היי בנות!!התגעגעתן אליי???חחח..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי בנות!!התגעגעתן אליי???חחח..
    קרן אור
    30/09/2007

    מוזר לא לפתוח איתכן את היום,ואת הצהריים ואת הערב.
    בקושי ישנתי בלילה הבן שלי קודח,ולא מזמן חזרתי מעבודה ונחשו מה??הבת שלי גם התחילה עם החום,ועוד מעט אני נוסעת איתה לרופא.שיגמר כבר.................אני עייפה ובקושי גררתי את הרגליים היום...היה לי יום אינטנסיבי מאוד,אבל מחר אחזור מוקדם ואחליף את בעלי ואשאר עם הילדים.(למרות ששניים חולים זה מאוד קשה)
    בלונדי-אני שמחה שעצרת את עצמך ברגע השיא.מצדיעה לך יקרה.ולא מציעה לך ללמוד ממני לעלעל במכתבים ישנים,לי היתה תחושה קשה כשקראתי אותם ולא הפסקתי לבכות...אבל זה מאחורייך כבר,ואני מקווה שקמת ליום עם קרן האור שלי,ושאת בסדר.
    כרונית-קיבלתי את המייל שלך,מקווה שתיכף אמצא את הזמן לכתוב לך.מה שלומך????????תגידי למה רק אני צריכה לעבוד,כל האנשים היום הסתובבו עם הילדים שלהם ורק אני עבדתי...באסה.מתאים לי עכשיו להניח את הראש ולהירדם,וכנראה שהיום אנחת.אני מקווה שיהיה לי כוח לצאת היום לסיבוב הליכה אפילו רק של חצי שעה כדי להתרענן,אבל אצלי כמו שאת יודעת אי אפשר לתכנן כלום.
    לילית-ממליצה בחום על הצעתה של כרונית,להרגיש כל יום ללא הקאות כאילו כל יום את מנצחת.ללכת יום יום,ולצעוד קדימה.הספירות קצת מייאשות.אבל אם זה מקווה שתצליחי למצוא את הכוחות להתחיל שוב ולהתמודד לא קרה שום דבר,ולא מוותרים על ההבראה,רק בשביל נפילה כולו.את יודעת מה שמשנה זה הניצחון במלחמה כולה,המערכות פחות חשובות....
    מאחלת לכולנו ערב נעים,אני פשוט עייפה,אז אלך לשתות משהו להתרענן,ואחזור להיות איתכן
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטח התגעגענו, לא הבנתי איפה אתן!!!

    בלונדי
    30/09/2007

    אבל עכשיו הכל ברור לי!
    מה קורה?
    גם הקטנטונת עם חום? אוי.. מסכנה.

    אני מבינה שיש לך יום לא קל! ואני מקווה שבמהרה יגיע הערב, הילדים ירגישו קצת יותר טוב, ואת תוכלי לשבת עם רגליים למעלה!!

    יאללה תהיו בריאים שם כבר!!!!!!!!!!!!!!

    אוהבת,
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי-היי קרן אור!

    אני
    30/09/2007


    "אויה-ברוך!" בדיוק דיברתי אתך על זה... טוב, מה לעשות? ככה זה עם מחלות וילדים קטנים, מדביקים האחד את השני וגם את אמא (האבא לא מטפל, אז רק את אמא. אופס, סליחה). אז מה שלומך את??? יש לך חום? ומה עם הגרון שלך??

    ותגידי לי, יקירה - יתהפך העולם אם לא תגיעי לעבודה מחר?? כולכם חולים וממילא לא עובדים יום שלם, אז הישארי בבית! זהו, אני מצווה עלייך!...

    זהו, אני מתלבטת אם להתקלח עכשיו או לצאת לריצה ואח"כ להתקלח. ברך שמאל זועקת "לאאאא!!", אך מוחי צורח אחרת. מה אעשה? טוב, נראה לי שאלך לתלות כביסה...

    ערב נעים!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית צודקת!!!

    בלונדי
    30/09/2007

    די, אל תלכי לעבודה. תנוחי קצת, מגיע לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי...

    קרן אור
    30/09/2007

    זהו שאתן חושבות שאפשר לנוח בבית??אז אתן טועות..שני ילדים חולים בבית,יודעות איזה קשה זה??אני מעדיפה ללכת לעבודה...סתם...לתת לבעלי קצת להתמודד לא?????????נמאס לי להתעסק בהקאות(כן הם גם מקיאים בגלל הגרון) רק זה מאיים לגרום לי גם להקיא,אני לא מסוגלת להתמודד עם זה...(לא שיש לי ברירה,אבל זה עושה לי בחילות...)
    חוץ מזה שאני חוזרת מחר בשעה 12 ,ואל תשכחו שהחסרתי די הרבה בתקופה האחרונה עם האנגינות שלי,ויש לי הדרכה של 6 אנשים מחר שביטלו יום של טיפולים בגללי,אז איך אפשר???
    איך שלא מסתכלים על זה לא יזיק לי קצת להתאוורר מהמחלות בעבודה(לא שזה יותר טוב...)
    וכרונית-יש לך מייל טרי ממני.
    בלונדי-מה יהיה עם הבחילות שלך???יקרה אני דואגת שזה יתחיל להיות טריגר אצלך....אולי הגיע הזמן לבדוק...???כדי לדעת איך לטפל???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב, אם כך - אני חוזרת בי.

    אני
    30/09/2007


    נראה לי שבאמת כדאי לך לברוח לנוח קצת בעבודה... אבל רק בתנאי שאת חוזרת ב-12:00 ולא נשארת שעות! וברצינות: אני יודעת עד כמה קשה זה לטפל בשני ילדים חולים, האמיני לי. זה מאד מדכא, את חושבת שזה לא ייגמר... אבל זה ייגמר! אני פשוט דואגת לך ורוצה שתשמרי על עצמך גם בתוך כל ההמולה הזאת.

    יקרה, המייל שלך אצלי, והוא ייענה גם ייענה.

    בלונדי חביבה - תעדכני בבקשה מה מצבך. גם אני דואגת כאן חרש...

    נשיקות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפה כולכן???

    קרן אור
    30/09/2007

    חזרתי מהרופא עם בתי,הוא ביצע משטח גרון מהיר,שיצא שלילי כנראה משהו ויראלי.בנתיים גם בני מוסיף להשתפר,וכרגע באמצעות אדוויל אין לו חום.מקווה שיהיה לי לילה שקט היום,כי אני זקוקה לזה.
    בעלי פירגן לי שקט אז יצאתי לאוורר את הראש בהליכה רגלית של 40 דקות.נשמתי את ריח האוויר הנקי והסתווי בחוץ,וחזרתי אנרגטית מתמיד.סימני העייפות חלפו ועברו להן,ועכשיו אוכל לקרוא יותר בריכוז חומר מקצועי.
    מקווה שכולכן בסדר שם,כי פתאום נעלמתן,אשמח לאות חיים...
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב, מקסימונת!

    אני
    30/09/2007


    אני שמחה לשמוע על שיפור במצב הילדים. אגב, על איזה משטח גרון מהיר את מדברת?? אצלנו עושים את המשטח המסורתי. אמנם לוקח יותר זמן, אך הוא נותן תוצאות מדויקות ומהימנות יותר. כן, האוויר בחוץ נעים. כדאי לנצל זאת לפני בוא החורף. אני שמחה שנהנית ושהתאווררת קצת.

    אני מרגישה זיפת עם עצמי. לא, לא קרה משהו חדש (נו, לא צריך שיקרה משהו חדש כדי לגרום לי להרגיש חרא עם עצמי. הדברים ה'ישנים' עושים זאת נפלא..). בכל אופן, אני פונה לעיסוקים אחרים ואקפוץ לכאן מאוחר יותר. אז אם לא ייצא לנו לדבר - שיהיה לך לילה טוב ונעים ויום קל מחר!

    ותודה רבה על כל מה שאת שולחת לי!

    באהבה רבה-רבה,

    כרונית.





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית

    קרן אור
    30/09/2007

    לגבי המשטח גרון יש משטח כמו בדיקת הריון שנותן תוך 5 דקות תשובה אם יש חיידק או לא.הוא מהימן מאוד,אם כי בשלבים התחלתיים של המחלה(כמו עכשיו לבתי) המשטח יכול להיות שלילי ולהתפתח תוך יום-יומיים,אבל בדר"כ אם זה חיידקי ישה תוצאה חיובית מהרגע הראשון.זה חוסך לחכות יומיים עד המשטח המסורתי,וברמה של האנגינה החריפה שהיתה לי תאמיני לי שיומיים ללא אנטיביוטיקה היו מסבכים אותי עוד יותר(מה גם שלוקח לאנטיביוטיקה יומיים להתחיל להשפיע).
    לגבייך-אני מרגישה תחושות כואבות ממך בימים האחרונים,אז או שזה היה שם ופחות בא לידי ביטוי או שזה החריף.כך או כך יקירה,טוב נו,לא אגיד את זה שוב..את יודעת את המשך המשפט,וסליחה שאני מנדנדת לך,אם זה מפריע פשוט תגידי לי.
    יש לך מזל שאת מסתתרת לך ואיני יודעת היכן את גרה,כי הייתי באה וגוררת אותך ולא נותנת לך לשקוע..אז תהני מהחוסר ידיעה שלי..חחח...וכן,אנחנו עוד נעשה צעדות בעתיד,אני בטוחה בזה.ושיחות נפש ארוכות,יו כמה אני מתגעגעת לזה,כמה זמן לא עשיתי זאת פנים מול פנים,אני חושבת שמאז הטיפול הפסיכולוגי ,שהפסיק בערך לפני 7 שנים!
    טוב יקרה מחכה למייל ממך,כשיתאים לך.
    מקווה עוד לשמוע ממך הערב,אני עוד ערה,יש לי כמה דברים עוד לקרוא לפני שאני הולכת לישון.
    אגיד זאת שוב-את יודעת שאני אוהבת אותך נכון????????????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן, אני יודעת, מדהימה שאת!

    אני
    01/10/2007


    ואני מקווה שאת יודעת שזה הדדי!!!

    אני מקווה שכל האנגינות יעופו כבר מביתכם ויתנו לכם מנוחה!

    לגבי עצמי - אני מרגישה רע וזה לא חדש. אני אסביר לך יותר במייל. לא מתאים לי פה.

    בכל מקרה - תודה רבה על כל היחס והדאגה שאת מפגינה! אני מאד מעריכה את זה, ואני אמשיך להגיד את זה! את בנאדם מקסים ומדהים!!!

    אני מאחלת לך לילה טוב ויום עבודה מקוצר וקל מחר!
    אני מאחלת לך הרבה פחות עבודה גם בעבודה השניה (בבית...),

    והכי חשוב - בריאות!!!

    אוהבת מאד,

    אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום