שבת בבוקר,עכשיו קמתי!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבת בבוקר,עכשיו קמתי!!!
    קרן אור
    13/10/2007

    היה לי לילה קשה התעוררתי נון-סטופ,אז פעם ראשונה שהילדים שיחקו בבית ואני ובעלי המשכנו לישון...פשוט לא ראיתי איך אני מקימה את עצמי מהמיטה!
    בלונדי וכרונית-קיבלתי את המייל,אגיב אליו יותר מאוחר,ואני מקווה שאתן ישנות ולא מעמיסות על עצמכן יותר מידי.
    שלי-מה שלומך???יש תכנונים לשבת???
    טוב יקרות,אני הולכת להתקין ארוחת בוקר,לפני שהחום של בני מטפס שוב לגבהים,ואז אין סיכוי שגרגיר יכנס לפיו...
    יום נעים ובריא,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבת בבוקר,עכשיו קמתי!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק בריאות, יפה שלי!

    אני
    13/10/2007


    בוקר טוב...

    מה שלומכם עכשיו?? אני מצטערת לקרוא על הלילה הקשה שעבר עלייך. אני מקווה שלפחות תצליחי לנוח במהלך היום עד כמה שאפשר. מתוקה, אל תתעצבי יותר מדי ואל תהיי קשה מדי עם עצמך. זה יעבור.

    חיבוק והמון אהבה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום