בוקר טוב או שמא עליי לומר צהריים טו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב או שמא עליי לומר צהריים טו
    קרן אור
    05/10/2007

    מה שלומכן??אצלי לבת שלי יש גן היום,אז כך שנשארתי רק עם בני בבית,תיקתקתי עבודה משמונה בבוקר,בישלתי,קיפלתי כביסות,עשינו עבודות יצירה רק הוא ואני,והכול מרגיש לי כ"כ נכון וכ"כ טוב...אני מרגישה סוף סוף כמו אמא אמיתית ולא ייסוריי מצפון!
    אבל תכף אני הולכת להביא את ביתי מהגן,נאכל צהריים ונכנס לישון שלושתינו באותה המיטה,אני חולה על סופי שבוע!אני זקוקה גם למנוחה קמתי עם כאב ראש,בדיוק כמו שהלכתי לישון איתו,מקווה שזה יעלם במשך היום.
    מה שלומכן??איך עובר עליכן היום??
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר-בוקר (טוב), קרן אור מקסימה!!!

    בלונדי
    05/10/2007

    איזה כייף לשמוע אותך כך, מאושרת ורגועה. שומעים את הנחת של עד לפה. להתכרבל כולם באותה מיטה? אחחחח נשמע לי גדול...!!
    אני שמחה שהיה לך קצת זמן "אחד על אחד" עם בנך, זה חשוב לשניכם!
    כייף לך, יקירה. תהני לך שם. ומקווה שכאב הראש יחלוף במהרה!!

    אני בסדר. הרגע קמתי. שותה קפה ואוכלת לחם עם ריבת תות מעולה!

    אצלכן זה שוב יום שישי, נראה כי החגים ממש לא נגמרים לכן שם.. אבל תפיקו מזה את המירב, נצלו את הסופ"ש, כי מייד לאחריו מתחיל לו שוב שבוע רגיל, ללא חגים, כמדומני!

    טוב, שיהיה יום נעים לכולנו!!

    נשיקות!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי,מקסימה שאת!

    קרן אור
    05/10/2007

    טוב התעוררתי עכשיו משנת הצהריים,יושבת וכותבת כאן עם הנס קפה.
    אני מתכננת לוותר כרגע על ההתעמלות שתכננתי,ולהכין עם בני עוגיות חמאה בצורות של בע"ח(בתי עדיין קטנה לזה)-הוא ביקש כאלו.איזה גבר קטן!מיום ליום אני קולטת כמה הוא דומה לי-חיצונית זה בולט,ופנימית יש לו את האופי שלי(לא שזה טוב בתכונות מסוימות)-הוא עקשן והולך עם האמת שלו,יש ל אינטואיציה מעולה,טביעת עין חדה(לפעמים הוא שם לב למשהו חדש אצלי מינורי בהחלט,אפילו בעלי לא שם לב.זה יכול להיות בגד חדש,ואפילו איפור)גם הבת שלי די מתחילה להיות כזאת,ותאמיני לי זה קשה!!אי אפשר לעבוד עליהם,הגננות שלהם תמיד אומרות לי שהם שובבים אבל עושים את זה בצורה כזאת שאי אפשר לכעוס עליהם,הם מניפולטיבים שזה מדהים!

    אבל אם יש משהו שאני מתגעגעת אליו-זה לישון מתי שאת רוצה\צריכה ולקום כאוות נפשך. לא משנה מתי הלכתי לישון בשש יש לי השכמה...בחופשים זה די מבאס!!כי הם קמים ישר לפעילות..ואני בקושי פותחת את העיניים...
    טוב הבצק כבר מוכן,אספר יותר מאוחר איך יצא!
    נשיקות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהריים טובים, קרן אור!!

    בלונדי
    05/10/2007

    בדיוק באתי לכתוב לך הודעה, והנה הודעתך קפצה ממש לנגד עיניי.

    הילדים האלה זה הדבר הכי מדהים בעולם, הם מבינים יותר ממה שאנחנו מתארים לעצמנו. אני כל פעם נדהמת מזה מחדש. זה לא יאומן.

    עוגיות, אה? איזה כייף... תמיד חלמתי על היום הזה שבו אעשה כאלו דברים עם ילדיי... טוב יקח עוד זמן עד שזה יגיע..

    כן, אני מתארת לעצמי שזה לא קל לקום כל בוקר, עם "שעון מעורר" שמכוון על שעה 06:00. וחבל שאי אפשר לכוון אותו לקצת יותר מאוחר...חחחח!!!

    אני יצאתי לטיול אופניים בטבע. היה תענוג! פגשתי את הפרות והכבשים, והיה ממש כייף..
    לאחר מכן יצאתי לריצה של שעה. וכעת אני סחוטה אך מרגישה ממש טוב. אחרי כל ההתפדלאות שהייתה פה!! זה בהחלט היה חסר לי!

    יום שישי ארור, שייגמר כבר!!!!!! אני רוצה שיגיע מחר ואוכל לבלות עם בעלי.....

    טוב, אני הולכת להתחיל לתכנן בישולים ואולי לאכול גם משהו. תעשי חיים שם עם האפייה (כמה אני מקנאה!!! אבל קנאה טובה, כמובן) ותהני לך עם הילדודס!!!

    אוהבת מאוד!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה

    קרן אור
    05/10/2007

    טוב ריח העוגיות כבר התפשט בכל הבית.עשינו עוגיות חמאה בצורת אותיות,כך הוא למד כבר את ה-א-ב(שני ציפורים במכה,תמיד אהיה פרקטית כזאת??)זאת חולשה שלי עוגיות חמות שיצאו כרגע מהתנור,כי יש לי הרעלת סוכר ברגעים אלו...
    אני כרגע יושבת עם העיתונים,והתחזיות אומרות שירד גשם היום בערב,קשה לי להאמין כי מזג האוויר כרגע הוא נינוח,אבל אם כן,אני אשמח.חולה על ריח האדמה והדשא הרטובים,על האוויר הנקי שבחוץ..אני יודעת שאת וכרונית לא אוהבת חורץ,אבל אני כבר מחכה לו.רק למזג אוויר פחות לגשם.
    שמחה שיצאת לך לטיול אופנים בחיק הטבע,איזה כיף לך!ותתנחמי ממש עוד מעט בעלך יחזור מהעבודה,ומחר אתם בחופש.יש לכם תכנון לאיזה טיול??
    טוב יקרה אשוב יותר מאוחר.
    with all my love
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הו לא, בעלי עוד מעט נוסע לעבודה!!

    בלונדי
    05/10/2007

    ואבלה את הלילה, שוב, לבד!!

    ריח של עוגיות חמות זה שכרון חושים רציני!! אי אפשר לעמוד בפני זה!! כייף לך..

    אני דווקא כן אוהבת חורף. אבל פה, אני מעדיפה שהוא לא יגיע, כי זה לא חורף כמו בארץ. פה חורף זה חורף. קור איימים, סופות, גשמים שלא מפסיקים וסכנות נהיגה בדרכים. החורף בישראל זה כלום!!! ואת החורף הזה שבארץ, אני אוהבת, כי איני יכולה לסבול חום!!!

    זהו... אנחנו דווקא מתכננים עוד טיסה לחו"ל... ועל כך במייל!! ואולי נספיק לטייל גם בימי החופשה הבאים עלינו לטובה...

    טוב יקירה, תהני לך שם מהעיתונים, זה בהחלט חסר לנו פה!!!

    נשיקות!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום