מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כרונית יקרה!!קרן אור05/10/2007
מה שלומך ביום שישי זה???לא שמעתי ממך מאתמול בערב,אני מקווה שהכול בסדר...השמיעי קול...
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצטרפת לקריאה!!
בלונדי05/10/2007כרונית יקירה, אני יודעת שזה עוד מוקדם לך ואת בטח מנסה להרוויח כמה שיותר זמן, שלא יברח לך מבין האצבעות... אבל אני רק תוהה מה שלומך??!!
כתבי כשתוכלי!!
נשיקות,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום-שלום בננות שלי!
אני05/10/2007
מה שלומכן, יקרות?? תודה על דאגתכן, אך אין צורך לדאוג לי. הכל בסדר, תודה לאל. אני רק במירוץ נגד הזמן כדי להספיק כמה שיותר דברים, ודווקא הספקתי לא רע. קניות, סידורים, סיבובים, ביקורים, נקיונות, כביסות, ועכשיו אני קופצת גם לפה. בסך הכל זהו היום השישי האחרון לפני החזרה לעבודה המסרוחה ולפני פתיחת הסמסטר, והמלאכה מרובה.
קרן אור יקרה - מה שלומך ומה עם כאבי הראש? אני מקווה שהעוגיות יצא טעימות-טעימות, והכי חשוב שביליתם את ובנך זמן איכות יקר מפז ביחד! את מזכירה לי שאני מגיל 8 הייתי כבר אופה עוגות לתפארת - לבד!!! (גם הייתי מחסלת אותן כמעט לבד). אגב, היום חזרתי לסורי ולא קניתי עתון... לגבי מזג האוויר - דווקא אני מרגישה בשינוי נוסף, ונראה לי שכבר משבוע הבא אני עוברת לבגדים ארוכים. יקירה, אני מיד עונה לך למייל.
בלונדי אהובה - מה שלומך את? את הורגת אותי עם סיפורי טיולי הטבע שלך, עם הפרות והכבשים... לי יש פה רק פיח, CO2 וצואת כלבים מרוחה על המדרכה... בכל אופן, אני שמחה שנהנית בריצה, וגם אני מתכננת לי אחת כזו מאוחר יותר. מה בישלת היום?? אני עשיתי טעות. אכלתי, סליחה - טעמתי תבשיל אורז עם עגבניות מיובשות, והרי זה מכה בשבילי, בגלל העגבניות המיובשות (=צרבת!!!), אבל לפחות היה לי טעים...
טוב, נשמות טהורות שכמותכן - שתהיה לכן שבת נהדרת וסופ"ש נעים!
ממני באהבה רבה!!!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי כרונית,
קרן אור05/10/2007שמחה שהבצעת לנו כאן...כן מכירה את זה יותר מידי טוב לצערי-לדחוס כמה שיותר משימות שחיכו לזמן קצוב כ"כ.גם אני במרתון בדר"כ בימי שישי,אבל משבוע הבא חוזרים לשגרה ואני אזכה לי בימי שישי חופש,בשעה שהילדים יהיו בגן.
מתי התאריך הרישמי של פתיחת הסמסטר??כבר שכחתי....
לגביי העיתונים-היו כמה כתבות גם הפעם שעיינתי בהם בקפידה.דווקא נחמד,אם כי בדר"כ כשאין חגים,אני כמעט ולא מספיקה\מצליחה לפתוח את העיתון...
ועם ילדים כרונית-טועמים מכל דבר...זה מן מנהג כזה של פולניות(שיש לו אותו,למרות שאני רחוקה מלהיות פולניה) לא לזרוק אוכל...מחליא לא??
מחכה למכתב ממך.
נשיקות בנתיים,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאהלן, כרונית!!
בלונדי05/10/2007ידעתי שאת במירוץ נגד הזמן, אני כבר מכירה אותך!!! כל הכבוד על הפרודוקטיביות!!
גם אני שואלת- מהו תאריך פתיחת שנת הלימודים?? של הלימודים הגבוהים, כמובן? י שלי כל מיני חברים שרצוי שאאחל להם שנת לימודים טובה וקלה...
חחח הצחקת אותי עם התיאורים שלך שם... כן פה היה נעים היום. לא היה גשם אז נהניתי לי!
מה בישלתי? גם אני עשיתי טעות וסיפקתי לגופי צרבת נוראה!! הכנתי, בין היתר, ירקות שורש בתנור, והטעות הייתה שפיזרתי עליהם כמה שיני שום!!! מיותר לציין מה שזה עשה לי. אני כעת נלחמת בצרבת!! נקווה שהיא תחלוף במהרה!!
זהו. מקווה שתהני לך הערב, ותנצלי את הזמן עד לחזרה לשגרה המעיקה!!!
אוהבת,
בלונדי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

