היי בנות,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי בנות,
    קרן אור
    02/10/2007

    זוכרות את ההיא שסיפרתן לכן מהעבודה שלי,אז סיפרו לי היום שהחליטו שהיא לא תמשיך(היא עוד לא יודעת את זה),ומחפשים מישהי במקומה....ודווקא מזל שאני לא גרמתי לזה,ולא אמרתי חוץ מלכן לאף אחת על זה,אבל המנכ"ל קלט שהיא לא בדיוק עושה את העבודה שלה...האמת היא שבאסה לי קצת עם זה,כי זה לקחת פרנסה לבן אדם..וכמה שחיכיתי ונמנעתי מזה,זה כבר יצא משלטתי..ועוד משהו כנראה שאני מקבלת קידום חדש,אבל אני לא בטוחה שאני מעוניינת בו.הלחץ הזה..לא שיש לי ברירה הסבירו לי בצורה עדינה שזה מה יש...לפחות יצא לי מזה משכורת יותר גבוהה.בקיצור מצד אחד אני שמחה על ההכרה הזאת,מצד שני אני מפחדת ממנה...וכל הישיבות עם המנכל כל שבוע!אני בדיכאון רק מלחשוב על זה,ולצאת כל הזמן בהרגשה ששום דבר לא טוב מספיק,זה מה שקורה בסוף.בקיצור אהיה חכמה אחרי הישיבה הבאה בסוף החודש אז יתבררו לי העובדות...
    מה איתכן??לא שמעתי ממכן,אני מקווה שהכל בסדר.
    בכל מקרה נשיקות,אני הולכת לנקות,אין אפשרות לדחות את הקץ יותר..
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי בנות,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, קרן אור!

    אני
    03/10/2007


    מתוקה שכמוך, את לא צריכה להרגיש שום אשמה! בסך הכל הסתדר לך לא רע, כי מעזיבים אותה, וביחד עם זאת את לא גרמת לזה, אז את יכולה להיות רגועה עם עצמך. נכון, זה אף פעם לא נעים לפטר אדם ו"לקטול" לו את המשכורת, אך בל נשכח שזאת אשמתה, משום שאם היתה מבצעת את עבודתה נאמנה - הדבר היה נמנע ולא היתה כל סיבה להפסקת עבודתה.

    אבל אני מודה שבכ"ז קצת "צובט" לי, כי להיות מפוטר ולחפש עבודה זה מאד קשה, ולמצוא עבודה אפילו עוד יותר. אבל שוב - מה לעשות וזאת אחריות אישית שלה, וכעת היא תצטרך לשאת בתוצאות. ואולי זה יהיה לה לטובה, כי היא תמצא משהו שיותר מתאים לכישוריה (או לאי כישוריה...).

    ולגבייך, יקירה - אלו חדשות משמחות! אני יודעת שתחליטי את ההחלטה הנכונה ותבצעי את מה שיטילו עלייך על הצד הטוב ביותר. הרי אני כבר מכירה אותך!

    מקווה שאת חשה בטוב ושהילדים כבר כמעט בחזרה בקו הבריאות!

    באהבה,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום