הי בנות!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הי בנות!!
    בלונדי
    04/10/2007

    יום חמישי...

    מה נשמע?

    קרן אור- אני מקווה שהתעוררת לבוקר חיובי ומאיר, והכל נראה קצת יותר טוב.

    כרונית- מקווה שאת משלימה שעות שינה ושתספיקי לעשות ככל העולה על רוחך היום.

    אני מרגישה בסדר, מנסה לחשוב על פעילות גופנית, להזיז קצת את השרירים הרדומים שלי שנכנסו כבר למצב "שינת החורף".

    שיהיה לכן יום נעים ונחמד. ונשתמע בהמשך!

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי בנות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יום נעים גם ממני!

    אני
    04/10/2007


    מה שלומכן??

    כן, השלמתי שעות שינה, אם אפשר לקרוא לזה כך, אך מן הצד השני הפסדתי משהו אחר (כמעט את כל היום).

    קרן אור ובלונדי - תודה על מייליכן!

    קרן אור - מתוקה, אני שמחה לשמוע שאת מרגישה יותר טוב. מקווה שעובר עלייך יום משפחתי נעים ומהנה! אני שולחת לך המון כוחות וחיזוקים!

    בלונדי - אני מקווה שמצבך מוסיף להשתפר ושאין לך חום. בדיוק רציתי לשאול אותך כמה עולה אנטיביוטיקה בחו"ל... מאחלת לך שיעבור גם עלייך יום כיפי ורגוע!

    טוב, אני הולכת לקרוא עתון בליווי גיטרות ומוסיקה ספרדית. ראיתי שיש כמה כתבות מעניינות...

    נדבר מאוחר יותר.

    חיבוקים!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום