כרונית מקסימה שלי!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כרונית מקסימה שלי!!!
    בלונדי
    06/10/2007

    קיבלתי את מיילך!!! תודה, יקירה שלי! אין כמוך!!

    שלחתי לך עתה "תשובה" רצינית, ואני מבינה שהתרחקת מהמחשב, אך לבטח תמצאי זאת כאשר תשובי לביתך!!

    מאחלת לך יום שבת נפלא ונעים!!

    אוהבת אותך מאוד!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית מקסימה שלי!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי מהממת, ובנוק-אאוט!!!

    אני
    06/10/2007


    קיבלתי את החבילה היפהפיה ששלחת לי. תודה-תודה לך על הכל! תודה לך על הסבלנות, על הירידה לפרטים ובכלל על כל היחס. אני מקווה שאת מרגישה טוב ושהאנדורפינים הטבעיים (מהריצה) עוזרים לך בכך. ו- אל תקראי לעצמך פדלאה! כי את לא! אילו היית פדלאה - לא היית יוצאת לריצה! שמעת? חחח... שיעבור עלייך, עליכם, ערב נעים שם!

    קרן אור שלי - מתוקה, תודה על מכתבך! כן, זה מעצבן שהמחשב מיטרלל לעתים. אצלי פתאום הוא נעשה נורא איטי או שהוא פתאום "מעיף" אותי החוצה. אין לי מושג... נקווה שמישהו לא עוקב אחריי פה. גם הברכיים שלי דפוקות מהעבר ובגלל זה קשה לי לרוץ, ובייחוד ברך שמאל. מכל מקום, אני אענה לך עוד הערב, כך שעוד תשמעי ממני היום. אה, ואל תשכחי להוסיף לחבילה של בלונדי ריבת חלב! לא נראה לי שהיא תמצא את זה אצל הערבים...

    אוהבת אתכן!!!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בננות!

    קרן אור
    06/10/2007

    כרונית-שמחה לראות אותך כאן!וכן,הוספתי ריבת חלב(תשאלי את בלונדי נזכרתי בזה בדיוק והוספתי לרשימה!)אני מקווה שכבר סיימת את הסידורים לקראת מחר,יותר מאשמח לשמוע ממך עוד היום,אז אני ממתינה.
    בלונדי-מה שלומך??אני מניחה שאת מבלה בנעימים עם בעלך,אז נשתמע יותר מאוחר יקירה.ולגביי הבישולים שלי-לי דווקא את מצליחה לעורר את בלוטות הרוק עם התיאורים שלך,אז פשוט נחליף מתכונים!
    ערב נעים לכולנו,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יפות ("שבא לבכות")!!!

    בלונדי
    06/10/2007

    שתי מקסימות! אחת-אחת!!!

    אז קרן אור, לגבי המאפייה שליד ביתך, זו לא המאפייה שאת חושבת. זו מאפייה שעברה לשם לא מזמן ומוכרת רק בסיטונאות. אך אצלנו יש קשרים והצלחנו להשיג מהם דברים חלומיים... נסי!!
    אני שמחה לשמוע שהלכת לחמותך. אין מה לעשות, גם את זה צריך לפעמים!!
    ספר עם תרגילים נשמע לי מצויין!!! מאיפה משיגים כזה דבר? חחח

    כרונית! תודה על המחמאות, יקירה שלי. תודה.... וזה עוד לא הכל. מקווה שאת מבלה בנעימים את ליל שבת...

    אני הייתי בריצה. לאחר מכן, לפנות ערב, יצאנו לטיול אופניים יחדיו. היה כייף ומרענן...

    פספסתי את הקפה של אחה"צ, אז הנה אני עכשיו עם כוס קפה שחור. פתחתי שקית קפה חדשה והריח... הו הריח שלה... תענוג!!

    לגבי החבילה!! תודה!! אבל באמת שאין צורך. בקרוב מגיעים אלינו בני משפחה והדברים ה"בוערים" יוכלו לחכות עד אז. ( עד כמה בוערים יכולים להיות ריבת חלב או סילאן??) אז באמת תודה לך קרן אור, אבל אני חוסכת ממך את זה. אבל מעריכה את הרצון הטוב שלך!! מקסימה!!

    המאכלים שאני מכינה פה לא טעימים כמו שהם נשמעים... אני מבטיחה לך! כל אחת מאיתנו מפנטזת על מטעמי חברתה..חחח!!! אבל האמיני לי, באין כמו האוכל בארץ ישראל! לא קיים דבר כזה!! מבטיחה לך!!!

    זהו, הערב עוד לפנינו, ומחר, כאמור, חופש פה. אז אפשר לבלות הלילה בכייף בלי לדאוג לשינה!

    אז מקווה עוד לפגוש אתכן פה... ואם לא- שיהיה לכם ליל מנוחה וחלומות פז ו"נחיתה רכה" מחר בשגרה!!!

    אוהבת אתכן מאוד!!!!!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יפה בעצמך!

    קרן אור
    06/10/2007

    הבנתי לאיזה מאפייה את מתכוונת,אנסה שם באמת.משהו מיוחד מומלץ????
    ספר עם תרגילים מה דעתך על הדרכה פרטית כשתגיעי חזרה??עד אז אצלם לך אותו שיהיה לך!
    איזה כיף לך חופש מחר!כמה זמן לא היה לי חופש כזה רק עם עצמי יום שלם בשקט בלי טירטורי טלפון,הדרכות ומשימות בוערות...רק כשאני חולה יש לי את זה,כנראה שלכן הייתי חולה הרבה בתקופה האחרונה,הגוף אילץ אותי לקחת מנוחה...
    טוב סיימתי את ההתארגנות לקראת מחר(הכביסה מקופלת,הבגדים שלי ושל הילדים מוכנים,הכריך של הבן שלי כבר במקרר,עטוף עם נייר וברכה עם לבבות...)ונראה לי שאני אלך עכשיו לישון.
    אז אהיה כאן מחר בבוקר(אני אצא כנראה טיפה יותר מאוחר מהבית כדי לחסוך את הפקקים...)
    לילה טוב,חלומות פז,
    קרן אור.
    כרונית-אני מקווה שהיום תישני מוקדם,יש לך יום ארוך מחר.מקווה שקיבלת את המייל שלי,מחזיקה לך אצבעות ליום נעים של פתיחת הסמסטר!
    אתן מקסימות,ואני שמחה שיש לי אתכן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, מקסימות שלי!

    אני
    07/10/2007


    זהו, ממחר מסכת הלחצים נפתחת מחדש, ואין לנו לאן לברוח. רק במחשבות... חחח...

    קרן אור- המייל שלך אצלי. תודה רבה, מתוקה. אני מודה לך על מה שכתבת שם, ואני מאחלת גם לך נחיתה רכה בשגרה ויום מוצלח!

    בלונדי - איזה כיף לך, יש לך חופש... תיהנו ותבלו ושיהיה לכם שבוע נעים! אגב, מאמינה לך על שבחי האוכל בארץ. באמת יש לנו כאן שפע שאנחנו צריכות רק להודות עליו.

    תודה רבה לשתיכן על כל העידוד והחיזוקים!

    שיהיה לנו שבוע קל, ושסופ"ש הבא יגיע מהר-מהר!

    אני כבר עייפה...

    נשיקות!!!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב מקסימות!!!

    בלונדי
    07/10/2007

    זהו, נגמרו החגים, ומחר חוזרים לשגרה.
    אני מאחלת לכן "נחיתה רכה" כמו שכבר אמרתי.

    כרונית- שיהיה לך בהצלחה עם פתיחת הלימודים! הלוואי ותצליחי לישון הלילה ולא תתעצבי מהמחשבה על מחר!

    קרן אור- שיהיה גם לך קל לחזור לעבודה.. קל ומהנה!!

    לילה טוב יקרות! וחלומות פז!!

    אוהבת מאוד!!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום