מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום יקירות!שלי06/10/2007
שבתי!
היה נפלא, כיף וטוב ומרגיע יותר ממה שחשבתי, וגם פחות קונפליקטים וטרדות ממה שציפיתי.
מצטערת שלא כתבתי כלל, שבוע שלם לא מצאנו אינטרנט ואז פשוט החלטנו להמשיך בניתוק הטוטאלי מהעולם החיצון ולהמנע ממיילים וחדשות רעות של ישראל...
ולעומת הטיול הנפלא החזרה היתה כרוכה בתקלות אין סוף, איחורים ועיכובים. והשיא - שבנו לביתנו וגילינו שאין לנו חשמל! כך העברנו את רוב יום וערב שישי בעלטה, וכעת אני טובעת בערמות כביסה וסידורי בית שונים.
אין סיכוי שאצליח להשלים את כל התרחשויות השבועיים האחרונים, אך מקווה שכולכן בריאות ושמחות ושעברו עליכן ימים קלים. אנא עדכנו אותי בהתפתחויות!
מצפה לי יום ביקורי משפחה (ככה זה כשנמלטים מארוחות חג הסוכות...), כך שאבקר שוב רק בערב.
נשיקות לכולן, התגעגעתי!
אוהבת, שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שלי
קרן אור06/10/2007שמחה ששבת אלינו,אשמח לשמוע את החוויות שלך..אני שמחה שהטיול עבר ללא קונפליקטים מיותרים,ושדאגת לחינם..
אני אהיה כאן בערב,נותנת לך זמן לארגן את הדברים...
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלי, ברוכה השבה!!!
בלונדי06/10/2007שמחה לשמוע שהיה לך טיול מהנה!! ושהפחדים נגוזו....
אל תתנצלי על הניתוק! טוב שהתנתקתם.. גם את זה צריך לעשות לפעמים!!!
תתארגני עם כל המשפחתולוגיה שם, ואנחנו פה, תמיד...! בואי לספר חוויות!!
יום נפלא!!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום-שלום!
אני06/10/2007
ברוכה השבה! מקווה שנהניתם כאילו אין מחר ושמילאתם מצברים כמו שצריך. העיקר שהטיול עבר בשלום ושחזרתם בשלום, למרות אי אלו תקלות קטנות אך מעצבנות, מעצבנות אך קטנות...
שתהיה לך שבת נחמדה ונחיתה רכה בשגרה!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

