צהריים טובים, בנות יקרות!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צהריים טובים, בנות יקרות!!
    בלונדי
    02/10/2007

    שלום לכן, אהובותיי!
    מה שלומכן ביום זה?

    קרן אור- אני כה שמחה לגלות כי לבנך היקר כבר אין חום, וכי הוא הלך לגן. טוב מאוד. ומה עם הפיצקולה? מרגישה טוב יותר? ומה איתך??????? מה שלומך בכל הסיפור הזה??? אני מקווה שאת לא שוכחת לדאוג גם קצת לעצמך!!!!!

    כרונית- את חושבת שנשארתי לראות את הסרט? התייאשתי לאחר רבע שעה (גם זה יותר מדי) והלכתי מיד למיטה, הייתי מאוד עייפה. גם אני לא סבלנית כשזה נוגע לסרטים. סף הריכוז שלי שואף לאפס!!
    מה שלומך היום? האם את מרגישה טוב??

    קמתי מאוחר, ועוד לפני שלגמתי את הקפה, כבר מדדתי חום. לא כי הרגשתי אותו, כי סקרן אותי לדעת אולי אני כבר מתרגלת לחום הזה. ואכן כך היה, יש חום ואני כבר לא מרגישה משהו מוזר. מרגישה כרגיל. מתחילה להתרגל לכך. זה ממש גרוע! עוד מעט אתארגן ואתלבש ואקפוץ מייד לעיירה לרכוש לי מנת אנטיביוטיקה הגונה!!! ויפה שעה אחת קודם!!

    הבית נקי, תודות למנקות החביבות! אבל הלבאגן ש"חוגג" בחדר השינה הנוסף למעלה, עולה על כל דמיון. צריך להתחיל לסדר שם.. זה כבר מוגזם! אני מקווה שיהיו לנו כוחות לעשות זאת היום...

    אז שיהיה לנו יום בריא ומוצלח, נטול כאבים ומיחושים, ושאר הרגשות רעות ולא רצויות!!!

    שולחת נשיקות מפה...

    בלונדי!



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהריים טובים, בנות יקרות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יום מוצלח גם לך, יקירתי!

    אני
    02/10/2007


    תמיד שמחה לשמוע ממך! מקווה שאת בדרכך לבית-המרקחת, ושתתחילי "לתקתק" אותה! אני מניחה שקיבלת את מיילי מליל האתמול?

    אני בקושי ישנתי אתמול, אבל אני שמחה שקמתי מוקדם למרות שעיני שורפות ושריריי נוקשים משהו. גם אני צריכה לצאת עכשיו לכל מיני סידורים בחוץ. עד עכשיו קורקעתי בגלל שחיכיתי לטכנאי הנחמד, אך כעת הוא הלך, וגם אני משוחררת לנפשי, אני מניחה...

    חחח... חמוד שכמותו... תמיד שואל אותי "תגידי, מה יהיה אתך? למה את לא מתחתנת?". את תשובתי על כך אני אחסוך, ואדלג רק לתשובתו שלו לדבריי: "אוי ואבוי... את צריכה טיפול פסיכולוגי".

    טוב, בסדר. אני יודעת.אני צריכה הרבה דברים...

    קרן אור - קיבלתי את מכתבך המקסים. תודה-תודה! מקווה שעובר עלייך יום קל ונעים. נשתמע לנו בערב כמו תמיד.

    טוב, יאללה, לעבודה!

    יום נעים לכולן!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אהובותיי היקרות!

    קרן אור
    02/10/2007

    לא היה לי זמן להיכנס היום לפורום,אבל עכשיו יש לי איזה 10 דקות עד הישיבה שלי,אז קפצתי להתעדכן.
    בלונדי-מקוה שאת אחרי מנה ראשונה של אנטיביוטיקה,ובדיוק הזכרת לי לקחת את שלי....אפרופו לטפל בעצמי.שני הילדים בסדר גמור,חזרו לגן ללא חום.(איך את אומרת,הקש בעץ,לא??)ואני התחלתי את הבוקר קצת יותר מאוחר ועם מיילים משתיכן.
    כרונית-מה התקלקל אצלך??איך אני שונאת טכנאים בייחוד את זה שהם אומרים שיבואו בין 8 ל-1 ובסוף באים באחד,אז שיגידו מראש...ואני יותר שונאת כאלו שמתיימרים להיות חכמים ודוחפים את האף שלהם לאן שלא צריך(אגב,דווקא מסקרנת אותי התשובה שלך אליו...).הלכתי היום על הבוקר להדרכה ומה הפוסטמה אומרת לי שם??יו,איך רזית בשליש,יפה לך ככה רזה.כאילו,הא??פעם אחת בחיים היא ראתה אותי ועכשיו הפעם השניה,לא זזתי במשקל מאז אותו משקל תמיד,וכאילו מה היה לי שליש להוריד???כמובן שאני לא מתייחסת ואל דאגה מיד אחרי זה הלכתי לאכול עם הבוס שלי,אבל החוצה והרשות שאנשים לוקחים לעצמם להעיר מה שבא להם...
    מקווה שעובר עלייך יום נעים ושאת דואגת גם לנוח.
    לי היה אמור להיות היום פיזיותרפיה אבל בגלל החג ביטלו את השיעור,איזה כיף!!יש לי כ"כ הרבה דברים היום להספיק לעשות-לנקות את הבית,לעשות ולקפל כביסות,להכין אוכל לחג...בקיצור תמיד אני מוצאת מה לעשות.
    אז נשתמע יותר מאוחר חברות חייבת לזוז לישיבה.(מזלי שמחר חופש,ויש לי עוד שעה בקירוב עד סיום היום)אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום