ונהפוך הוא....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ונהפוך הוא....
    נטע
    28/02/2010

    הי .פורים שמח לכוווולם.
    אני מתרגשת להיות כאן אחרי למעלה מחודש שלא היתי פעילה כאן. כמו שכתבתי "בקפיצה הקצרה" שלי שעברתי תקופה קשה ,ועכשיו אני מתאוששת ומבריאה.
    אני מתרגשת שיום פורים היום - וזה לא בגלל שהלבשתי מסכה אלא בגלל שהורדתי את המסכה. עד לפני כמה ימים היתי נתמכת במסכת חמצן. עברתי מסלול מפרך שבאמצע הדרך היו הרבה פרחים ואנשים טובים. יחד עם הרבה קשיים וקוצים.
    אז אני מרגישה עכשיו הרבה יותר טוב טפו טפו אני מאד חלשה אבל מרגישה אדם חדש בבית עם קירות ותמונות ולא קירות ווילונות ....
    בהזדמנות הזו אני באמת רוצה להגיד תודה לכל הארגונים שמשמחים ילדים וחולים ולכל הליצנים שמנסים להצחיק שמחלקים ממתקים ובלונים, כל הכבוד!!!
    זהו, זה הסיפור שלי להערב.
    אני מאחלת לכווווווולם שתמשיכו לכייף :-)
    אוהבת
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ונהפוך הוא....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקרה,

    קרן אור
    01/03/2010

    צר לי מאוד לשמוע שעברת עוד ארוע חירום.אבל אני שמחה שזה מאחורייך ושמתוך זה למדת והבנת כמה אנשים רוצים לעזור,רוצים רק שיהיה לך טוב...אני בטוחה שאת רוצה זאת גם למען עצמך,ואני יודעת שאת מתמודדת וההתמודדות לא אחת בוודאי לא קלה.אני איתך במאבק הזה ואני מקווה שתוכלי לאפשר לכל החום והאהבה סביבך לחלחל לתוכך ושמתוך כך תוכלי לאהוב קצת את עצמך.האחזי בידיים המושטות לעברך הן ממשיות ואמיתיות יותר ,מאשר כל הכזבים והאשליות שה"א מנסה "למכור" לך.אני יודעת שאת יכולה,האמיני בכך!

    חיבוק ותקווה לימים טובים וקלים יותר,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקרן אור שלי

    נטע
    01/03/2010

    לקרן אור אהובתי!!!
    מה שלומך????
    איך את מרגישה????
    כ"כ כייף לקרוא את ההודעה שלך את כל החום התמיכה והאמונה שלך בי. אני גאה בך!
    ודווקא הפעם- האשליות והקולות האנוריקטיים הם לא אלו שהצליחו להפיל אותי , אני מרגישה שעבר עלי תקופה מוזרה שמצד אחד היתי רחוקה מה'א כלומר הקולות לא דיברו אלי בכלל... ומצד שני מרוב שהיא חלק ממני אני לא חשה אותה...
    כל מה שעבר עלי היה חלום רע ו מוזר, כשהתעוררתי בטיפול נמרץ היה נדמה לי שנפלתי מהענן לא הבנתי איפה אני (כשהגעתי למיון הרגשתי סבבה,הגעתי לבית חולים באוטו עם הורי ואת זה אני זוכרת מעולה גם את ההמתנה ואת הבדיקות דם אני זוכרת אפילו זוכרת שפגשתי את המורה שלי מכיתה י ורק לאחר פרוצידורה שביצעו בי פתאום חלה החמרה ואז איבדתי הכרה) ניזנתי בזונדה ולא בגלל שלא רציתי לאכול השיקולים היו רפואים יותר מאשר נפשיים, לכן גם לאחר מיכן לא הועברתי" לאגף סגור" (כמו שפיחדתי) בסופו של דבר! אבל אין ספק שבלי הא לא' היתי מגיעה למצב הזה.. .אבל יחד עם זה לא הא' היא זו שגרמה לכך...הסבירו לי שזה תכונות אופי של גוף והתגובה שלו במצבים לא רגילים כמו במצבי סטרס. והגוף שלי במיילא הוא חלש ולכן התגובה החיסונית היתה כה מהירה וחריפה.
    שולחת לך נשיקות והמשך ערב טוב:-)
    אוהבת
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב,נטע!

    קרן אור
    05/03/2010

    צר לי שלא הייתי כאן כמה ימים,היו לי ימים מעט עמוסים...
    בכול אופן,איך את מרגישה היום??איך היה לך לחזור למרפאה,ומה אומרים שם על מצבך??

    עדכני,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבת שלום

    נטע
    05/03/2010

    הי קרן אור שלי!
    מה שלומך?
    תודה על ההתענינות...אני בסדר מרגישה משוחררת.
    היה מאד מועיל בטיפול...קיבלתי הרבה כוח. במיוחד נהנתי לחזור לראות את כולם הם קיבלו אותי מאד יפה...אפילו הקירות חיכו לי עם בלונים:-)
    אני מקווה שהימים העמוסים שלך הם רק מסיבות טובות.
    אני הולכת ומשתפרת. הבדיקות דם במגמת שיפור אבל יש עדיין צורך באיזון..
    אוהבתותך שיהיה שבת שלום וסוף שבוע כיייייייף.
    אוהבת
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע,

    קרן אור
    13/03/2010

    שמחה לשמוע על מגמת שיפור,ומחזיקה לך אצבעות שמגמה זאת תמשך.
    המשיכי לעדכן ולכתוב,אני איתך,
    שיהיה שבוע מקסים,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שבוע טוב!!!!

    נטע
    14/03/2010

    קרן אור המדהימה!!!
    שבוע טוב.מה שלומך???? אבל באמת איך את מרגישה?
    בדיוק שבת שעברה מאז שכתבתי את ההודעה הקודמת שלי.ומאז עברו הרבה מאד דברים. אני גאה בעצמי על ההחלטות החדשות שקיבלתי ואכן התקדמתי הרבה השבוע גם מבחינת המשקל כבר התקדמתי המון עד כדי כך שאני לא יכולה ללבוש את הבגדים שלי מלפני שלוש חודשיים!!!! כן זה אמיתי...אם זה עצוב או משמח לא אני לא יודעת כי קשה לי מצד אחד לעזוב את הבגדים שלי אבל מצד שני זה כייף לי לראות את ההתקדמות שלי במוחשי.!אז השבוע נסענו לירושלים לקניון ממילא (ליד העיר העתיקה) ולמלחה בשביל לקנות בגדים ,הרגשתי שזה ארוע מעורבב רגשות משמח ומאכזב ביחד אבל בסוף יצאתי מרוצה כי ההורים שלי עשו לי את זה כל כך כייף ומשעשע.את הבגדים הישנים שלי שהם די חדשים כבר ארזנו והעפנו מהבית ועל הקרטון כתבתי -"זכרונם לברכה".... אחר כך אבא שלי אמר אולי צריך לעשות תיקון ולכתוב "זכרונם לקללה"....חחח
    וזהו , בינתיים כמעט כל בוקר אני אצל סבתי והיא ממשיכה לעשות לי בי'צפר תעסוקתי:-)
    ויש לי תור לאבחון מקצועי של ביטוח לאומי ותור לעו"ס. לאחרונה פתאום נהיה לי קשר עם הע"וס של ביטוח לאומי ולא תאמיני היא באה אלי לבית חולים!!!!
    זהו, אני עכשיו בשלב רגיעה כזה שאני חושבת ברצינות על המשך החיים שלי. . .ולגבי הקיץ יש לי כבר תוכניות -אני נוסעת לגל ולכן יש לי גם מוטיבציה גבוהה להתגבר לחלוטין.
    וגם אני רוצה ללמוד כי זה חשוב לי , עד שנה שעברה חרשתי וטחנתי לימודים ואהבתי את זה. אני לא אכחיש שאני גאון במתמטיקה הוצאתי 100 ב 5 יחידות . אבל בחיים אני ממש לא מתקרבת להיות 100 וגם לא חמישים אז לפחות עם המתמטיקה שלי אני רוצה לעשות משהו.... אז מה את מציעה לי???? דרך אגב גם בביולוגיה וכימיה אני טובה. רק לא בחיייייייים....
    אוהבת וחושבת עלייך
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקרה,

    קרן אור
    20/03/2010

    נשמע שעם כל הקושי,את עושה צעדים מאוד משמעותיים ובריאים.וזה ראוי להערכה!
    נשמע גם שהיום יותר מתמיד את מוכנה לצאת לדרך חדשה וזה כולל זוגיות ולימודים.לגביי הלימודים-אני חושבת שאם יש מקצוע שאת נהנית ללמוד,לכי תלמדי אותו.מגוון האפשרויות של עיסוק בתחומי המדעים הוא רחב טווח,ואני בטוחה שאחרי הלימודים ותוך כדי חשיפה שלך למגוון המקצועות, ודאי תמצאי תחום שיותר קרוב אלייך ותרגישי שכיף לך לעבוד בו.
    שמחה לשמוע על הידוק היחסים בינך לבין גל,ובטוחה שהחופשה איתו,כרגיל,תעשה לך רק טוב!

    תמשיכי לעדכן,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום