היי בנות,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי בנות,
    קרן אור
    29/09/2007

    קראתי קצת מכתבים שגיל ילדות של כל מיני בנות שהתחברתי איתם מכל מקום אפשרי וצחקתי כ"כ!!כמה נאיבית הייתי בתור ילדה,ואיך פתאום בבת אחרת התבגרתי...מדהים..
    מה איתכן?????לאן נעלמתן??הצילו אותי משעמם לי!!!
    וכרונית אשמח לתשובה יקירה אם יצא לך.
    אני שוקלת אם ללכת עכשיו להתעמל...טוב נראה מה אעשה.
    ביי בנתיים,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי בנות,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור!

    בלונדי
    29/09/2007

    אני דווקא פה...

    גם אני אוהבת לשבת עם המזוודת מכתבים הענקית שלי ולקרוא דברים ישנים. אבל יש דברים שאני קוראת, והיום אני יודעת באיזה מקום לא טוב הייתי אז.. אפילו בתור ילדה קטנה. וזה מאוד כואב...

    אני מבינה שאת צריכה ללכת לישון בשעה סבירה היום.
    אין לכם חופש מחר??? יש עבודה??

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי

    קרן אור
    29/09/2007

    אני מרגישה כ"כ טוב עכשיו,התעמלתי חיטוב שעה ואני עירנית ושמחה.עכשיו צריך רק למצוא כוחות ולהתמיד.מזמן לא הרגשתי את השרירים ככה.אני רוצה לצאת להליכות ,אבל צריכה לקנות אייפוד,מאז ומתמיד אהבתי ללכת בחושך,כשיש אוויר צח,מחוברת לווקמן(טוב אז ווקמן היה שיא האופנה!!)
    כן,אני צריכה לישון היום בשעה סבירה,מחר לצערי חוזרים לעבודה...
    אבל בנתיים אני שותה כאן נס קפה,ואם את כאן אז כיתבי לי.
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוף

    just_dance
    29/09/2007

    ההורים שלי החליטו להתגרש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי טליוש

    קרן אור
    29/09/2007

    הם אמרו לך את זה ,או ששמעת את זה נזרק בלהט העיניינים???את יודעת כמה פעמים ההורים שלי רבו ואמרו שהם מתגרשים???היתה תקופה שמצב המריבות ביניהם היה כ"כ אינטנסיבי וכואב,שהעדפתי כבר שיתגרשו,כי לחיות עם הורים שלא אוהבים אחד את השני יותר זה יותר גרוע.וכמו תמיד,האשמתי את עצמי,וגם האשימו אותי,אז העדפתי להיות כ"כ חולה כדי ללכד ביניהם...שידברי עליי,רק שלא יריבו יותר..וזאת היתה טעות.אני מספרת לך את זה כי אני מניחה שאולי גם את חשה ככה באיזשהו אופן,ורוצה להגיד לך שההורים שלנו הם שני אנשים מבוגרים,והם צריכים לקחת אחריות על החיים שלהם.ושום דבר שיחליטו לנו אין חלק בזה,וזה גם לא נוגע אלינו,כי הם תמיד יהיו ההורים שלנו.לפעמים זה עדיף,כי אולי כל אחד בנפרד ימצא את עצמו,ולא ירגיש ממורמר במערכת יחסים שכבר החלק הריגשי בה מתתחשבי על זה יקרה.ואת מוזמנת לכתוב לא רק הערות אגב,אלא מה את מרגישה.אל תדחיקי...ואני כאן...אני לא ממהרת לשום מקום,תזרמי בקצב שלך,אבל אל תימנעי מעצמך לעשות זאת.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טליו'ש יקרה!

    אני
    29/09/2007


    אמנם תמיד עצוב לשמוע על פרידה וגירושין, אבל אני רוצה להגיד לך שעם כל הכאב - בהרבה מקרים זה עדיף, ויש מקרים שעדיף שזה יקרה כמה שיותר מהר! כי כשלא מסתדרים ואי-אפשר ביחד - כדאי וצריך להיפרד.

    סליחה אם אני לא זוכרת נכון, אבל את בת יחידה, נכון?

    הוריי שלי התגרשו כשהייתי בת 15, ואני רוצה להגיד לך שמבחינה זו לפחות אני כועסת מאד על שניהם עד היום, אבל לא בגלל שהם התגרשו, אלא בגלל שהם לא עשו זאת קודם לכן. כי לאף ילד לא מגיע לעבור את מה שאני עברתי בבית! לאף ילד!

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית יקרה

    קרן אור
    29/09/2007

    אז מחר את לא עובדת???אנחנו כעיקרון עובדים בחול המועד עד שלוש וחצי(במקום חמש),אבל מחר לא אגיע לפני חמש כי דחיתי כמה פגישות,בגלל שהייתי חולה.
    וכן,אני קצת חולה,לכן לא יצאתי להלכיה ולא הגזמתי עשיתי בסה"כ שעה של "עבודת קרקע" ומתיחות.גיליתי שרירים שמשהו כמו 7 שנים שחכתי מקיומם,והיני עכשיו התמלאתי באנרגיה חדשה,ועוד מעט אכריח את עצמי לישון.
    מה איתך??הלילה עוד צעיר??
    אגב,זה מחמיא לי שאת דואגת לי...אני רגילה לעשות את זה עם אחרים ,אבל האמת שאני מסירה את הכובע את עושה את זה באלגנטיות,חולה עלייך יפה שאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור, מה קורה פה?

    אני
    29/09/2007


    מדוע נמחקה הודעתי הקודמת לך? מוזר מאד... העיקר שהספקת לקרוא אותה. האם יש לך דרך לשחזר אותה? המחשב התחרפן לגמרי היום...

    בכל אופן - כן, בוודאי שאני דואגת. כזו אני! טיפוס דאגן ולחוץ כמו קפיץ מתוח! את עוד לא מכירה אותי... ו-כן, הלילה עוד צעיר, אכן כך. אבל לא נורא, אני צריכה את זה כנראה.

    יאללה, תעזבי הכל ולכי לישון!

    נקשקש מחר, כמו תמיד...

    לילה טוב!

    נשיקות!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום