לילה טוב בנותיי היקרות!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה טוב בנותיי היקרות!!
    בלונדי
    01/10/2007

    מה שלומכן?
    מה עשיתן היום?
    אני רואה שהייתה פה ממש דממה בפורום...
    מקווה שהכל בסדר!

    היה לי יום נחמד. טיילנו ובילינו, והיה מזג אויר טוב ואווירה טובה ונעימה. איזה כייף, קצת לכייף...

    הייתי אצל הרופא והוא לקח בדיקות שתשלחנה למעבדה ונראה למה אני מרגישה כה רע... לא ברור כלום!! אין לדעת... (אכתוב במייל)

    אני פה, אז אם אתן עוד ערות, אשמח לשמוע מכן.

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב בנותיי היקרות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, בלונדי!

    אני
    02/10/2007


    אני שמחה לשמוע ממך שהכל בסדר! כבר התחלתי לדאוג!...

    בכל אופן, אני מקווה שהכל יתבהר ויסתדר בסופו של דבר. אני שמחה שהלכת לרופא א', וכעת את צריכה ללכת לרופא ב'!!! (זוכרת מהמייל?).

    אני בסדר, תודה לאל (ואצלי זה לא סתם ביטוי..). במהלך היום התרחקתי ממסכים למיניהם ותחושתי השתפרה. בכל אופן, "תקתקתי" כמה דברים חשובים, ואף יצאתי לפנות ערב להופעה וחזרתי לפני כחצי שעה.

    וזהו.

    אז... שיהיה לך לילה טוב, חברה יקרה!

    אכתוב לך מאוחר יותר...

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית!!!!

    בלונדי
    02/10/2007

    שלום יקירה!
    אני כל כך שמחה לשמוע ממך שאת מרגישה טוב ואפילו הלכת להופעה!!! וואו, איזה כייף לך. אני ממש שמחה ומאושרת בשבילך!

    אני פה, רעבה... לא יודעת כיצד להרגיע את קיבתי!

    שיהיה לך לילה נעים ושמח, וכתבי כאוות נפשך!!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, מתוקה.

    אני
    02/10/2007


    האמת היא שלא התחשק לי בכלל ללכת, וברגע האחרון אפילו רציתי לבטל, אבל הייתי אומרת שנגררתי בכוח פיזי מתון... (קרן אור, האם זאת את?! האם זממת משהו עם החברות שלי מאחורי גבי?).

    ואת- אכלי משהו קל ואל תישארי רעבה. קחי איזה קרקר או פריכיית אורז (איכס, אני שונאת פריכיות אורז!) או פרוסה עם משהו או חתיכת פרי, והעיקר ... בלי לעשות שטויות, אה?!

    ותגידי לי בבקשה - מהו מדד הבחילות עכשיו? האם יש שיפור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד לך!!

    בלונדי
    02/10/2007

    שהלכת להופעה. יופי יקירה. שמחה מאוד שהלכת וכמה טוב שחברותייך גררו אותך כמעט בכוח! כל הכבוד להן!!! מתי בפעם האחרונה היית בהופעה??

    אני מתה ללכת להופעה, ואנחנו מחפשים משהו ששווה את המחיר...

    בוודאי שאוכל משהו. לא חשבתי להשאר רעבה כך לאורך כל הלילה. אל דאגה. אף שטות לא חצתה את מחשבותיי. ואני לא לבד... אז אין כל עילה לשטויות..חחח!!!

    הים הייתה לי ממש בחילה קטנטונת. היה חום אך עבר בשעות הערב. היתכן כי יש שיפור במצב? היתכן כי אקום מחר בבוקר ללא חום? הלוואי!!! (טרם התחלתי לקחת תרופות)

    אז אני אלך לצוד לי משהו לאכול... ולקרוא לבעלי היקר שנצפה באיזה סרט יחדיו, עד שאירדם (ראית כמה מוקדם קמתי הבוקר? אני עייפה..) ואולי עוד אפגוש בך הלילה...! ואם לא- שיהיה לך ליל מנוחה!!!

    נשתמע מחר, כמובן, אם לא לפני כן!!!

    נשיקות !!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואני שמחה שאת לא לבד הלילה!

    אני
    02/10/2007


    ושיש לך מצב רוח טוב! או! ככה צריך! :-)

    מתי הייתי בפעם האחרונה בהופעה?? או-הו... אני כבר לא זוכרת. נשבעת לך שאני כבר לא זוכרת! זה היה כל-כך מזמן! בכל אופן, הפעם לא הייתי צריכה לשלם אגורה, כי הגעתי בכרטיס הזמנה... אני 'מיוחסת'... חחח... אני אספר לך אח"כ.

    טוב, מתוקה, אני שמחה לשמוע שאת מרגישה הרבה יותר טוב. תתחילי לקחת את הכדורים שרשמו לך ואל תתלבטי יותר מדי. הגיע הזמן שתרגישי טוב ושתיפטרי כבר מכל תחושות החולי המגעילות הללו.

    שיהיה לכם שם לילה נעים וצפייה מהנה!

    (אני לא מסוגת לשבת ולראות סרט. אחרי 10 דקות גג אני קמה לעיסוקים אחרים,או שאני נרדמת...)

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום