בוקר אור בלונדי!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר אור בלונדי!
    שלי
    08/10/2007

    לא שמעתי את קולך הענוג כבר שעות רבות!
    מקווה שהכל תקין ושנשוחח לנו בהמשך היום.
    יום נפלא מתוקה,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר אור בלונדי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב ומבורך (אופס כבר צהריים)!!

    בלונדי
    08/10/2007

    שלינקה, מה שלומך??
    שמחה לשמוע שחזרת לשגרה ושאת מתעלמת מאי אלו עקיצות טורדניות של מטרידנים לא חשובים!! כל הכבוד.
    סוכות עבר עלינו כמו כל יום פה. לא זכור לי משהו מיוחד. כרגיל! עבר בסדר גמור. היו לי שבועיים שלא הרגשתי טוב אך העניין סודר וקיבלתי תרופות וכעת אני בריאה כמו שור!! חחחח!! אין חדש בגזרתנו.... הכל ממש כרגיל!

    אני בסדר גמור, תודה! אתמול היה לנו יום פורה ומאוד פרודוקטיבי. טיילנו הרבה מאוד, והגענו הביתה הערב, ונכנסנו לתוך סידור רצחני של הבית שיוכל להכיל אורחים שמגיעים אלינו ממש בקרוב!! זו הייתה משימה לא קלה, אך אנחנו צוות מנצח ויחד גברנו על המכשול הנורא. חחחח!!!

    הרגע קמתי. צברתי הרבה עייפות לאחרונה. ואני גם עם אנטיביוטיקה שמחלישה אותי כנראה. (יש לי איזו דלקת...) אז השלמתי שעות שינה...! טוב, מותר לי!

    כרוניתוש- אני שמחה שעבר יומך הראשון שם בלימודים! אני רואה שקיבלתי מייל אמש ואני מייד ניגשת לקרוא אותו. מקווה שגם היום יש לך יום קל ונעים, עד כמה שיכול להיות!

    קרן אור- מה שלומך, יפה? מה נשמע? איך היה לחזור לשגרה? האם הכל בסדר?

    כן, שלי! לאחרונה היינו פה רק קרן אור, כרונית ואני. יש כאלו שמגיעות לפעם-פעמיים ועוזבות.... אבל אנחנו נשארות פה!!

    אז אני מאחלת לכולכן יום נעים וקל!!

    אוהבת!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירה!

    שלי
    08/10/2007

    שמחה לשמוע שהכל טוב ושעבר סוף שבוע נעים!
    אם לקחת תרופות, אני מבינה שנאלצת לגשת לרופא... מקווה שהכל נפתר כבר ושאת לא סובלת מתופעות לוואי של אנטיביוטיקה.
    ואיך התקדמה לה הגמילה מהכדורים? האם התרגלת כבר "למצבך" החדש?
    ומי מגיע לביקור? (סליחה על החטטנות...). אני נהנתי מאד מביקורי המשפחה כשחייתי בחו"ל, היתה לי הזדמנות נפלאה להכיר להם את הסביבה החדשה שלי וגם להשוויץ בשליטה באזור ובשפה... אך שני הביקורים היו כרוכים בהמון סידורים, ארגונים והתרוצצויות כי היה לי חשוב שהכל יהיה מושלם. ובסיום הביקור כמובן שנתקפתי בגעגועים איומים...
    חברים לא הגיעו לשם, רחוק מידי.
    בכל מקרה, כמה מחברי שמתגוררים ביעדים אטרקטיבים וקרובים יותר סובלים מביקורים תכופים מידי, או יותר נכון, "התנחלות" בסלון.
    אז מקווה שהביקור הקרב משמח אותך!
    גם כאן אין חדש, חזרה לשגרה המשמימה אך לחוצה.
    אם לא נפגש בהמשך - ערב נעים ולילה טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום