לילה טוב בנות יקרות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה טוב בנות יקרות!
    בלונדי
    14/10/2007

    כבר מאוד מאוחר ואני מתמוטטת מעייפות, נעצמות לי העיניים!
    היה לי יום טוב היום, שהכיל הרבה שיחות נפש טובות ורציניות, וגם הרבה דמעות, אבל רק טובות, של שמחה ותקווה....

    אני רוצה לאחל לכולכן שיהיה לכן שבוע קל ומוצלח!

    קרן אור- תרגישי טוב שם עם האלרגיות וכנ"ל גם לבנך הקטן!!!

    כרונית- יא מקסימה שכמוך!!!! תודה רבה!! שלחתי לך גם..

    שלי- שמחה לשמוע שהיה לך יום פעיל למדי, ומקווה שחלפו להן הבחילות מהקפה והעוגות, ושאת ישנה בנעימים!!

    שיהיה לכן יום נפלא מחר.... ורק טוב!!!

    אוהבת
    ומתגעגעת אליכן....

    בלונדי!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב בנות יקרות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב מתוקה!

    שלי
    14/10/2007

    מקווה שאת עדיין ישנה ואוגרת כוחות ליום חדש!
    הביקור שזכית לו נשמע מוצלח מאד... אין כמו שיחות נפש עם חברות קרובות, כאלו שמאפשרות לשפוך הכל, להוציא קצת כאב ולעורר תקווה וציפיה לעתיד ורוד יותר...
    הבחילה של אתמול עברה אחרי כמה טוסטים יבשים ורביצה על הספה, ישנתי היטב והתעוררתי רעננה ומלאת אמביציות לשבוע חדש. אנסה לאחוז בהן לפחות לכמה שעות...
    מאחלת לך עוד יום מרתק ועמוס ולהתראות בהמשך!
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום