ערב טוב לכולכן!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב טוב לכולכן!
    קרן אור
    08/10/2007

    רק אני שמתי לב או שהסתו כבר כאן!
    הייתי בהדרכה היום מאוד מעניינת,אך עם זאת עמוסה ביותר בכל ענייני שיווק,ניירת,תוכניות אסטרטגיות...כך שחזרתי עייפה.
    מה שלומכן???
    שלי-כתבתי לך תשובה למטה.
    בלונדי-שלחתי לך מייל אתמול,האם קיבלת אותו??
    כרונית-את בטח עסוקה בלימודים ובעבודה,מקווה שיצא לנו "להיפגש" בשעות קונבנציונאליות,אך אם לא דעי שקיבלתי את המייל המקסים שלך אתמול,ואגיב עליו יותר מאוחר היום,כשיהיה לי את השקט הראוי(רק כשהילדים ילכו לישון)
    מאחלת לכולנו ערב נעים,
    נשתמע,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב לכולכן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור!!

    בלונדי
    08/10/2007

    מה שלומך מקסימה?
    אני מבינה שהיה לך יום עמוס....

    לא קיבלתי ממך מייל אמש.. רק כל מיני מיילונים חביבים.. אך שום דבר מעבר לזה... אולי המחשב שוב עשה סלקציה!! חוצפה! אז אולי תבדקי ותוכלי לשחזר לי את המייל....

    את יודעת מה? בעצם קיבלתי ממך מייל שלשום בערב נראה לי... אז אולי לזה את מתכוונת.. בכל מקרה טוב שהזכרת לי. אני ניגשת לכתוב לך, במוקדם או במאוחר!

    נשיקות יקירה!!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום