סליחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סליחה
    לילית
    06/10/2007

    בנות יקרות,
    סליחה,

    באתי, ואתן איפשרתן, ואז הלכתי.
    אני מרגישה שהמקום הזה מאפשר לי ביטוי לחלקים שאני לא צריכה לבטא. לחלקים שאני צריכה להוקיע מעצמי.
    קיבלתן אותי בחום ואהבה,
    אבל לא יכולתי שלא להרגיש אווט-סיידרית, וזה לא אתן, זאת אני...

    ממשיכה להילחם על השפיות, על הבריאות, על הנורמליות
    לפעמים מצליחה יותר ולפעמים פחות...

    אולי זה גם בכלל שהפסיכולוגית שלי בחופש, ובאיזשהו מקום אני מרגישה שהיא לקחה חופש ממני, כי אני יותר מידי.
    ואפילו עוברת במוחי המחשבה, שהיא בכלל לא בחופש אלא רק בחופש ממני...

    אוף אני מתוסבכת שזה מעיק.
    אתן מקסימות !
    ליל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סליחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב לילית!

    קרן אור
    06/10/2007

    באמת תהיתי מה שלומך ולאן נעלמת.
    לילית,אין לחץ,את יכולה לכתוב ולספר כשבא לך ובקצב שלך,אנחנו תמיד נהיה כאן כדי להקשיב,להבין,ולהכיל.
    אני מאמינה שאם נכנסת לכאן שוב,כנראה משהו בכ"ז דוחף אותך להיות חלק,ואת לא לגמרי מרגישה אאוט סיידרית...ואני מברכת על כך.
    כמובן שנשמח לשמוע ממך,ותרגישי חופשי להחליף אותנו בפסיכולוגית,עד שהמטפלת שלך חוזרת.אגב,את כבר בארץ??
    שיהיה יום מקסים וקייצי,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לילית!

    בלונדי
    06/10/2007

    חלקים שאת לא צריכה לבטא??? חלקים שאת צריכה להוקיע מעצמך???

    בכל מקרה, פה אין לחץ! מקבלים כל אחד ברגע שמתאים לו וברגע שהוא מוכן להתמודד עם הדברים...

    אין בנו כל כעס. ממש לא!! את רצויה פה בכל עת, הרגישי חופשי לבוא ולשתף!! אנחנו פה תמיד, להקשיב, לתמוך ולעזור... כמה שניתן!!!

    את מוזמנת בכל עת....

    יום טוב!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילית, על מה הסליחה??

    אני
    06/10/2007


    יקירה, אל תסתגרי בתוך מחלתך. כולנו באותה הסירה, ובדיוק לשם כך קיים הפורום הזה - כדי לדבר על זה! וכי כיצד תוקיעי חלקים חולניים מתוכך אם לא תעבדי אותם ותביני אותם עד תום? כיצד תשברי הרגלים רעים אם לא תנתחי אותם ותכאבי אותם? אם את מסתגרת, את עוצרת את התהליך ונשארת במקום, והישארות במקום בכל מה שקשור בהפרעות אכילה (ובאופן כללי גם בכל דבר אחר בחיים) = הידרדרות!

    נראה לי שאת מסתגרת ושוקעת, וזה רע. אז אל תסתגרי, תדברי.

    וחוץ מזה... טרם פתרת לנו את החידה! את חייבת לנו תשובה...

    תרגישי טוב אי שם ושבת שלום ומבורך!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום