מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בולמוס אכילהtom15/02/2010
אני מנסה לאכול רק שאני רעבה..
הבעיה היא שאני יכולה לא לאכול כל היום..
מידי פעם (כמו היום למשל) יוצא מצב שאני רעבה רק בשעות עשר אחדעשר בלילה..
אז אני אוכלת, ולמרות שאני כבר לא רעבה אני ממש חייבת לאכול משו טעים (מתוק) וזה פשוט ניגמר באכילת עוגיות שוקולד, מאפים כאלו ואחרים, חטיפים מתוקים אחרים..
עד שבא לי להקיא ואני מרגישה מפוצצת על יתר המידה..
מה לעשות??
אני משתגעת!! אני לא רוצה להשמין
ההפך...
למה זה קורה ואיך אני נגמלת מהדבר הגועלי הזה?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה שקורה לך זה
קוויר15/02/2010שהגוף שלך בעצם כן רעב במשך היום,אבל את מתכחשת לזה.
הגוף שלך רעב בעוצמות נורמליות במשך היום כנראה, כאלה שאת יכולה לשלוט בהם, במקרה שלך -המנעות מאכילה. [ציינת שאת רוצה לרזות...]
בערב\לילה העוצמות כנראה כבר ברמה שאינך יכולה לשלוט בעצמך.אחרי יום שלם שלא אכלת. זה טבעי לגמרי.
העיניין הוא שזה ידפוק לך את הBMR כלומר-את פוגעת בגוף שלך, לא מאבדת שומן.
נניח ועד עכשיו אכלת במשך היום כמו אדם נורמלי, הגוף ספג את האוכל לתאים[לשרירים], השתמש באנרגיה לפעילויות שביצעת, וכו וכו,
ובערב אכלת פחות, כי אכלת במשך היום. ואז בלילה הגוף הפריש הורמונים -הורמון גדילה,הורמוני מין - הם דואגים לכך שהאנרגיה תלקח לביצוע פעולות, הורמנים כאלה ארוחה ענקית לפני השינה תמנע מלייצר
כאשר את מתערבת בתהליכים הטבעיים האלה.....בלה בלה בלה בלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיקרה,
קרן אור15/02/2010קר-תודה על התשובה המפורטת.
ולך,התשובה נמצאת בגוף ההודעה.את צריכה להתחיל לאכול ארוחות מסודרות,להקפיד על לפחות שלושה עיקריות ועוד כמה ארוחות ביניים,גם ללא תחושת רעב.הגוף מתרגל למה שאנחנו מרגילים אותו.את לא רעבה או שאת מונעת מעצמך להרגיש את תחושת הרעב ,כי את חושבת שזה יעזור לך לרדת במשקל??
ואולי זה יפתיע אותך אבל בצורת האכילה שלך היום את בעצם משיגה את המטרה ההפוכה אותה את רוצה,כי בטווח הרחוק את גורמת לניצול יעיל של קלוריות,לתחושת רעב בלתי נשלטת בשעות הערב,וכך המעגל שאת הכי מפחדת ממנו מזין את עצמו וגדל.
וכל זה מבלי להתייחס בכלל לשאלה האם את צריכה לרדת במשקל או לא!
מה לעשות??לפנות לייעוץ תזונתי ולבנות יחד תפריט הכולל ארוחות מסודרות,שמתחשבות בצרכים ההתפתחותיים שלך,ולשבור את המעגל הזה.תופתעי אולי לגלות שזה דווקא מה שיעזור לך לשמור על משקלך.אם תרגישי שגם זה לא עוזר,ניתן יהיה לשקול גם מענה נפשי.
העיקר להתחיל לשבור את הדפוסים ההרסניים האלו,כל עוד שזה "טרי",
עדכני מה חשבת,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי
tom15/02/2010מה שאת אומרת בעצם זה שאני צריכה לאכול אפילו שאני לא רעבה?
אז איפה תחושבת השבוע? הרי אני לא רעבה בשביל לדעת מתי להפסיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך היית
קוויר15/02/2010איך היית אוכלת לפני זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמ..
tom15/02/2010עד לתחושת התפוצצות..
אבל זה לא שבוע ובטח שלא בריא ומשמין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמ..
tom15/02/2010עד לתחושת התפוצצות..
אבל זה לא שבוע ובטח שלא בריא ומשמין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמ..
tom15/02/2010עד לתחושת התפוצצות..
אבל זה לא שבוע ובטח שלא בריא ומשמין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגב
tom15/02/2010גובה 162
משקל בערך 80
אני רוצה להוריד משו כמו 20 קילו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה שלא
קוויר15/02/2010למה שלא תפני לדיאטנית?היא תעזור לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלכתי
tom15/02/2010לפני כמה שנים
זה לא עזר..
לא הסתדרתי עם מה שהיא נתנה לי..
חוץ מזה, אני אמורה לשעת לאכול, לא?
כי אם אני אלך למסעדה עם חברים או משפחה או משו, אני רוצה לדעת מתי להפסיק, כי ברוב המסעדות רוב המנות הם ענקיות~* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש אפשרות
קוויר15/02/2010לתכנן מראש מה שתאכלי. אם אין חיבור להרגשות.
לא אידאלי אבל אולי זה יתקן את זה.יאזן את הממערכת ויחזיר לך תחושה של מה נכון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואני לא מתכוון
קוויר15/02/2010לא מתכוון לתכנן בקטע של הגבלה
'מה אני יאכל היום - טה טה טה וזהו'
אלא, נגיד הגעת הביתה -תחשבי על ארוחה
את יוצאת ,תחשבי מה את מזמינה [או כמה תאכלי מזה], ותיהי ערה למה שאת רוצה.
אל תשברי תראש
חח
אני בנאדם ממש משועמם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחח
tom15/02/2010זהבסדר, אתה מנסה לעזור..
ירבו אנשים משועמים כמוך חח
ולא ממש הבנתי..
נסה להסביר לי שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך
tom15/02/2010איך עושים את זה?
איך אני אדע מה זה כמות נכונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואו
קוויר15/02/2010קשה לי לענות לך, אממ.. תראי כמה אנשים סביבך אוכלים? נסי להכניס את עצמך איפשהו באמצע,
מישהו אכל משולש פיצה אחד, מישהו אכל 3 משולשי פיצה, תאכלי 2 משולשי פיצה, עם הרבה חריף
עכשיו נסי להכניס את הבטן, איך זה מרגיש? נסי לעמוד על הידיים ליד קיר, איך זה..? לפעמים צריך לנוח קצת אחרי זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אמורים להריגש?
tom15/02/2010מה זה בעצם שובע?
ובד"כ אחרי משולש אחד אני כבר "לא רעבה"..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי..
קוויר15/02/2010אז את כן מודעת לזה שמשולש אחד מספק אותך..
זה כבר משהו!
אז אם את כבר ''לא רעבה''.. מה גורם להמשיך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממליץ בכל זאת
קוויר15/02/2010ללכת לדיאטנית, אחרי הכל,עברו כמה שנים, דברים השתנו
תדברי איתה על הדברים בפתיחות וגם אחרי הכל היא לא כופה עליך אף תפריט
הכל גמיש, ואת יכולה לעשות עם זה מה שבא לך וללמוד לבד
מה את עושה,מה משפיע על המשקל שלך, על ההרגשה, תעבדי איתה על זה
יהיה טוב..
למה תמיד אומרים דיאטנית?אין דיאטנים?
למה אני אומר דיאטנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

