היי בלונדי,הכל בסדר ???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי בלונדי,הכל בסדר ???
    קרן אור
    30/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי בלונדי,הכל בסדר ???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי, אני פה!!!

    בלונדי
    30/09/2007

    רותחת מעצבים על גיסתי הזונה והבהמה!!!!!
    תיכף יוצא לי עשן מהאזניים!!!!!!!!!!!!

    אני שמחה לשמוע שיש שיפור בהרגשת הילדודס. ועוד יותר שמחה שהזדמן לך לצאת החוצה קצת מהבית בשלווה להליכה. כל הכבוד. הלוואי ותוכלי לעשות זאת יותר.

    אני מבינה שאולי עדיף לך כם להוציא את הראש מהבית לעבודה. אולי כדאי, קצת להתאוורר.. צודקת!! לא חשבנו על זה.

    אני פה ברתיחה כללית. ואני באמת חושבת שהגיע הזמן לבדוק את עניין המחלה המסתורית שלי. וגם אני מתחילה לחשוש מטריגר זה או אחר.. כי בחילות תוקפות אותי על ימין ועל שמאל, ואני רק מורידה את הראש והכל יוצא. לא עושה כלום לעזור לזה. אז.. אבדוק, גם אבדוק בקרוב מאוד!!!! נקווה לטוב..

    אם לא תהיי פה שוב- שיהיה לך לילה טוב ונעים.

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום