בוקר טוב!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב!!!
    קרן אור
    03/10/2007

    איזה כיף חופש עד יום ראשון!!!!למרות שאני כאן לבד עם הילדים(בעלי בעבודה והם כבר התחילו עם המריבות של הבוקר)
    תודה בלונדי על האיחולים.מה שלומך???החום במגמת שיפור??אני שמחה שאת מבלה בימים האחרונים,מה בעלך כבר בבית בערבים??איזה כיף!
    כרונית יקירתי-מה שלומך??ראיתי שהיתה כאן פעילות מאוחר בלילה\מוקדם בבוקר,ודווקא אתמול כל הזמן חיפשתי אתכן,בסדר תבריזו לי במשך היום,אין בעיה...חחח..
    טוב אני אהיה כאן יותר מאוחר הולכת להכין לכולנו ארוחת בוקר!
    אגב,סיפרתי לבעלי על ההיא שהעירה לי אתמול,אז מסתבר שגם אנשים "רגילים" רואים זאת בעין לא יפה-הוא הגיב:"מה היא דפוקה??היה לך שליש בכלל להוריד??" וכל זה יש לה עסק לדיאטות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור, יקירה!!

    בלונדי
    03/10/2007

    איזה כייף שאת בבית בחופש, סוף-סוף!!!!!!!! אני מאוד שמחה לשמוע על כך. עם הילדים, בכייף...ממש תענוג!

    ובכלל, יש לכם חג היום, לא? ערב חג כמדומני...

    עכשיו כשאת מזכירה לי על חום, אנ באמת אמדוד ואראה מה קורה, כי הרי התרגלתי כבר לתחושה הזו!

    אתמול הייתי רוב היום מחוץ לבית. ניצלנו את החופשה לבלות קצת, לאכול במסעדה טובה, ולטייל. זמן איכות יחדיו. ולכן הברזתי פה מהפורום!

    והלילה, אני שוב לבד... בטח אמות משעמום! אבל לא נורא, אני כבר אמצא דרך להעביר אותו. בימי רביעי יש תוכניות דוקומנטריות מעניינות בטלויזיה על הפרעות אכילה על קשת גווניהן. זה מאוד מעניין ועצוב..! ואל תחשובנה שזה נותן לי רעיונות!! להיפך- זה רק דוחה אותי ומרחיק אותי מהמקום החולה! מראה לי כמה חולה הייתי...

    אז יהיה בסדר. ו-כן, יש לי חום! לא מרגישה בו כלל, הגוף התרגל! אבל הוא בטח יירד עוד מעט, כאשר האנטיביוטיקה תשתלט על כל הגוף. נקווה מאוד.

    אני חייבת לרוץ לסידורים דחופים בעיירה. יורד גשם זלעפות וכל כך אין לי רצון לצאת כך, אך אין ברירה!! אני אשרוד את המבול. "עברנו את פרעה, נעבור גם את זה".

    כרונית- לא עניתי לך על מיילך אמש, הייתי עייפה ולגמרי לא מרוכזת. אך חשבתי עליך ומבטיחה לענות לך היום!

    שיהיה לכן יום נפלא!!!

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום