מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היי בלונדיקרן אור28/09/2007
ישנתי עם בני ולא מזמן קמתי.החום שלו תודות לשילוב ל אדוויל ואקמול ירד מ-40.3 ל-39 ומשהו,אבל לפחות הוא קם יותר עירני אז הכנתי לו מרק איטריות,והוא נישנש כמה כפות.
ונחשי מה??הגרון שלי שוב במצוקה!!טוב אני צריכה ללמוד לא לאכול מהפה של ילדיי_מחלה של אמהות,עוד תכירי את זה,מה שהם לא מסיימים אני פח הזבל המשפחתי....)
טוב אני שמחה שלמרות שקמת מאוחר נחת לך קצת.ושמחה שכבר אין בחילות.
אני הולכת לשתות נס קפה עם בעלי,אשוב מאוחר יותר....(הטסטר צוי'ס קורה לי...ואני ממושמעת באה...חחח...)
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחכתי להגיד לך...
קרן אור28/09/2007נחשי איזה מצרכים קניתי היום בסופר??נכון,מצרכים להכין סחלב עם רינמון ואגוזים,אבל אגיע לזה רק בערב....יאמי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי קרן אור, יקירתי!
בלונדי28/09/2007רק כעת אני עונה להודעותיך. אני מרגישה מאו דלא טוב היום ולא היו בי כוחות לכלום. בשעה זו אני מתאוששת קצת...
אני מקווה שבנך כבר מרגיש יותר טוב.
אני שמחה שקנית לך מצרכים לסחלב, והלוואי ויהיה לך טעים!!!
אני נטולת כוחות לגמרי.. זה לא היום שלי!
נשתמע בהמשך ושיהיה לך סופ"ש רגוע ובריא (לכל המשפחה)
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יקרה!
קרן אור28/09/2007בדיוק תהיתי מה קורה איתך,והיני מסתבר לי שהיעלמות שלך היא כתוצאה מזה שאת לא חשה בטוב.מה קורה יקרה שוב חום ובחילות????????
תעדכני אותי כשאת יכולה,אני דואגת...
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי יקרה!
בלונדי28/09/2007ניחשת נכון... אבל איו לך מה לדאוג, תודה.
יהיה בסדר...
מה קורה? מה עם בנך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוי קרן אור..
בלונדי28/09/2007גם את חולה כעת..מסכנה! סלייחה, לא הייתי בפוקוס ושכחתי להתייחס לכך.
אני מקווה שזה יעבור מהר מהר.
ואני שמחה לשמוע שעשית לך סחלב! איזה כייף...
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יקרה!
קרן אור28/09/2007תודה על הדאגה אבל אין לך מה לדאוג לי,קצת כאב גרון לא משהו רציני מזה ובטח עם האנטיביוטיקה זה לא יתפתח.דווקא באסה קמתי בבוקר ואמרתי לעצמי שהיום בערב אצא קצת להליכה אנשום אוויר,אבל לא אעמיס על עצמי.כנראה שאם כ"כ הרבה זמן זה נדחה לי אולי אני צריכה לנוח קצת לפני...
אבל את מדאיגה אותי,אני מקווה שבסוף יתברר שהכול בסדר,ואז אדאג לך ממקום אחר...חחח...
בעלך בבית או שהוא כבר יצא לעבוד??ובכלל הוא עובדכל היום או רק בערב ועד מתי???
אני מקווה שדאגו לך והכינו לך ארוחת ערב יקרה.ואני כאן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי קרן אור יפה!
בלונדי28/09/2007אני לבד, והשאר במייל..
אני בסדר... שותה מים! עכשיו אכלתי ארוחת ערב קלה...
אני עייפה וחלשה... ומחכה כבר שהכל יתבהר.....!
שמחה לשמוע שזה לא משהו רציני אצלך. נקווה שלא יכאב יותר מדי..
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה קרן אור, בלונדי - וכולם
לילית29/09/2007אכן ביליתי יפה רוב הזמן עם החברים, בשלב מסויים התגעגעתי לבעלי שנשאר בבית...
אני כל הזמן שמה לנגד עיניי את ההתקדמות, אבל אני מרשה לעצמי כאן גם להיות כנה לחלוטין ואומרת את האמת כמו שהיא.
לגבי הטיפול - בנובמבר כשאהיה בישראל אני שוב במרתון טיפולי, וזה אומר פגישות עם הפסיכולוגית חמש פעמים בשבוע לפגישות כפולות כל יום - ים בה כסף אבל שווה כל אגורה, כי בשלושה שבועות של טיפול, אני עושה עבודה של שנה, ההתקדמות היא מטאורית בגלל האינטנסביות. התובנות מגיעות בקצב שקשה לעכל - ואז אני נוסעת הביתה ומעכלת כמה חודשים, וחוזר חלילה.
אני לרגע לא מבטלת את ההדקדמות שאני עושה, וכל דבר שאנחנו עושים בחיים מקדם אותנו - לטוב ולרע. את הגלגל אי אפשר להחזיר אחורה והעבר לא ניתןל שינוי.
אבל קשה לי, אני יודעת שאני מנטוות כרגע את הקשיים שלי לכיוון של ה"א, כי אני לא מסוגלת להתמודד עם החרא האמיתי.
אני חרדה שכשאבוא לארץ, לטיפול, שוב אתפרק לחתיכות, שוב אצור תלות מטורפת בפסיכולוגית שלי.
אני פשוט כמהה לשלווה אמיתית - ואת זה אני מוצאת בעיקר ביוגה שלי, בעבודה - עכשיו חזרתי מהעבודה... ואני מנסה להתרכז בדברים האלו שממלאים אותי בעשיה ובטוב, אבל כל כך קל לתת לדברים הללו לחמוק בין האצבעות.
והעבודה שלי דורשת ממני שיווק בלתי פוסק של יכולותי, כישורי ושרותי - אני פרי לנסרית, וזה מתיש, אבל אם אני לא עושה את השיווק - אין לי עבודה - אין עבודה אני מרגישה רע - אני מרגישה רע - אני לא עושה שיווק - לא עושה שיווק - אין עבודה וחוזר חלילה....
אוף למה החיים שלי לא יכולים להיות יותר פשוטים ?
שתהיה שבת שלום לכולנו, אכנס במהלך היום שוב.
ודרך אגב, אף אחת עוד לא ניחשה נכון איפה אני גרה, כך שהפרס מוגדל ומועבר לשבוע הבא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

