טיפול במרפאת הנוטרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול במרפאת הנוטרים
    שרית
    27/12/2009

    שלום לכן,
    אני בת 29 , אנורקרסית עוד מימיי נעוריי...
    הופנתי באופן דחוף עד בהול לטיפול במרפאת הנוטרים ברעננה.
    עברתי אינטייק ומייד אני מתחילה את הטיפול.
    קודם טיפול דיאטני וכאשר קצת התייצב אתחיל גם טיפול פסיכולגי.
    אני חוששת מאוד. מפחדת מהמטפלות, מפחדת מאיבוד שליטה, מפחד מלהיקשר...
    משהי מכירה את המרפאה? את נעמה הדיאטנית? טיפ איך להישאר שפוייה?
    תודה מראש ושבוע מקסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול במרפאת הנוטרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרית היקרה:

    תקווה
    27/12/2009

    מה שלומך בימים אלו? אני בטוחה שאלה לא ימים פשוטים עבוריך ושהם עוברים עליך במתח נפשי ופיזי לא פשוט..
    אני שמעתי על מרפאת הנוטרים ברעננה ומתוך ההבנה שלי המקום הוא מקום טוב לטיפול, אישית לא טופלתי שם כי הפנו אותי אישית למקום אחר ברמת השרון בגלל הביטוח שהיה לי מקופת החולים, הגיל שלי וכד'
    אבל אני בטוחה דעם כל הקושי זהו הצעד הנכון בשבילך! אני רוצה שתדעי עד כמה אני גאה בך שלקחת על עצמך את הצעד המשמעותי אל עבר ההחלמה שלך ועם כל הקושי שיהיה בדבר אין לך מה להפסיד כי שרך הטיפול את תגיעי לחייים שמגיע לך לחיות הרי עכשיו את לא בדיוק נהנהת נכון- אז אין לך מה להפסיד..
    רק שתדעי שכל בנות הפורום תמיד כאן בשבילך אז נשמח לשמוע מה קורה..
    תקווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וואו תגובה ממש מרגשת

    שרית
    27/12/2009

    תודה רבה על מילותייך!

    אני מחזיקה חזק חזק לפני שקעתי לבור עמוק.
    אני לא מתכוונת לוותר. אני רוצה להיות כמו כל בנות גילי ולא כבוחרה סעודית.
    יש לי התובנה שאצטרך לעלות במשקל (והרבה. הסבירו לי שבמשקל כזה מאשפזים אבל נייסו לתת צאנ'ס) אך יש בי גם את כל החששות הברורים.
    אני רוצה אבל מפחדת.
    מקווה שיילכו איתי בקצב איטי ובטוח.

    תודה רבה רבה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרית אהובה בוקר קסום

    טופז
    27/12/2009

    שרית אהובה,
    מאחלת לך המון הצלחה ושתצאי מהמחלה במהרה.
    את אינך לבד.איתך לאורך כל הדרך.


    נ.ב,
    אשמח לדבר איתך בפרטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שרית,

    קרן אור
    28/12/2009

    אני מכירה את מרפאת הנוטרים והיא מרפאה מצוינת.נעמה הדיאטנית היתה גם הדיאטנית שלי (לא במסגרת המרפאה) והיא מאוד מקצועית,אנושית ומנוסה.
    אני מבינה את החששות שיש לך לגביי הטיפול,והן טיבעיות כי זה אומר מבחינתך לתת צאנס אמיתי לחיות ולשם כך תצטרכי לוותר על "המגננות" שהפרעת האכילה שירתה.אבל אני גם חושבת שאם נותנים לך את ההזדמנות הזאת,את חייבת לקחת אותה בשתי ידיים,למען עצמך ולאפשר לצוות המקצועי ששם ללוות אותך בצעד הלא פשוט הזה.אל תשארי עם זה לבד.מגיע לך לחיות אחרת!
    ואני כאן איתך,עם כל הפחדים והלבטים.
    מתי את מתחילה את הטיפול??
    עדכני מה איתך,
    מחזיקה לך אצבעות,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום