היי בלונדי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי בלונדי
    קרן אור
    28/09/2007

    ישנתי עם בני ולא מזמן קמתי.החום שלו תודות לשילוב ל אדוויל ואקמול ירד מ-40.3 ל-39 ומשהו,אבל לפחות הוא קם יותר עירני אז הכנתי לו מרק איטריות,והוא נישנש כמה כפות.
    ונחשי מה??הגרון שלי שוב במצוקה!!טוב אני צריכה ללמוד לא לאכול מהפה של ילדיי_מחלה של אמהות,עוד תכירי את זה,מה שהם לא מסיימים אני פח הזבל המשפחתי....)
    טוב אני שמחה שלמרות שקמת מאוחר נחת לך קצת.ושמחה שכבר אין בחילות.
    אני הולכת לשתות נס קפה עם בעלי,אשוב מאוחר יותר....(הטסטר צוי'ס קורה לי...ואני ממושמעת באה...חחח...)
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי בלונדי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחכתי להגיד לך...

    קרן אור
    28/09/2007

    נחשי איזה מצרכים קניתי היום בסופר??נכון,מצרכים להכין סחלב עם רינמון ואגוזים,אבל אגיע לזה רק בערב....יאמי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור, יקירתי!

    בלונדי
    28/09/2007

    רק כעת אני עונה להודעותיך. אני מרגישה מאו דלא טוב היום ולא היו בי כוחות לכלום. בשעה זו אני מתאוששת קצת...

    אני מקווה שבנך כבר מרגיש יותר טוב.

    אני שמחה שקנית לך מצרכים לסחלב, והלוואי ויהיה לך טעים!!!

    אני נטולת כוחות לגמרי.. זה לא היום שלי!

    נשתמע בהמשך ושיהיה לך סופ"ש רגוע ובריא (לכל המשפחה)

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה!

    קרן אור
    28/09/2007

    בדיוק תהיתי מה קורה איתך,והיני מסתבר לי שהיעלמות שלך היא כתוצאה מזה שאת לא חשה בטוב.מה קורה יקרה שוב חום ובחילות????????
    תעדכני אותי כשאת יכולה,אני דואגת...
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יקרה!

    בלונדי
    28/09/2007

    ניחשת נכון... אבל איו לך מה לדאוג, תודה.
    יהיה בסדר...

    מה קורה? מה עם בנך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי קרן אור..

    בלונדי
    28/09/2007

    גם את חולה כעת..מסכנה! סלייחה, לא הייתי בפוקוס ושכחתי להתייחס לכך.

    אני מקווה שזה יעבור מהר מהר.

    ואני שמחה לשמוע שעשית לך סחלב! איזה כייף...

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה!

    קרן אור
    28/09/2007

    תודה על הדאגה אבל אין לך מה לדאוג לי,קצת כאב גרון לא משהו רציני מזה ובטח עם האנטיביוטיקה זה לא יתפתח.דווקא באסה קמתי בבוקר ואמרתי לעצמי שהיום בערב אצא קצת להליכה אנשום אוויר,אבל לא אעמיס על עצמי.כנראה שאם כ"כ הרבה זמן זה נדחה לי אולי אני צריכה לנוח קצת לפני...
    אבל את מדאיגה אותי,אני מקווה שבסוף יתברר שהכול בסדר,ואז אדאג לך ממקום אחר...חחח...
    בעלך בבית או שהוא כבר יצא לעבוד??ובכלל הוא עובדכל היום או רק בערב ועד מתי???
    אני מקווה שדאגו לך והכינו לך ארוחת ערב יקרה.ואני כאן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור יפה!

    בלונדי
    28/09/2007

    אני לבד, והשאר במייל..
    אני בסדר... שותה מים! עכשיו אכלתי ארוחת ערב קלה...
    אני עייפה וחלשה... ומחכה כבר שהכל יתבהר.....!

    שמחה לשמוע שזה לא משהו רציני אצלך. נקווה שלא יכאב יותר מדי..

    בלונדי.





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה קרן אור, בלונדי - וכולם

    לילית
    29/09/2007

    אכן ביליתי יפה רוב הזמן עם החברים, בשלב מסויים התגעגעתי לבעלי שנשאר בבית...
    אני כל הזמן שמה לנגד עיניי את ההתקדמות, אבל אני מרשה לעצמי כאן גם להיות כנה לחלוטין ואומרת את האמת כמו שהיא.

    לגבי הטיפול - בנובמבר כשאהיה בישראל אני שוב במרתון טיפולי, וזה אומר פגישות עם הפסיכולוגית חמש פעמים בשבוע לפגישות כפולות כל יום - ים בה כסף אבל שווה כל אגורה, כי בשלושה שבועות של טיפול, אני עושה עבודה של שנה, ההתקדמות היא מטאורית בגלל האינטנסביות. התובנות מגיעות בקצב שקשה לעכל - ואז אני נוסעת הביתה ומעכלת כמה חודשים, וחוזר חלילה.

    אני לרגע לא מבטלת את ההדקדמות שאני עושה, וכל דבר שאנחנו עושים בחיים מקדם אותנו - לטוב ולרע. את הגלגל אי אפשר להחזיר אחורה והעבר לא ניתןל שינוי.

    אבל קשה לי, אני יודעת שאני מנטוות כרגע את הקשיים שלי לכיוון של ה"א, כי אני לא מסוגלת להתמודד עם החרא האמיתי.
    אני חרדה שכשאבוא לארץ, לטיפול, שוב אתפרק לחתיכות, שוב אצור תלות מטורפת בפסיכולוגית שלי.
    אני פשוט כמהה לשלווה אמיתית - ואת זה אני מוצאת בעיקר ביוגה שלי, בעבודה - עכשיו חזרתי מהעבודה... ואני מנסה להתרכז בדברים האלו שממלאים אותי בעשיה ובטוב, אבל כל כך קל לתת לדברים הללו לחמוק בין האצבעות.
    והעבודה שלי דורשת ממני שיווק בלתי פוסק של יכולותי, כישורי ושרותי - אני פרי לנסרית, וזה מתיש, אבל אם אני לא עושה את השיווק - אין לי עבודה - אין עבודה אני מרגישה רע - אני מרגישה רע - אני לא עושה שיווק - לא עושה שיווק - אין עבודה וחוזר חלילה....

    אוף למה החיים שלי לא יכולים להיות יותר פשוטים ?

    שתהיה שבת שלום לכולנו, אכנס במהלך היום שוב.

    ודרך אגב, אף אחת עוד לא ניחשה נכון איפה אני גרה, כך שהפרס מוגדל ומועבר לשבוע הבא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום