מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מארועי היום...שלי07/10/2007
ושוב שלום לכולן!
אז כך: היום שבתי במרץ רב למכון הכושר. כמה דקות לפני שהתחיל השיעור פגשתי שתי נשים שאני מכירה באופן שטחי ביותר. אחרי שאמרתי שלום מנומס, אחת מהן צווחה פתאום - "אפילו את השמנת קצת בחגים! תראי איזה לחיים ורדרדות קבלת!".
אחרי כמה שניות של הלם טוטאלי הצלחתי לעלות על פני חיוך מתוק, לא אמרתי דבר וארגנתי לי מזרון בפינה הרחוקה ביותר.
בסוף השיעור היא נגשה אלי שוב ואמרה שהיא מקווה שלא פגעה בי ושאני נראת מצוין. אמרתי לה תודה בנימוס רב ונמלטתי משם.
אני עדיין בשוק מחוסר הטקאט אך לא טורחת אפילו להעלב או להיות מוטרדת מהערה הזו. אם לחיי הורדרדות גורמות לה לחוש טוב יותר, מי אני שאפריע לה להנות?
המטרד השני הוא השכן שאחראי על תקלות החשמל שלנו. בן זוגי השאיר לו הודעה שאנו מצפים שהוא ידאג לתיקון הנזק וגם יכסה את הוצאות החשמלאי (תעריף שבת...). הוא הגיע היום אחר הצהריים וממש נבח עלי! הוא טוען שלא הוא אחראי על התקלות אלא הקבלן, ושנסגור את העניין באופן ישיר עימו.
האמת היא שלא ממש אכפת לי מהכסף, אנחנו יכולים לעמוד בהוצאה הזו ולא שוה לריב על זה חודשים. אך החוצפה הזו, להגיע באמצע היום ולצעוק עלי. הרי אם היה גבר בבית הוא לא היה מעז להרים את הקול ולדבר כך.
ממש התאפקתי לא לצרוח עליו חזרה, אבל זה בדיוק מה שהתחשק לי לעשות.
לא נורא, בקרוב עוברים דירה... ובנתיים יש גם חשמל.
אז עכשיו אחרי שפרקתי קצת עצבים אאחל לילה טוב לכולן - קרן אור, בלונדי וכרונית יקרות שלי. נדמה שרק אתן כאן לאחרונה...
שלכן, שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שלי יקרה
קרן אור08/10/2007שמחה שהתעלמת מאנשי החוסר טקט ,אני עם הזמן למדתי לענות להם במשפט קצר אך מאוד כואב(מזל קשת,כשהוא יורה זה כואב).יש הרבה שמרשים לעצמם להעיר לי הערות,ואני נתקלת בזה כמעט באופן יומיומי,ואפילו אצל חמותי ומי שתירצי,ולמדתי שככל שאענה להם ואשחק אותה ביצי,ת כך הם ישקלו מילים בפעמים הבאות...
כתבת "דומה שרק אתן כאן לאחרונה"-זה נכון.הפורום מקדם תמיכה בהבראה מהפרעות אכילה,ויש כאלו שהם לא בכיוון אז הן "פולטות" את עצמם עוד בהתחלה,למרות מכתבי התודה שלהם...
יום מקסים וללא תקלות חשמל למיניהן,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב קרן אור יקרה!
שלי08/10/2007שמתי לב כמה מוקדם את כותבת... כל הכבוד לך!
איך את מרגישה? לא ענית לשאלותי בעניין האנגינה... מקווה שזו חלפה לה וגם הטיפול האנטיביוטי.
לגבי הערות הסביבה - כפי שכתבתי לכרונית, אני כבר הרבה פחות רגישה ויודעת שרובן נובעות מחוסר טקט פשוט או קנאה. כאשר משהו קרוב ורגיש מעיר לי, אני לוקחת זאת לתשומת ליבי.
גם לי היתה תקופה שהייתי מחזירה בעקיצות כואבות. אך זה גוזל ממני יותר מידי אנרגיה ואחר כך אני מוטרדת האם פגעתי בצד השני. אז למדתי לשתוק, כמו במקרה השכן המנוול... להבליג ולשכוח.
ככה אני, מתחממת מהר אך גם נרגעת וסולחת במהרה.
יש לי כל כך הרבה דברים לבצע היום, אין לי מושג איך להתחיל ולארגן את היום הזה. וגם אין לי כח... למרות שרק שבתי מחופש, בא לי לחזור למיטה עם ספר ולצאת בשעות הערב...
יום טוב יקירתי, נדבר בהמשך!
שלך, שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שלי!
קרן אור08/10/2007רק עכשיו חזרתי מהעבודה היה לי יום אינטנסיבי של לימודים(יש איזשהו קורס ניהולי שהתחלתי מטעמם...).סליחה שלא עניתי על כל השאלות פשוט קמתי מוקדם(הילדים ערים משעה שש) ויצאתי בשעה חמש וחצי לפנות בוקר לרוץ.זה נתן לי אנרגיה לכל היום,וכשכתבתי מיהרתי כי הייתי צריכה להתחיל להתכונן..אז כך-לא היית כאן בשבועיים האחרונים,ואאעדכן אותך שבני לקה באנגינה קשה,ומשם הדרך לפעם הרביעית היתה קצרה,כך שיחד איתו לקחתי אוגמנטין פעם נוספת.עברו רק ארבעה ימים מאז סיימתי את האנטיביוטיקה,אז מוקדם מידי לדעת,אבל אני מקווה שסיימתי עם זה לתקופה הקרובה,והרחוקה..
לגביי ההערות-בקטע הזה אני קצת שונה,כי לא הייתי עונה וזה היה אוכל אותי עוד יותר.אני לא פוגעת באופן ישיר אני עוקצת ברמה כזאת שאני לא יורדת לפסים אישיים,אבל מבהירה להם שיתפסו מרחק,וזה בדר"כ אחרי פעם שלישית שאגרתי(יש לי סבלנות גבוהה מאוד,אבל כשעולים לי על העצבים אני מתפרצת,אם כי מבוקר),ואז אני מרגישה טוב יותר לגביי עצמי,כי אני יודעת שלא רומסים אותי,כמו שעשו בעבר.ותאמיני לי שלאנשים הספציפיים האלו,הם הם נדבקים אליי,שזה הפרדוקס...
מה שלומך??איך עבר עלייך היום??
מקווה שהימים האחרונים לא עמוסים לך מידי,תמיד שחוזרים מחופשה ואני מכירה את זה על עצמי,יש אח"כ תקופה מאוד אינטנסיבית של לחץ...אז אני מקווה שזה כבר מאחורייך.
נשתמע,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגהנום האנגינה!
שלי08/10/2007שמחה לשמוע שגם זה עבר וחלף, אך חבל לי ששניכם סבלתם כל כך...
איך את עומדת בעומס תחת השפעת האנטיביוטיקה?
נשמע שעבר עלייך יום עמוס אך מעשיר ומעניין! וודאי נחמד להתרחק מהעבודה הרגילה לפעמים ופשוט לשבת וללמוד משהו חדש.
האמת היא שלא הצלחתי להכנס לקצב עבודה אינטנסיבי כמו שהייתי רוצה (וצריכה), אני דווקא די איטית אחרי חופשה. לוקח לי זמן להתאקלם מחדש.
אך לפחות סיימתי עם הכביסות!
היום היה הספק די עלוב, המשמעת העצמית שלי ירודה והעברתי יותר משעה בסיום ספר שהתחלתי בטיול. לא יכולתי להתאפק, ואשלם על כך הלילה ב"שעות נוספות"...
אבל די עם התלונות! היה באמת חופש מקסים וגם הזדמנות טובה לבלות לבד עם בן הזוג שכבר שב לאיזה 14 שעות עבודה ביום.
וחוץ מזה, בבית יש כמה דברים שאין להם תחליף בשום מקום בעולם... משפחה כמובן, המיטה הנוחה שלי, זרם מים חזק באמבטיה וחשוב מאד - האוכל שלי, הרגיל, הפשוט, והבטוח יותר מכל מטעמי העולם...
ודיווח חיוני - אני לא מקצצת! למרות העליה מתאמצת לאכול כרגיל ולשמור על המשקל החדש. נראה איך אתקדם במשימה הלא פשוטה הזו...
טוב יקירה, שיהיה לך ערב נעים, ורק בריאות לך ולכל בני ביתך!
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שלי!
קרן אור08/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

