היי מקסימות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי מקסימות!
    קרן אור
    05/10/2007

    בעוד אני כותבת כאן בעלי משתעשע עם הילדים בסלון,אין לכן מושג כמה טוב זה עושה לי...ועוד מעט (בשעה עשר וחצי-אחד עשרה) אנחנו יוצאים...איזה כיף...
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי מקסימות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקסימה את בעצמך!

    אני
    05/10/2007


    מקסימה וגם יפה! "יפה וגם אופה"! ואני יכולה להמשיך כך בכיף... :-)

    יקירתי, יש לך מייל טרי-טרי. לכי לקרוא! באשר לסמסטר - אני לומדת באו"פ, אז הסמסטר אצלנו נפתח ביום ראשון הקרוב (7/10). לגבי שאר האוניברסיטאות - אני חושבת שהוא נפתח שם מאוחר יותר, באמצע החודש או בסופו. לא יודעת בדיוק מתי. באשר להתכווצויות ברגליים - זה עלול להיגרם גם ממחסור במגנזיום. אז יאללה, לכי תנגסי איזה תמר או משהו (אני מעדיפה כפית סילאן...יאמי!).

    בלונדה! אותך אני שומרת ללילה... אל תדאגי. אני מבינה שגם את מצורבת כמוני, אז רק תדעי שגם אני... ואין לי כאן ת'אמז. אבל יש לי חלב... וגם פפסי מקס...

    נשיקות, אהובותיי!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית!

    בלונדי
    05/10/2007

    אני שותה סודה... וכבר מרגישה טוב יותר!
    ואני חולה על תמרים!!! אבל מעולם לא טעמתי סילאן.. חבל! אני אעשה זאת ברגע שאחזור לארץ!!!

    אני לא דואגת לגבי המייל בשבילי, תעשי את עיסוקייך ונצלי את הזמן, ואני כמובן אהיה כאן! למרות שהריצה התישה אותי ואולי אלך לישון מוקדם מכרגיל...

    ועד אז- נשיקות! וערב נעים!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי מתוקה!

    אני
    05/10/2007


    אז זהו, שאני ממש לא אוהבת תמרים, לא כהים ולא בהירים, לא קמוטים ולא לחים. אבל סילאן זה מעדן... מתוק, טעים ובריא. אני מאמינה שתוכלי למצוא אותו אצל ה.... נו, במקום שאתם אוהבים לקנות בו. אני אוהבת להוסיף אותו ליוגורט שלי - גם טעים וגם בריא.

    ועכשיו תגידי - מה שלומך? יש לך כאבים? ומה קורה עם החום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית, מתוקה בעצמך!!!

    בלונדי
    05/10/2007

    את לא אוהבת תמרים??? באמת?? אני כל כך אוהבת... ועשית לי חשק לסילאן הזה עכשיו...! אני לא חושבת שאפשר למצוא את זה ב"איפה שאנחנו קונים"... אבל אני אנסה אצל הערבים.. אולי להם יש משהו!! וזה נשמע לי מעולה להוסיף זאת ליוגורט..מממממ!!! בא לי מאוד.

    תודה על ההתעניינות!! אני בריאה כמו שור!!! חזרתי לסורי. לא חום, לא כאבים, לא כלום!! כנראה שהאנטיביוטיקה חיסלה את כל הנגיפים הרעים שתקפו אותי לאחרונה. סוף-סוף!!!!! תודה על הדאגה......

    עשית לי חשק רציני ליוגורט עם דבש ונראה לי שאני אלך לרקוח לי קערית כזו.... יאמי!!!

    נשתמע בהמשך!!!!

    נשיקות,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יו, אני כ"כ שמחה לשמוע!!!

    אני
    05/10/2007


    אני כ"כ שמחה לשמוע שחזרת לקו הבריאות! מצוין! ואני מקווה שאת לא מתכוונת להפסיק עם האנטיביוטיקה כי את מרגישה יותר טוב, כי את צריכה לסיים את כל המנה. אגב, איך קוראים לכדורים שרשמו לך? סתם מעניין אותי... ואמרי מעתה: האנטיביוטיקה חיסלה את כל החיי-ד-קי-ם, כי הנגיפים "שמים עליה קצוץ", לצערנו...

    ומצחיקולה! ברור שבדבריי "היכן שאתם אוהבים לקנות" התכוונתי לחנויות של הערבים, ולא למעדניות המסריחות ההן! חחח...

    בתיאבון עם היוגורט-דבש, ואנחנו נשתמע לנו בלילה... חרש-חרש...

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הו לא! לא אפסיק את התרופות!!!

    בלונדי
    05/10/2007

    מה פתאום??!! אמשיך ואקח עד תום הבקבוק!! (מוכרים זאת פה בבקבוקי זכוכית, כמו של פעם, חמוד!!) קוראים לה- PINACLAV אם זה אומר לך משהו. זה בטוח אומר לך יותר משזה אומר לי. מעולם לא שמעתי על השם הזה.
    את מבינה? אין לי כל התמצאות בנושא הרפואה, ולכן בלבלתי חיידקים בנגיפים. סליחה על הבורות...חחחח!!!

    הבנתי אותך כעת, חשבתי כי התכוונת למעדניות ההן... שהס מלהזכירן פה! אז הבנתי. ובאמת נחפש זאת!!

    בינתיים אכלתי את ארוחת הערב הרגילה שלי ואני שומרת לי את היוגורט לאח"כ... כי תמיד בשעות הלילה מתעורר בי צורך עז למתוק, זה פשוט נורא! וזה יהיה פתרון נחמד ביותר- יוגורט עם דבש. רק שלא אחטוף צרבת, כי לאחרונה היוגורט עושה לי צרבת!!

    טוב יקירה, נשתמע בהמשך, כמובן!

    נשיקות!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרות!

    קרן אור
    05/10/2007

    אני עוד חצי שעה יוצאת,התלבשתי בשמלה(יש לי חשק היום),ונעלתי עקבים ואנ מרגישה נשית בהחלט!!(אתן יודעות אני ניראת כמו ילדה ולערב זה לא מתאים...)
    בלונדי-שמחה שאת מגישה הרבה יותר טוב,כל הכבוד על הריצה,אני לצערי לא התעמלתי היום,אני סובלת מבעיה בכפות הרגליים,ואחרי הלונה פארק אתמול,יש לי קושי לצאת להליכה..
    מצטרפת אלייך לגביי התמרים-אני אוהבת רק תמר כהה מסוג מג'הול השמן והבשרני הזה,אין עליו!
    את בטוח תמצאי סילאן אצל הערבים-יש להם סוגים טעימים!אני הייתי שמה לילדים כשהייתי טוחנת להם פירות תמר אחד בתוך הבלילה הזאת והם היו מתים על זה.
    אגב אכלתי אתמול בערב סלט עם עליי בייבי,אגוזי מלך,תמרים,תאנים משמש(ממש טו בשבט),כי זה עוזר מאוד לעצירות(בתיאוריה,לי זה טרם עזר עד היום).
    כרונית-תודה על המייל המקסים,גם לך יש אחד טרי מחכה לך.לגביי המגנזיום-זה לא מחסור אצלי לפחות במגנזיום כי זה התחיל לי בהריון ולקחתי בהמלצת הרופא כדורי מגנזיום ולא עזר בכלום!!!
    סידן אצלי זה יותר סביר-כי אני לא אוכלת את ה-1200 מ"ג שאני צריכה ביום,בגלל הרגישות שלי למוצרי חלב.וגם זה עוזר לי בנתיים לפחות.
    טוב יקרות,נשיקות,וכמובן שאדווח לכן אחריי,
    אניע מניחה שנחזור בחצות...
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב, בננות שלי!

    אני
    05/10/2007


    קרן אור - המייל שלך אצלי. תודה, מתוקה. ועכשיו צאי, בלי ותיהני כאילו אין מחר! לגבי הסידן - אז את לוקחת תוספות להשלמת המנה המומלצת? סידן חשוב לכולנו, כי כולנו עלולות ללקות בפירוק מוקדם, חס וחלילה (אוסטיאופורוזיס)...

    בלונדי - שם התרופה שרשמת שם לא אומר לי כלום, אך מהיום יאמר לי... ומצחיק שמוכרים זאת בבקבוקוני זכוכית... ממש כפי שהיה בילדותי החולנית! מקווה שנעים לך אחרי ארוחת הערב ושאין לך שום צרבת מעצבנת. כמובן שנשתמע בהמשך.

    המשך ערב נעים!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאללה , צאי לקרוע את העיר!!!

    בלונדי
    05/10/2007

    בשמלה אדומה ושתי צמות!!! (סתם, בלי צמות!)
    תעשי חיים, מתוקה, מגיע לך!!!

    אני אוהבת גם רק תמרים כהים ושמנים!! יאמי!!


    ואנחנו לבטח נהיה פה כאשר תחזרי...

    נשיקות וחיבוקים!!
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה יופי!!

    בלונדי
    05/10/2007

    אני שמחה לשמוע אותך כך!!
    ואני עוד יותר שמחה שתוכלו לבלות קצת זמן איכות הלילה. מגיע לכם!!!

    תעשו חיים ותהנו!!!

    נשיקות,

    בלונדי!


    לגבי הטאמס- אני צריכה לחפש את זה פה, פשוט הכל פה נורא נורא יקר!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום