בוקר טוב בנות!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב בנות!!!
    בלונדי
    01/10/2007

    מה שלומכן היום?

    אתמול רתחתי מעצבים על גיסתי הנבלה!! לאחרונה אני רגישה אפילו יותר, ולכן זה קצת משבש לי את החשיבה. שתלך לעזאזל, זה לא שווה את העצבים שלי! שתקנא בשקט מרחוק, אני לא חייבת לספוג את זה!!! וזהו, אני מקווה לא לתת לה יותר להכעיס אותי. אני צריכה ללמוד לא לשים לב לאיוולת כזו, אבל זה קצת קשה לי... אני אנסה חזק מאוד!!

    תראו מה השעה כל כך מוקדם! התעוררתי לפיפי ולא יכולתי לחזור לישון. אז אני כבר פה.

    קרן אור- אני מקווה שהילדים מרגישים טוב יותר ושגם מצבך הוטב. היום זה תורך להשאר איתם בבית, נכון? אז הלוואי ויהיה לכם יום נחמד ומהנה.

    כרונית- אני מבינה שהיה לך לילה מעצבן. אז אני מאוד מקווה שהרגשתך תשתפר כבר היום לכשתקומי. הלוואי!!

    זהו בנות, הבית שלי במצב בלאגן מתקדם, ואין לי מושג מאיפה בכלל להתחיל...

    שולחת לכל אחת מכן נשיקות וחיבוקים ליום טוב ומוצלח, עם אנרגיות חיוביות בלבד!!!

    אוהבת מאוד!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב בנות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית, קרן אור!!

    בלונדי
    01/10/2007

    שלחתי לכן מיילים!

    מקווה שאתן בסדר....


    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי, קרן אור...

    בלונדי
    01/10/2007

    שכחתי שאת היום עובדת עד 12:00, אז יאללה שייגמר כבר היום ותלכי הביתה, ואולי תוכלי אפילו לנוח קצת, בתקווה שילדייך ירגישו טוב יותר!!






    נשתמע בהמשך!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי, קרן אור...

    בלונדי
    01/10/2007

    שכחתי שאת היום עובדת עד 12:00, אז יאללה שייגמר כבר היום ותלכי הביתה, ואולי תוכלי אפילו לנוח קצת, בתקווה שילדייך ירגישו טוב יותר!!


    תחזיקי מעמד שם!!!



    נשתמע בהמשך!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באמת קמת מוקדם היום...

    אני
    01/10/2007


    בלונדי, מה שלומך עכשיו? אני מקווה שהבית "מצטחצח" לו ואת יושבת לך "רגל על רגל" בכיף...

    לגבי גיסתך - שמעי, אני מבינה אותך לגמרי! אין כמוני רגישה וחרדה לפרטיותי (את כבר יודעת איזה מזל אני... אבל אני לא מאמינה בשטויות הללו), ומקרים כגון אלה גורמים לי להראות לצד השני את הפן הפחות מוכר ו"נחמד" שלי. במקרים כגון אלה אין לי אלוהים. את צודקת, אסור לך לתת לה לגרום לך להתפוצץ מעצבים, אבל מצד שני אי אפשר לשלוט על זה. מבינה אותך לחלוטין. קיבלתי את מה ששלחת לי, ואענה לך בהמשך.

    קרן אור מתוקה - קיבלתי את הקרן הנעימה שלך, אבל... נרדמתי בחזרה. sorry. אני מותשת. נפשית קצת הרמתי את עצמי, אך פיזית אני "על הפנים". חולשה חזקה כאילו אני הולכת להתעלף. אני כמובן שונאת את התחושה הזאת, כי היא מזכירה לי ימי עבר חולניים (ולא, עכשיו אני לא מרעיבה). אני מקווה שאני לא מפתחת משהו דווקא על חופשת סוכות. אוי שיט! יש לי קצת הבזקים, אני מקווה שזו לא התחלה של התקף... בכל אופן, אני מקווה שעבר עלייך יום נחמד ומועיל ושאת בדרכך הביתה. נשתמע מאוחר יותר.

    תרגישו טוב ותודה רבה לכן על הכל!

    אוהבת מאד-מאד!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בנות יקרות

    קרן אור
    01/10/2007

    ניסיתי כמה פעמים לכתוב לכם הודעה,אך משום מה היא נמחקה.....
    בכל אופן קיימתי את הבטחתי הגעתי הביתה בשעה 12.רק שיש לי לעבוד מהבית.אכלתי עכשיו ארוחת צהריים ובא לי להקיא,לא יודעת מה יש לי נקווה שיעבור.
    כרונית-תנוחי יקרה שלי,תתחזקי לך.יש לך מושג מה גורם לחולשה הזאת???למה התכוונת כשדיברת על התקף...???
    בלונדי-בגלל שלצערי בעניין הגיסה אני מבינה(ואת יודעת עד כמה...),אשתף אותך בתאוריה שלי שמיום ליום מתגבשת.גיליתי שעם אנשים כאלו ככל שאתה יותר רע,אומר את דעתך בתקיפות,ומזלזל בהם,הם יותר נזהרים ומעריכים אותך.ולמה אני אומרת את זה??כי אני מתייחסת אל חמתי כאילו אוויר,כמו שהיא מתייחסת אליי,ודווקא עכשיו היא רודפת אותי!!!היא מנסה כל דרך אפשרית ואני כמובן דוחה אותה!!(תארי לך שהיא שמרה אתמול על הילדים-5 שנים לא עשתה זאת!!ולא עניין אותה אפילו שהיו בבי"ח.ואתמול זה מפתיע היא התחילה לשחרר לנו כסף,אתמול היא אפילו החמיאה לי על איך שאני ניראת,בישלה לנו,מילאה לנו את המקרר)ואת יודעת למה????????כי היא יודעת שהפסקתי להיות הפריירית והתמימה שהייתי.היא יודעת שאם תעיז לא לכבד אותי או מישהו שקשור אליי,היא תיענה ובצורה חדה מאוד.הבנתי שהיא לא חייבת לאהוב אותי,אני לא זקוקה לאנשים כמוה שיאהבו אותי,אבל לכבד היא חייבת!וכמה שאני יותר בדיסטנס ממנה,היא יותר מתקרבת.הרי למי היא פונה כשהיא צריכה פרוטקציה רפואית???ניחוש אחד.אז היא הבינה שבחיים זה יד לוחצת יד,היא הבינה שאני לא אתן שיתנו לי סטירה בלחי ,ועוד אסובב אותה לצד השני לקבל עוד אחד.בניגוד לעבר אני אעלם.אני מנטרלת את עצמי מאנשים שלא עושים לי טוב יש לי מספיק מלחמות בחיים,לא??וגם לגבי גיסתי מי בכלל מסתכל לעברה,שתוציא את התסכול שלה על בעלה לא עלינו!!הבנתי שיש מצבים שצריך פשוט לנטרל.שלא הכל תלוי בי,וטוב שכך.
    וגם בעלי אגב מעריך אותי יותר היום-כי הוא הבין שאם פעם הייתי מוכנה להקריב בשבילו אתהאושר שלי,היום זה לא יקרה,אני לא מובנת מאליה.היה לו מאוד קשה כי הוא היה מאוד קשור לאמו,ואני אמרתי לו משפט אחד וגם לאמא שלו:"את רוצה שלבן שלך יהיה טוב או שאת חושבת רק על האושר שלך??לעולם אל תשכחי עם מי הוא קם בבוקר!אני המשפחה שלו מהיום,ואת תלמדי לקבל את זה,ואם את לא רוצה זו גם דרך,אבל תיידעי אותנו""ומה את חושבת שהיא אמרה??
    בקיצור בלונדי,אני יודעת שזה מעצבן,עד היום אני מתעצבנת נקודתית ולכמה שעות אבל חהחשוב הוא שאל תתני לזה לעולם לפגוע לך בזוגיות ואל תשכחי שזה הרצון של גיסתך המופרעת,קשה לה לראות שיש אנשים מאושרים....מקווה שיותר טוב לך,נשיקות קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום