות סלט מושקע כזה עם ביצה,טונה וגבינות ולחם חם שמגיע עם חמאה וריבה...יאמי...רק שבבית זה לא נראה כמובן אותו הדבר,אז אני מוותרת..אני חושבת שאני ובעלי המון זמן לא ישבנו בשקט ואכלנו ככה בכיף...תמיד זה תוך כדי עם הילדים והבלאגן,ובשעה 9 בערב כבר לא מתחשק לי להתחיל לאכול...
    טוב יקרה לך תאכלי לך בתיאבון לשניכם.
    קרן אור
    אגב,אני כבר לא כ"כ רזה כמו שראית בתמונה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב קרן אור יפה!!

    בלונדי
    27/09/2007

    אני שמחה שהמאכלים שלי עושים לך חשק.
    אני אוכלת לפחות פעם ביום- סלט ירקות (מכל הצבעים) עם ביצה קשה וטונה. זה הרגל של שנים, מאז הילדות... לא יכולה בלי זה!!!

    אני גם אוהבת להזמין כזה סלט גדול במסעדות. ודעי לך שרק בארץ מגישים ככה. בכל מקום אחר בעולם תקבלי מנה זעומה שכלל לא עונה להגדרה "סלט", אלא יותר ל"כמה עלים ופיסת עגבניה". אז בארץ יודעים מה זה סלט טוב, האמיני לי!

    זה ברור שלי שכשיש ילדים קצת קשה לשבת בנחת כל יום... אבל תראי את חצי הכוס המלאה- יש לך ילדים מקסימים ואהובים!!! איזה אושר!!

    יקירה, זה כלל לא אכפת לי איך את שוקלת!!! מצדי תשקלי 100 טון! כלל לא משנה לי. (רק קצת אדאג לבריאותך חחחח).

    אז אני פה, אם בא לך עוד לקשקש...
    להת' יקירה,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי

    קרן אור
    27/09/2007

    איזה כיף זה שאפשר לכתוב אחת לשניה בלי למהר,בלי לחץ לעשות משהו מהעבודה.
    טוב אז בזכותך הכנתי לא מזמן סלט,ואכלנו אותו עם לחמניות מתוקות שהכנתי בבוקר...ועכשיו קצת כבד לי בבטן,אבל טעים.וכן העייפות קצת מתחילה להשתלט עליי אבל אני מחכה גם לכרונית...
    מה שלומך??האם הבחילות התעמעמו להם??
    לא נראה לי שהיית אוהבת אותי אם הייתי מאה טון...חחח...פשוט כתבתי את זה כי אמרת לי שבמקומי היית אוכלת חבילת עוגיות...יקרה,לי מתחיל צלוליט(היני אמרתי את זה!!!),ואני בטוחה שלך לא....
    טוב הולכת להמשיך לקרוא עוד קצת דברים הזויים בעיתון...
    נשתמע,
    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום