חג שמח!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חג שמח!
    אני
    03/10/2007


    שלום-לום!

    מה שלום כולן? מקווה שהכל טוב. אני חזרתי לי לא מכבר מסידורים טריוויאליים לחלוטין, והנה אני פה, חסרת כוחות כמובן. אבל לפחות כאן עדיין השמש *מחייכת* ומחממת ממעל, והתענגתי על כל רגע לפני בוא החורף המג-עיל, הקר והמדכא!!!

    קרן אור - "להתקלף" משמעו לקום מוקדם, יענו - להתקלף מהמיטה. הייתי חייבת לרוץ לאנשהו, אבל לפחות זה הכריח אותי לצאת מוקדם מהבית, ולהספיק אח"כ יותר דברים. ככל הזכור לי, אהבתי מאד ריח של קציצות המיטגנות והרוחשות להן במחבת.. אחחח... זכרונות ילדות קרניבוריים רחוקים. מקווה שכל המשפחה נטשה את האנגינות המגעילות מאחור, ושתעשו חיים משוגעים בלונה פארק! תודה רבה לך על המייל האמפאתי, וגם על המצגת המקסימה. תבורכי, יקירתי!

    בלונדי - איך את מרגישה?? אני מבינה שאת מסדרת לך סידורים שונים שם תחת גשם זלעפות... בלאחס! בכל אופן, אני מקווה שאת מרגישה טוב ושהעניינים מסתדרים, ואני כמובן מחכה לשמוע ממך.

    שיהיה לכולן ערב נעים וחג שמח!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חג שמח!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית!

    בלונדי
    03/10/2007

    מה שלומך?
    אני שמחה שהספקת להתקלף מהמיטה ולעשות סידורים!

    אני לאחר ארוחת צהריים, כולי בחילה אחת גדולה. יושבת, שותה סודה, ומכריחה את הבחילה לעבור!!

    שיהיה לך ערב נעים... ונשתמע בהמשך, כמובן!

    נשיקות,
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרות!

    קרן אור
    03/10/2007

    מה שלומכן???
    אני בניגוד אליכן העברתי את היום לבדי בבית עם הילדים.
    האמת היא שאין לי כ"כ מצב רוח,אני עייפה ,מותשת,לא ברור לי מה בדיוק,אבל אני מרגישה חוסר יכולת לעשות כלום.ישנתי צהריים שעה,אבל במקום לקום עירנית יותר קמתי מוטשת יותר והכרחתי את עצמי לצאת להליכה לנשום אוויר,להתעורר טיפה,להפסיק לבכות.
    מכירות את זה שפתאום הכל נוחת עליכן,וקשה להשים את האצבע על משהו מוגדר אבל ההרגשה היא לבד ועצוב??אז כ אני מרגישה עכשיו.לפחות אני מרגישה משהו,כי בתקופה האחרונה הלחץ די "שמר" עליי מלהרגיש.
    טוב יקרות אהיה כאן יותר מאוחר.
    מאחלת לכולנו ערב חג שמח!
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור מתוקה!

    אני
    03/10/2007


    אכן כן, כולנו מכירות את ההרגשה המעיקה הזו. אני מבינה אותך לחלוטין ושולחת לך חיבוק שיחמם אותך קצת... אני חושבת שכל הלחץ וכל החולי בתקופה האחרונה וכל התרחשויות האתמול נותנים את אותותיהם בך. את מרגישה עייפות כי את באמת עייפה, ואת צריכה לנוח. אני חושבת שאת צריכה קצת זמן לעצמך לחשוב עם עצמך ולהיות עם עצמך.

    אל תפחדי להרגיש את מה שמנעת מעצמך להרגיש באמצעות הלחץ היומיומי. את יודעת שאת חייבת להרגיש ולעבד את מה שעובר עלייך, ואת מוזמנת לשתף אותי במה שמפחיד אותך שם. ביחד זה הרבה פחות מפחיד.

    נשיקות!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור, יפה!

    בלונדי
    03/10/2007

    מכירה כל כך את ההרגשה ויודעת בהחלט מה את מרגישה.

    יקרה, אולי את באמת צריכה קצת זמן לעצמך, בשקט. בלי כל הלחץ, העבודה והכל. קצת זמן של שקט.. מנוחה אמיתית!

    תני לבכי לצאת.. שחררי הכל. ואולי זה ייטיב עמך! אולי מחר הדברים ייראו כבר יותר ברורים.. אחרי שינת הלילה!

    ואנחנו פה, תמיד, איתך. מתי שאת צריכה....

    אוהבת אותך מאוד ומחבקת אותך חיבוק חזק, מפה ועד אליך!!!!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקרות!

    קרן אור
    03/10/2007

    תודה אני כ"כ שמחה שיש לי אתכן...
    אשתף אותכן יותר מאוחר..
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום