בוקר טוב יקרות!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב יקרות!!!
    בלונדי
    10/10/2007

    בוקר טוב לכולן. מה נשמע? כולן קמו על רגל ימין הבוקר? מקווה שכן...

    רציתי להמשיך לישון ולישון (כרונית- מוכר לך?) אך הזמן האיץ בי לקום ולהתחיל לארגן עצמי לקראת היום המצפה לי. אין ברירה. בינתיים אני מרגישה עוד טוב ואני בכל מקרה צריכה להתקשר לרופא, אז אסביר לו מה מצבי ונראה מה הוא אומר... אוף!! שונאת לעשות את זה. הכל כזה מסובך פה..

    ת'אמת שאני ממש מפחדת... ממחלת הנשיקה הזו (ומה זה השם שלא הולם אותה?) ומהשלכותיה. ובכלל הדמיון שלי עובד שעות נוספות והרחיק לכת למחוזות אפלים ומאוד חשוכים... (שהס מלהזכיר בכלל..)

    אני מקווה שהכל יהיה בסדר.. כי אני טיפוס לחוץ והסטרי ומאוד פחדן ורואה שחורות!!! רק מתופעות כאלה אני יכולה ללקות במחלה זו או אחרת... חולשה רק בשל דאגה. פולניות יתרה!!! אין מה לעשות...

    אז בנות! מקווה שלכן יש יום נחמד, כל אחת באשר היא. ואני מקווה שכולכן מרגישות נפלא!! בלי דלקות עיניים (גם לי הייתה אסטמה של העור מגיל ילדות, יש לי זכרונות נוראיים שהיו מושחים אותי במשחות ועוטפים אותי בניילונים בלילה שלא אגרד), בלי כאבי ברכיים, בלי לאות, עצבות או תחושות שליליות אחרות!!!

    שיהיה לכם יום נעים וקל....

    אוהבת מאוד!!!

    בלונדי (שממש דואגת בפולניות יתרה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב יקרות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהרים טובים יקירתי!

    שלי
    10/10/2007

    שמחה לשמוע שאת מרגישה יותר טוב, אך עצוב לי שאת מודאגת כל כך...
    מקווה שתוצאות הבדיקות יגיעו בקרוב ותוכלי להרגע ולטפל בעצמך כמו שצריך.
    לא רציתי להדאיג אותך יותר, ועדיין מקווה שלא מדובר במחלת הנשיקה, אך גם אם כן - זה לא סוף העולם... תקופה של הרגשה לא טובה וזהו, (גם) זה עובר! הרי כבר עברת דברים קשים יותר, נכון?
    עדיין עמוסה בסידורים וארגונים לקראת הביקור? מקווה שאת מוצאת קצת זמן לפעילויות החביבות עלייך למרות הלחצים.
    כאן אין חדש, יום עמוס בעבודה וגם נפל עלי "תיק" לא קטן - לעזור לאיזה חבר משפחה בנושא מסוים. כך ששוב פספסתי את שעת ארוחת הצהריים שלי ותכף יתחילו לרעוד לי הידיים.
    אכתוב לך שוב בהמשך,
    יום נעים בנתיים!
    נשיקות, אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שלי!

    בלונדי
    10/10/2007

    ההודעה שלך הגיעה לאחר שכבר שלחתי את הודעתי.. אז לא ראיתי שאת פה בכלל.

    כן, אני מקווה שאין כל סכנה במה שעובר עלי ונחכה לתוצאות הבדיקות!

    יאללה לכי לאכול!!!!!!!!!!!!!!!

    המשך יום מהנה!!

    נשיקות!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי בנות!

    בלונדי
    10/10/2007

    אני רואה שאין פה אחף אחת....
    אני הספקתי לעשות סידורים בכל הבית, לקפל כביסות, לבשל ולנקות!!

    כרונית- מצפה לך הפתעה הערב כאשר תשובי...

    שיהיה לכולכן המשך יום נפלא!!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "יום מהנה"? הכל יחסי...

    שלי
    10/10/2007

    את רואה? אם בצעת את כל הסידורים הנ"ל ועדיין נותר בך כוח לבוא ולכתוב, הכל יהיה בסדר!
    אז נוחי לך, תאכלי היטב, ונפגש בהמשך!
    חיבוקים חזקים,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי!

    אני
    11/10/2007


    איך את מרגישה כעת? איזו חמודה, הדאגה שלך אכן נשקפת על פני הדברים... אבל אל תדאיגי את עצמך כך סתם! אם זו אכן מחלת הנשיקה, אז זה אמנם מעיק וממושך, אך זה יעבור מבלי להשאיר בך עקבות או צלקות כאלו ואחרות. ואני מבקשת ממך לא להפליג בדמיונות למחוזות לא רצויים! את מתבקשת להישאר במחוז הזה...

    לשאלתך - המחלה הזו (מונוקליאוזיס) נקראת בעממיות "מחלת הנשיקה" כי שני הוירוסים שגורמים לה מועברים בנשיקות, דרך הרוק... אז אמנם השם רומנטי, אך כל השאר - לא...

    ולגבי ההפתעה הכ"כ נעימה שהכנת לי... את פשוט מדהימה! ואת ממשיכה ללוות אותי גם עכשיו, בעת הקלדת אותיות אלו! תודה-תודה יקירה, ואני רוצה עוד!!! (נכון, קרן אור?). הפירוט - במייל, שכבר שוגר ליעדו.

    לילה טוב ונשיקות אמיתיות!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום