ילדה בת 5.5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 5.5
    יונית
    21/01/2010

    האם מה שאני מתארת זוהי הפרעת אכילה?
    ביתי בת 5.5 לא אוכלת פירות וירקות כלל מה גם שאם יהיה לידה פרי או ירק היא לא תאכל את האוכל וגם לא תאכל אם ידי נגעו בירק היא תבקש שמישהו אחר יכין לה אוכל.
    היא מאוד בררנית באוכל, לא אוכלת כל דבר מאוד גם דברים שהיא מאוד אוהבת ואני משתדלת להכין לה היא אוכלת כמה ביסים וזה כבר ממלא אותה.
    היא מאוד מאוד רזה שוקלת 17 קילו. מה עושים? איך נוהגים? היא גם מאוד עצבנית ועייפה.
    לאחרונה הגננת אמרה שיש לה בעיית זיכרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 5.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יונית

    אפרת לוי
    21/01/2010

    אני מבינה את דאגתך,

    הידע המקצועי שלי נוגע במתבגרים ומבוגרים עם הפרעות אכילה.
    כדאי שתפני לפורום הפרעות אכילה בגיל הרך

    שיהיה בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יונית יקרה,

    קרן אור
    22/01/2010

    ברשותך אוסיף עוד משהו למה שאפרת כתבה לך,אני חושבת שבגיל הזה מוקדם להגדיר את מה שאת מתארת כהפרעת אכילה.בדר"כ בגילאים הללו משתמשים במושג "הפרעת האכלה ו\או שגשוג".אני חושבת שהמקום להתחיל הוא דווקא אצל רופא הילדים של בתך,שמכיר אותה מגיל 0,את האחוזונים שהיא גדלה בהם(יש ילדים שהם רזים מטבעם,אבל כל עוד שאין נסיגה באחוזוני גדילה לא ממהרים להגדיר את זה כבעיה) ויכול לבצע הערכה ראשונית הכוללת ספירת דם,ובמידת הצורך להפנות למרפאת ילדים,כמו זאת הקיימת בתה"ש.(למעשה,ברוב בתי החולים בארץ יש מרפאות כאלו).
    כך או כך,חשוב לא להפוך את נושא האוכל למלחמה בבית,כי זה יכול להחמיר את הבעיה(למרות שהתסכול שלך בנושא הוא מובן)

    שיהיה בהצלחה,
    קרן אור..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום