שלום יקירות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום יקירות!
    שלי
    06/10/2007

    שבתי!
    היה נפלא, כיף וטוב ומרגיע יותר ממה שחשבתי, וגם פחות קונפליקטים וטרדות ממה שציפיתי.
    מצטערת שלא כתבתי כלל, שבוע שלם לא מצאנו אינטרנט ואז פשוט החלטנו להמשיך בניתוק הטוטאלי מהעולם החיצון ולהמנע ממיילים וחדשות רעות של ישראל...
    ולעומת הטיול הנפלא החזרה היתה כרוכה בתקלות אין סוף, איחורים ועיכובים. והשיא - שבנו לביתנו וגילינו שאין לנו חשמל! כך העברנו את רוב יום וערב שישי בעלטה, וכעת אני טובעת בערמות כביסה וסידורי בית שונים.
    אין סיכוי שאצליח להשלים את כל התרחשויות השבועיים האחרונים, אך מקווה שכולכן בריאות ושמחות ושעברו עליכן ימים קלים. אנא עדכנו אותי בהתפתחויות!
    מצפה לי יום ביקורי משפחה (ככה זה כשנמלטים מארוחות חג הסוכות...), כך שאבקר שוב רק בערב.
    נשיקות לכולן, התגעגעתי!
    אוהבת, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום יקירות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי

    קרן אור
    06/10/2007

    שמחה ששבת אלינו,אשמח לשמוע את החוויות שלך..אני שמחה שהטיול עבר ללא קונפליקטים מיותרים,ושדאגת לחינם..
    אני אהיה כאן בערב,נותנת לך זמן לארגן את הדברים...
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלי, ברוכה השבה!!!

    בלונדי
    06/10/2007

    שמחה לשמוע שהיה לך טיול מהנה!! ושהפחדים נגוזו....
    אל תתנצלי על הניתוק! טוב שהתנתקתם.. גם את זה צריך לעשות לפעמים!!!

    תתארגני עם כל המשפחתולוגיה שם, ואנחנו פה, תמיד...! בואי לספר חוויות!!

    יום נפלא!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום-שלום!

    אני
    06/10/2007


    ברוכה השבה! מקווה שנהניתם כאילו אין מחר ושמילאתם מצברים כמו שצריך. העיקר שהטיול עבר בשלום ושחזרתם בשלום, למרות אי אלו תקלות קטנות אך מעצבנות, מעצבנות אך קטנות...

    שתהיה לך שבת נחמדה ונחיתה רכה בשגרה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום