איך לצאת מהדיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך לצאת מהדיכאון
    בודדה
    24/01/2010

    אני בחורה בודדה מאוד בת 31, אין לי שום קשר רגשי עם ההורים ואין לי שום חברות קרובות, אין לי אף נפש קרובה בעולם, עקב כך בתקופה האחרונה אני נמצאת בדיכאון מאוד עמוק, כל בוקר כשאני קמה אני מרגישה שקמתי למציאות שחורה ביותר, הי'יתי מעדיפה לא לקום ולחזור לעולם הזה, במשך היום אני בחולשה איומה ונוראית, ובדיכאון עמוק ביותר, אצלי הפרעת האכילה מתבטאת בבולימיה כשאני בדכאונות ובחולשה אני אוכלת בלי סוף ושוקלת כעת בסביבות 100 ק"ג. האם יש מה לעשות כדי לצאת מהשחור והדיכאון האיומים, איך להמשיך את החי'ים, אני מטופלת באמצעים טבעי'ים, אך זה לא עוזר, מה לעשות? בדחיפות, בתודה מראש, בודדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך לצאת מהדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום בודדה

    אפרת לוי
    24/01/2010

    בהודעתך, וגם בשם אותו בחרת לעצמך (בודדה) בולטת הכמיהה שלך לקשר קרוב.
    ונשאלת השאלה למה זה לא הולך? מה קורה לך בקשרים בין אישיים?
    האם את מרחיקה את עצמך ומתכסה במעטה של שכבת שומן מבודדת?
    את מתארת דיכאון עמוק בו את נמצאת ובנוסף בולמיה. יש קשר מוכח בין דיכאון לבולמיה .
    בנוסף את אומרת שאת מטופלת באמצעים טבעיים מה זה אומר? כפי הנראה זה אפילו לא מדגדג לך.
    אני מעדיפה לקבל תשובות ממך על השאלות הנ"ל לפני שאציע לך מה לעשות. כי יש מה לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאפרת לוי היקרה שלום

    בודדה
    24/01/2010

    ראשית תודה רבה לך על שאת עונה לי, ובכן אני גרה עם ההורים שלי ויש לי איתם בעי'ה מאוד גדולה, אין לי ולא היה לי איתם שום קשר רגשי קרוב, הם אנשים מאוד קרים אלי, סוג של טיפוסים עצמאי'ים שכל אחד חי לעצמו, לא אכפת להם ממני כמעט והם כמעט ולא מתענינים בי, אם אני חולה או לא מרגישה טוב זה לא מענין אותם, אני כמעט ולא מדברת איתם בכלל, הם היו מעדיפים שאני לא אגור בבית, אכן היתה תקופה שלא גרתי בבית, אך חזרתי לגור בבית הורי בשל חסרון כספי. אין לי שום חברה קרובה, אני מעל גיל 30 וחברותי לשעבר נשואות, אין לי כמעט חברות רווקות, ואני לא מצליחה למצוא חברה קרובה מתאימה ואוהבת שתתמוך בי בשעות הקשות ובחי'ים הקשים. עקב בדידותי יש לי דכאונות מאוד קשים ואז אני אוכלת המון ומשמינה בצורה מפחידה, אין לי שום כוחות לשמור את הדיאטה ולקחת את כל הכדורים, האכילה שלי היא רגשית ונפשית, השאלה היא האם יש כדורים שניתן לקחת כדי לא להיות בדיכאון ושעוזרים באופן מידי, עדיף טבעי, הצילו כי אני כבר מזמן לא מסוגלת יותר, אם לפחות הי'יתי רזה הי'ה לי יותר כח לחי'ים, אלפי תודות מראש, וכל הברכות שבעולם אמן, תודה רבה רבה, מראש בודדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בודדה יקרה,

    קרן אור
    25/01/2010

    אם אגיד לך שהצלחת לעורר את סקרנותי אלייך,לגרום לי לחוש אמפאטיה,ולא רק לי אלא לשאר משתתפות הפורום,האם זה ינחם אותך??
    חשוב להבחין בין בודדה לבין לבד.לבד הוא מצב פיזי.בודדה יכולה גם לחוש מי שמוקפת חברים,אבל מרגישה לבד.אני רוצה לשתף אותך שגם אני חשתי לא מעט שנים כמוך.כשהתחלתי לפתוח את עצמי לסביבה גיליתי שהייתי זאת רק אני שיצרה את המכשולים ולא נתתי לאחרים להגיע אליי,מכל מיני סיבות.אני מבינה שאת נמצאת במין מעגל שמזין את עצמו ואת שואלת מה לעשות.עצתי היחידה שאני יכולה במסגרת היכרותי איתך בפורום הוא להפנות אותך לאיש מקצוע,אולי אפילו כדאי לשקול פגישת הערכה אצל פסיכיאטר.הוא יבנה לך תוכנית טיפולית ,בהתאם להתרשמותו ומה שנכון עבורך(ויש כאלו מסגרות מסובסדות או חינמיות שהן לא נופלות ברמתן מאלו הפרטיות).
    לגביי העניין התרופתי -הפתרון לא נעוץ בכימיה.כדורים פסיכיאטריים מומלצים כדי להקל על הקשיים והחרדות בתחילת הטיפול,אבל הם לא תחליף לטיפול פסיכולוגי,שצריך וחייב להיות,כדי להבין טוב יותר את הרגשות שמסתתרות מאחוריי המעטה בו את מקיפה את עצמך.
    נשמע שהכתובת שלך היא מרפאה להפרעות אכילה.שם תוכלי לקבל טיפול משולב(פסיכיאטרי,פסיכולוגי,תזונתי),יש פרטים בשימושון למעלה,בהתאם למקום מגורייך.
    את צעירה,כל החיים עוד לפנייך,אפשר שתחיי אותם מאושרת.
    אני כאן אם יש עוד שאלות,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקרן היקרה,

    בודדה
    03/02/2010

    לקרן היקרה, תודה רבה מאוד על תגובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי בודדה

    אפרת לוי
    25/01/2010

    אני מצטרפת לדבריה של קרן אור אלייך ביחס לנחיצות הטיפול. הן פסיכולוגי ואולי יש לשקול גםהתערבות תרופתית. קודם כל כדאי שתפני למרכז להפרעות אכילה על מנת שיבצעו הערכה של מצבך ויוכלו לבנות לך תוכנית טיפול מתאימה . איך זה נשמע לך? היית פעם בטיפול פסיכולוגי?

    אגב, חשבתי על כך שדרך הפניה לפורום עשית צעד לשבור את מעגל הבדידות. אפילו שהקשר פה וירטואלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאפרת לוי היקרה שלום

    בודדה
    24/01/2010

    ראשית תודה רבה לך על שאת עונה לי, ובכן אני גרה עם ההורים שלי ויש לי איתם בעי'ה מאוד גדולה, אין לי ולא היה לי איתם שום קשר רגשי קרוב, הם אנשים מאוד קרים אלי, סוג של טיפוסים עצמאי'ים שכל אחד חי לעצמו, לא אכפת להם ממני כמעט והם כמעט ולא מתענינים בי, אם אני חולה או לא מרגישה טוב זה לא מענין אותם, אני כמעט ולא מדברת איתם בכלל, הם היו מעדיפים שאני לא אגור בבית, אכן היתה תקופה שלא גרתי בבית, אך חזרתי לגור בבית הורי בשל חסרון כספי. אין לי שום חברה קרובה, אני מעל גיל 30 וחברותי לשעבר נשואות, אין לי כמעט חברות רווקות, ואני לא מצליחה למצוא חברה קרובה מתאימה ואוהבת שתתמוך בי בשעות הקשות ובחי'ים הקשים. עקב בדידותי יש לי דכאונות מאוד קשים ואז אני אוכלת המון ומשמינה בצורה מפחידה, אין לי שום כוחות לשמור את הדיאטה ולקחת את כל הכדורים, האכילה שלי היא רגשית ונפשית, השאלה היא האם יש כדורים שניתן לקחת כדי לא להיות בדיכאון ושעוזרים באופן מידי, עדיף טבעי, הצילו כי אני כבר מזמן לא מסוגלת יותר, אם לפחות הי'יתי רזה הי'ה לי יותר כח לחי'ים, אלפי תודות מראש, וכל הברכות שבעולם אמן, תודה רבה רבה, מראש בודדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בודדה יקרה

    flower1209
    24/01/2010

    קראתי את הדברים שלך ולא יכולתי שלא להגיב.
    דיכאון זה משהו שמאד מוכר לי לצערי..חוויתי את המחלה הזו כמה וכמה פעמים על בשרי במהלך חיי.
    וכן , גם כשסבלתי מאנורקסיה סבלתי תוך כדי גם מדיכאון מאד קשה.
    <דיכאון זה דבר שלרוב נלווה גם להפרעות אכילה. זה בא ביחד בדר"כ.>

    אני זוכרת ימים של ייאוש ובדידות בדיוק כפי שאת מתארת. העצה הכי טובה שיש לי לתת לך זה לפנות לטיפול. יש גם מרכזים לבריאות הנפש שם הטיפול הנפשי ניתן בחינם ובהם תוכלי למצוא ייעוץ מקצועי <פסיכולוג,פסיכיאטר> לרבות טיפול תרופתי שבוודאי את זקוקה לו.

    את לא יכולה להישאר ללא מסגרת מקצועית שתלווה אותך. בולימיה ודיכאון אלו הן 2 מחלות קשות שקשה לעבור לבד ואת גם לא צריכה לעבור לבד. מגיע לך שיעזרו לך!!! ואל תמנעי זאת מעצמך!!!!.

    אני יכולה לומר לך על עצמי שהיום אני במקום אחר לגמרי מבחינת הפרעת האכילה..לאט לאט אני מרגישה שאני מעיזה לצמצם אותה יותר ויותר ולתת ביטוי לעצמי, והכל הודות לטיפול המסור שקיבלתי ושאני עדיין ממשיכה לקבל.
    טיפול זה must!

    מקווה שעזרתי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואגב, אשמח אם תעדכני אותי מה החלטת.

    flower1209
    24/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לfl2009 היקרה תודה רבה לך

    בודדה
    03/02/2010

    בס"ד,
    ב"ה, עכשיו יצאתי מהדיכאון, אני פשוט מאוד משתדלת להיות בשמחה, לחשוב מחשבות חיוביות, ובס"ד זה עוזר, מה שמאוד קשה לי זו ההשמנה והאכילה, אני בן אדם שמכור לאוכל וגם מאוד שמנה אני בדרך כלל בדיאטה חוץ ממתי שאני לא כלומר קורה לי פעמים רבות שאני נשברת כי אין לי כח לשמור פשוט אין לי כח לשמור אני רוצה לאכול כל הזמן מה שבא לי והדיאטה עם הספירת קלוריות + אי אכילה בערב מאוד מאוד קשה לי, כל החיים לשמור זה מאוד קשה, מה לעשות? מה לעשות? אני שוקלת עכשיו בסביבות 100 קילוגרם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות אכילה ובדידות

    שרה
    26/01/2010

    זהו אאחד הסימפטומים המאפיינים את הפרעת האכילה. הבדידות, האשמה, ההסתגרות.
    מרפאת הפרעות אכילה היא פתרון זמני לאשפוז.
    ומה אחרי?
    אני ממליצה לך על או איי אכלנים כפייתיים.
    או איי בגוגל.
    פתרון לחיים, לאוכל, לדכאונות.
    אותי זה הוציא מהפרעות אכילה, אמנם מסוג שונה. וגם מההתמודדות עם קשיים בחיים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום