היי אתן עדיין ישנות??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי אתן עדיין ישנות??
    קרן אור
    28/09/2007

    אני כבר חזרתי מסידורים והייתי עם בני אצל הרופא,שאיבחן נחשו מה...אנגינה!!(יכול להיות שהוא היה הנשא שהדביק אותי...) בכל אופן הוא כ"כ מסכן יש לו חום גבוה,והוא זרוק על הספה וישן.קשה לי עם תחושת החוסר אונים הזאת לנוכח ילדים.מילא אני אני עוד מתמודדת עם זה,אבל לחשוב שעובר עליו מה שעבר עליי בחודש וחצי האחרונים עושה לי צמרמורת...
    טוב נקווה שהוא יקום עירני יותר.
    מה איתכן???משעמם כאן!הראו נוכחות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי אתן עדיין ישנות??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכשיו השכמתי קום!!!

    בלונדי
    28/09/2007

    ואני מאוד לא מרוצה מכך. כי זה אומר שאבלה עוד לילה לבן וארוך, אטפס על הקירות ואחפש מה לעשות עם עצמי כדי להפיג את השעמום..

    קרן אור- חבל על ילדך, אבל הוא ילד, וזה קורה הרבה. אז רק שירגיש טוב ויהיה בריא, והלוואי ויעבור לו במהרה. ואני מקווה שהוא לא ידביק את הקטנטונת.....

    אין בחילה, אך כרגיל יש חום!! אני עם הקפה של הבוקר... ואז אצמד לבקבוק מים ואמלא את חובותיי לגופי הדואב..

    אז אני פה, יקירה. דברי איתי, אני אשמח מאוד!!!

    שתהיו בריאים שם כולכם ושהילד ירגיש טוב. אולי אחרי המנוחה הזו הוא יקום יותר טוב.

    אוהבת..
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואין פה נפש חיה!!

    בלונדי
    28/09/2007

    מקווה שכולכן מבלות היטב...

    יום נעים!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום