מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בוקר טוב!!בלונדי30/09/2007
מה שלום כולן?
ואיפה אתן בשעה זו של היום?
כרונית- תודה יקירה. קמתי במצב רוח טוב!! יש כאב ראש, יש חום, אבל אני בסדר...
על המייל המקסים שלך אענה בהמשך היום. אני מתחילה כבר מעכשיו...!!!
קרן אור- את עובדת היום? נדמה לי שכן. מה שלום בנך?? מקווה שיותר טוב.
ואני פה... ממתינה לבואכן.
שיהיה לכן יום נפלא!!!
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד משהו...
בלונדי30/09/2007קרן אור, בהשראתך, פתחתי את האי מיילים הישנים שלי, מלפני שנים...! ישבתי וקראתי מיילים מהחברה הכי טובה שלי דאז. וזה פשוט מדהים איך היא זרקה אותי ונפנפה אותי לכל הרוחות כאשר הייתי זקוקה נואשות לעזרתה. זה מקומם אותי בכל פעם מחדש. נתתי לה את חיי והיא השליכה אותי ככה מעליה... זה מאוד עצוב!! ומזל שהיום אני לא צריכה "חברות" כאלה. אני לא חושבת עליה בכלל ואני לא מתגעגעת אליה... מבחינתי היא זבל של בן אדם, אנוכית, כפויית טובה ומאוד אגואיסטית..
אבל היה לי עצוב לקרוא כמה הייתי חולה ובודדה ואיך נזרקתי לכלבים... ממש כך!! ועוד אחרי כל המ שעשיתי למענה במשך שנים!!
זהו. לכולנו יש זכרונות כואבים מהעבר, ולפעמים הם צפים ועולים. והיום אני מגחכת עליה. אני מרחמת עליה כי היא כלום בעיניי. היא ממורמרת וחסרת כל. כל אחד מקבל בסוף את מה שמגיע לו.. כנראה!!
רק רציתי לשתף...
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתראו מה השעה, ואין פה אף אחת!!!
בלונדי30/09/2007קרן אור?
כרונית?
הכל בסדר??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יפה שלי !!!!!
אני30/09/2007
מה שלומך, יא בלונדה? איך את מרגישה? זה לא מכבר חזרתי מסידורים ועניינים, ומיד רצתי למחשב... ואיזה כיף לגלות מייל חדש ממך! תודה-תודה יקירה, וכמובן שאני אענה לך בלילה.
זהו... אז סידרתי את כל הדברים, ועכשיו אני אוכלת יוגורט עם... דולצ'ה דה לצ'ה! מממ... טעים לי!
לגבי ה"חברה" שלך, יקירה - זה כמו שאת אומרת, לכולנו יש "חברות" כאלה מהעבר. גם אני התאכזבתי מלא מעט אנשים, ובעצם - מרובם... אני שמחה שהיום את מרגישה אליה רק רחמים ואת רואה ממרחק הזמן איזו זבל היא. כן, תמיד כואב לגלות את הפרצוף האמיתי (ותמיד מגלים אותו בעתות מצוקה, כמובן), אבל מן הצד השני תשמחי שיש לך גם חברי אמת.
לדעתי לא כדאי לך "לחפור" במיילים הישנים הללו. בשביל מה?? תעשי משהו נחמד יותר, כמו... כמו... לשיר, לרקוד, לא יודעת, משהו נחמד!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי כרונית!!
בלונדי30/09/2007כמה טוב לראותך!
את לא יודעת איזה חשק מטורף עשית לי עכשיו לאכול גם יוגורט עם ריבת חלב... מממ איך לא חשבתי על זה קודם? אבל אין פה ריבת חלב!!
שמחה שהמייל הגיע בשלום ליעדו.
לא חפרתי במיילים, בטעות נכנסתי לתיקייה הזו.. ועניין אותי לקרוא מה כתוב שם. וזה כלל לא משפיע עלי. זה סתם רק הכעיס אותי לשניה ואז גיחכתי על המטומטמת הזו...
לשיר? לרקוד? לא במצבי, יקירה. אני עם צרבת מהגיהנום.... בעעעע!!
מה שלומך חוץ מזה??
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בסדר, תודה.
אני30/09/2007
אוי, צרבת? יש לך סודה, נכון? אז זה הזמן לשתות אותה. או חלב (אבל חלב אמרת שמגעיל אותך).
ומה מצב החום?
אני בכלל בסימן דרום אמריקה היום... חחח... חוץ מריבת החלב לא תאמיני איזה דיסק אני שומעת עכשיו... קצת התחרפנתי, אבל מה 'כפת לי??
יקירה, תרגישי טוב!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצחיקולה!!
בלונדי30/09/2007טוב מאוד! אין כמו ספרדית!! מעניין איזה דיסק את שומעת, אולי יש לי אותו גם...
לא עוזר כלום. זה הפך לבחילה נוראית. הורדתי את הראש והכל עלה...איכסססססס
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי, בלונדי! בלונדי!!!
אני30/09/2007
מה יהיה אתך שם? את בסדר??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיהיה טוב? נראה לי..?!
בלונדי30/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוי, בלונדי...
אני30/09/2007
אני מצטערת שאת מרגישה כ"כ לא טוב... לעזאזל! שיעבור כבר!
אולי תלכי לנוח קצת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

