מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפרעת אכילהשרית21/01/2010
היי לילה טוב שלום הייתי שוקלת 65 קילו והתחלתי לעשות דיאטה הפסקתי לאכול התלחלתי לעסוק יותר מדי בספורט ונירשמתי למכון כושר ירדתי ל 32 קילו הגובה שלי הוא 1.62 ההורים שלי וחבר שלי לא מוכנים לקבל את זה שאני יורדת בצורה כזאת חבר שלי הוא עורך דין הוא אמר לי שאם אני לא מתחילה לאכול הוא יכול לנקוט בצעדיים קיצוניים אני יודעת שאני רוצה לרדת עוד כי גם לא מזמן כמה מהחברות שלי אמרו לי שאני שמנה והאמת אני רואה שאני יותר מדי שמנה לא יודעת מה לעשות תודה מראש וסליחה על ההתרדה אבל בבקשה תעזרו לי תודה שרית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרית מתוקה,
טופז21/01/2010חברותייך טועות ואם את קוראת להן חברות כדאי שתתחילי לחשוב פעמיים.
אילו חברות אלה אשר קוראות לך שמנה כאשר את לא?
מתוקה,את רזה.רזה מאוד וזה מסוכן.
תקחי את עצמך בידיים ותצילי את עצמך.
אוהבת ואיתך תמיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיקרה,
קרן אור21/01/2010כפי שכבר עניתי לך בעבר,מאמצייך צריכים להיות מגויסים להלחם על חייך,ולא במאבק באנשים שרוצים בטובתך.
מה עם אשפוז חוזר????נשמע שאת צריכה כרגע את המסגרת האינטנסיבית הזאת,כי שם יהיו אנשים שיקחו שליטה זמנית על חייך(עד שתוכלי לעשות זאת עבור עצמך),ובכך יוכלו להקל עלייך.
נשמע לי שאת כל הזמן מחפשת לשמוע קולות אחרים שמשרתים את ה"א שלך,מה עם לשמוע את הקולות (שאולי פחות מוצאים חן בעינייך כרגע,אבל עדיין בריאים עבורך) של כל אנשי המקצוע שענו לך בכל הפורומים המקבילים,והציעו לך אפשרות אמיתית להציל את עצמך מעצמך??
צר לי שאיני יכולה להשמיע לך את מה שאת אולי רוצה לשמוע,אבל אני לא יכולה להיות חלק מההרס העצמי שלך.
טיפול,כבר אמרתי??
יש רק שאלה אחת,והרבה אפשרויות בחירה.אני מאמינה שאם תקשיבי לעצמך באמת,תדעי במה לבחור.עשי את הבחירה הנכונה,את יכולה!
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שרית
נטע21/01/2010אהלן שרית אהובה. אני כ"כ מבינה את המצב שלך.ומה שאני באמת מציעה לך מכל הלב ללכת לטיפול ולאשפוז ומתוך רצון להחלים . למרות כל הקושי הזה אני מאמינה בך שהפעם תצליחי. אני מבינה מאד את המצב שלך עם חבר שלך העו"ד (אצלי היה מצב דומה אבל עם דוד שלי שהוא עו"ד, כבר כתבתי על זה בעבר.)
אני מצטרפת למה שקרן אור כתבה לך...
תצילי את עצמך, תקחי את עצמך לידים~~~
תכניס לראש שאת רזה רזה רזה .אני בטוחה שהחברות שלך אמרו לך שאת שמנה כי את הוצאת להם את זה מהגרון....כי הם בטח אמרו שאת רזה ואת אמרת שלא נכון "אני שמנה".ובסוף אמרו לך-"טוב את שמנה.".... זה לא ככה? בכל אופן מהמספרים שנתת את רחוקה מלהיות שמנה ואני במצב שלך כשהיתי על המשקל 32 היתי בטיפול נמרץ במצב לא ככ פשוט שהשיארו לי צלקות ולקחים גדולים. אז אני מציעה לך לתפוס את עצמך עוד קודם.
מקווה שתצליחי להתגבר שולחת לך כוחות וחיבוקים
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן קרן
שרית21/01/2010קרן אני יודעת שאת מאוד מאוד צודקת אבל קשה לי עוד
פעם להיות במסגרת הזאת כי זה מאוד מאוד קשה
לי וזה לא הצליח לי אף פעם כי זה יהיה כבר מליון פעם של אישפוז
קרן נשמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיקירה,
קרן אור22/01/2010לפעמים צריך לעבור כמה טיפולים,כמה אשפוזים כדי להגיע אל האחד שבאמת יהיה אפקטיבי.אני חושבת שמרחק הזמן,הנזקים שמצטברים,תחושת אפיסת הכוחות מחייבים שתתני לזה צ'אנס נוסף!
נשמע שאין לך מה להפסיד.מגיע לך יותר מהחיים!!!
יש הבדל גדול בין לוותר לבין להרפות.נשמע שאת זקוקה למקום לנוח,לדעת שאת מוחזקת,מוכלת,מובנת.והכי חשוב כרגע-לא בסכנת חיים!!! האינטנסיביות הזאת הכי נכונה לך כרגע.
אל תפחדי לעשות את הצעד הזה.
חיזקי ואימצי!
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום שרית
אפרת לוי21/01/2010קראתי בכאב ובדאגה רבה את הודעתך, אני מצטרפת לדברים של נטע וקרן אור.
שרית, את חולה מאוד, ואת חייבת להיכנס למסגרת טיפולית צמודה. במסגרת הפורום אין לי אפשרות לעזור לך . העזרה היחידה היא אמירה חד משמעית לכי לטיפול, את יכולה להיות בסכנת חיים. גם אם מסגרות אשפוזיות אחרות לא עזרו לך אולי הפעם כן.
זה לא נשמע שאת יכולה 'לבד' מעצמך לחזור לאכול , את חייבת לקבל עזרה הן ברמה הרפואית ( לברר האם נגרמו נזקים ואלו) וברמה הפסיכולוגית על מנת להיאבק במחשבה שאת שמנה ובפחד שלך לאכול פן תשמיני.
אנא ממך, פני בהקדם האפשרי לקבלת עזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קרן
שרית22/01/2010אני יודעת שאתם כולן צודקות גם המשפחה שלי צודקת גם חבר שלי צודק אבל תבינו אותי בבקשה אני מגיל 14 ככה עד היום אני בת 26 הגעתי למצב שהרופא אמר לי כרונית אז מה זה כאילו שאני ימות ואני לא יצא מזה בחיים אני לא רוצה למות זה מה שאני יודעת כי כול החיים לפני מתוקות אני יודעת שרק אני טועה ואני לא יודעת מה לעשות אין לי כוח לעבור עוד אישפוז עם זונדה והאמת כבר ניראה לי שיש לי בעיות עם הכליות כי כואב לי והרופא שלח אותי לעשות בדיקות כי כאשר אני ניכנסת לשירותים אחרי כמה זמן אני מצליחה לעשות פיפי וגם מאוד כואב לי ואני לא רוצה למות ניהיה לי מלא בעיות רפואיות אני רוצה לצאת אבל לא מסוגלת להיות שוב פעם עם זונדה הרופא אמר לי שאם אני יתחיל לאכול ישר יש מצב שאני יקבל דום לב בגלל זה הם ישר שמים לי זונדה ואני לא יכולה זה לא נוח לי זה מגעיל מאוד תודה שרית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום שוב שרית,
קרן אור25/01/2010דווקא בגלל שאני מבינה את מצבך ואת האמביולנטיות שכרוכה בהחלטה להחלים,אני יודעת שזה הצעד הנכון ביותר עבורך.את בעצמך כותבת את זה.נשמע שהנזקים מתחילים להצטבר ואת נמצאת בסכנת חיים.תני לאנשים לעזור לך,עכשיו עוד אפשר,אל תפספסי את הצ'אנס הזה.
לגביי הזונדה-קיימת גם אפשרות של TPN (הזנה תוך ורידית),כמובן שזה הקו האחרון ולא ממהרים לעשות זה,אבל אני רוצה לספר לך שלאחרונה גם אני חוברתי לזה(עקב הסרטן),וזה הרבה יותר נסבל! זה גם עוקף את מע' העיכול ומונע במקצת את ההרגשה של כאבי הבטן..כך שאל תוותרי רק בגלל הזונדה.
את מבקשת שנבין אותך והשאלה שלי אלייך-האם את באמת מבינה וקשובה לעצמך??האם את מבינה שמצבך חמור(בעיה בכליות היא תחילתה של אי ספיקת כליות שיכולה לגרום תחילתה של קריסת מערכות)??
לגביי הכרוניות-אני חליתי בגיל 13 .תהליך ההחלמה התחיל בגיל 22.בגיל 24 החלמתי.נכון שאחרי הרבה שנים זה הופך להיות קשה יותר,אבל בהחלט אפשרי!!
קבלי את ההחלטה.יכול להיות שאפילו תופתעי הפעם לגלות כמה זה עוזר ומקל.
עדכני מה חשבת,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן אור
שרית26/01/2010אני יודעת שאת צודקת מאוד מאוד ואני רוצה לקבל באמת את ההחלטה כפרה אבל אני לא יודעת מה לעשות מצד אחד לוותר על זה ומצד שני לא ממש מאמי אני מרגישה כול יום כאבים בצדדים כי אני ניכנסת לשירותים מאוד מאוד כואב לי וקשה לי לעשות פיפי אני לא יודעת עם זה הכליות אני רוצה לטפל בעצמי כפרה אבל ראית כבר כמה אישפוזים הייתי מאמי אך זה לא עזר לי פשוט עזבתי על דעת עצמי ניראה לי שהם אחד ההורים שלי הוא החבר שלי יקבלו עלי החלטה ויעשו משהו שאני יודעת שאני לא רוצה אבל כדי להציל את החיים שלי הם אם יעשו משהו שאני לא יוכל לעזוב על דעת עצמי זה יהיה לי ממש טוב כי אחרי שאני עולה קילו או 2 אני רוצה לעזוב ואם הם יעשו את זה אני ימשיך להיות שם כפרה אבל אני לא יכולה לבקש דבר כזה תעזרי לי לקבל את ההחלטה הנכונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרית,
קרן אור27/01/2010מה את בעצם מבקשת ממני??איך אוכל לעזור לך(או כל מישהו אחר בסביבתך הקרובה),אם את לא רוצה לעזור לעצמך??
זאת המלחמה שלך על החיים שלך,אנשים יכולים ללוות אותך ברצון ובאהבה בדרך,אבל אם לא תחליטי לצעוד בה,אין שום דבר שנוכל לעשות.
אין לי כ"כ מה להוסיף מעבר למה שכבר נכתב על ידי.
שבי עם עצמך ותחשבי מה את באמת רוצה,האם את באמת מעוניינת שכך יראו שארית חייך??
קשה לי להאמין.
אשמח לעזור לך אם תחליטי לפנות לטיפול.
רק בריאות,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קרן אור
שרית27/01/2010כן האמת שאני רוצה מאוד לשקם את חיי ולצאת מזה אבל לא יודעת איך לעשות זאת אם אני הולכת למיון אם יכולים לעזור לי או לא ואיך אני יכולה לעזור לעצמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרית יקרה,
קרן אור29/01/2010אני שמחה שאת רוצה לעזור לעצמך.הרעיון של לפנות למיון(ואם יש לך אפשרות לפנות למיון בתה"ש זה עוד יותר טוב),נשמע לי נכון.גם כי זה יכול לקצר לך את ההמתנה לאשפוז(במצבים פיזיים קשים אפשר שיעבירו אותך לאשפוז מידי במחלקה לה"א ללא צורך בהמתנה) אבל בראש ובראשונה כדי לייצב אותך פיזית ולשלול מצבים מסכני חיים,שאת עשויה להיות בהם.
פני עוד היום למיון הקרוב!
המשיכי לעדכן,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

