בוקר טוב יפות!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב יפות!!!!
    קרן אור
    09/10/2007

    מה שלומכן??היום אני במשרד כל היום,מנסה "להתארגן" לימים נוספים בחוץ.הצטברה לי הרבה עבודת ניירת להכין.
    לא הייתי כאן אתמול בלילה כיוון שחשתי לא טוב והקאתי(אכלתי אתמול במסעדה כנראה משהו לא טוב ולפנות בוקר זה "עלה" לי...),אבל היום אני בסדר יושבת עם הנס קפה השני שלי מאז הבוקר.
    אני מבינה שרובכן עמוסות כל אחד מסיבותיה השונות,אבל אני כאן אם מישהי רוצה "לשוחח".
    וכרונית-לא שמענו את קולך אתמול,אני מקווה שהכול כשורה ושאת פשוט עמוסה("לא מידי"-כי אח"כ אני באה לקשור אותך שתנוחי...מישהי חכמה אמרה לי לנוח לפעמים...)אז גם אם זה המצב רק תכתבי כמה מילים,שאדע שהכול בסדר.
    נשיקות לכולכן,אהובות שלי,
    שיהיה לכולנו יום "פרודוקטיבי"(אני שומעת את המשפט הזה בעבודה כל הזמן...)
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב יפות!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב יפה!!!

    בלונדי
    09/10/2007

    גם אני כאן, למרות השעה המוקדמת, ולמרות שהלכתי לישון ממש לפני כמה שעות בודדות. קמתי ממחשבות.. הראש טרוד וזה תמיד מפריע לשינה. אז אני פה עם הקפה הראשון ואיתך!!

    צר לי לשמוע על תקרית האוכל של אמש, אבל אין מה לעשות... יופי שעברת את זה וזהו! ושהיום לא יהיה זכר לדברים האלה ותרגישי טוב!!

    אצלנו מאירה השמש מאוד מאוחר בבוקר, וזה נראה כאילו ממש לפנות בוקר עכשיו... אבל שטויות!

    יקירה, שיהיה לך יום מוצלח שם עם כל הניירת!

    כרונית- באמת לא שמענו מילה ממך. רק "תצייצי" ותאמרי כמה מילים... !!!


    שיהיה לכולכן יום נפלא!! חיובי ונעים!!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום