לילה טווווב!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה טווווב!
    אני
    08/10/2007


    שלום לכל הישנות והישנים! מקווה שכולם כבר במיטות, ובחלום השביעי. גם אני תיכף אצנח שם, וברצון רב. נשאר לי רק... לשחרר כמה שרירים נוקשים, להכין ת'תיק למחר, להכין בגדים (כן, כדאי שאתחיל לעשות זאת בכל ערב. זה חוסך זמן לא מבוטל בבוקר), להתקלח, לשמוע עוד שיר ענוג ולקרוא עוד כמה פסקאות לפני ששמורות עיני מורידות את הווילון.

    קרן אור ובלונדי היקרות - תודה רבה לכן על כל החיזוקים והתמיכה. תבורכו! מודה לכן מקרב לב!

    שלי חביבה - מקווה שלא נתת להערה המיותרת להגיע אלייך באמת. מה לעשות, תמיד יהיה מישהו שיפלוט משהו שלא במקום. צריך לדעת להתחמק מהמוקשים האלה, עד כמה שזה קשה.

    היום שלי חלף בעצלתיים, ולא קרה בו משהו מעניין במיוחד שכדאי להעלותו על הכתב. לפנות ערב רציתי לצאת לריצה קלה, אך כמובן שברכיי שוב "שמו לי רגל" (כן, יש כאן איזה משחק מילים קטן), אז נאלצתי להסתפק בפעילות סולידית יותר. טוב, "זה מה יש".

    מאחלת לכולכן לילה טוב ויום קל ומוצלח מחר!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טווווב!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקירתי!

    שלי
    08/10/2007

    מה שלומך? איך הברכיים? האם מדובר בפציעה ישנה או משהו חדש?
    לא ידעתי שגם את מהרצות... אני חייבת להתחיל לעשות משהו בנידון, הכושר האירובי שלי רעוע לחלוטין.
    בכל מקרה, מקווה שישנת היטב וקמת עם חיוך קטן למרות השעה המוקדמת!
    את צודקת כמובן, ואני בהחלט כבר פחות רגישה להערות הסביבה. זה הגיל, לא ההחלמה... רק נדהמת מחדש מחוסר הטקט של אחרים.
    את יודעת, בגלל מצבי והפרעותי תמיד הייתי רגישה מאד להערות שכאלו. גם אם אני יודעת שמשהי נאבקת בדיאטה כדי להוריד משקל, אחשוב אלף פעם לפני שאומר לה משהו כמו "רזית, את נראת נפלא". והמצחיק הוא שיש כאלו שכבר נפגעו ממנו, ממש בגלל זה - החשש להחמיא או להעיר לאחרות על הופעתן החיצונית.
    שיהיה לך יום נפלא יקירה, ואנא ממך, אם כואבות הברכיים, מצאי פעילות גופנית רכה יותר. הגב והברכיים שלנו יקרים כל כך, יש להם עוד שנים ארוכות לשאת אותנו...
    להתראות בלילה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום