לקרן אור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקרן אור
    אורית
    14/10/2007

    תודה על התגובה.
    אין לי צורך סמוי להרזות אלא גלוי -יש לי עודף של 5 קילו בער שברצוני להרזות ואני לא בדיוק מצליחה....כל פעם מתחילה משהו ומפסיקה...ועצם המצב שמערכת העיכול שלי דפוקה רק מתסכלת יותר!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקרן אור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אוריתי

    קרן אור
    14/10/2007

    ואת חושבת שהמשלשלים יעשו את ההבדל???את באמת מאמינה שהורדת נוזלים שווה להורדת משקל??הרי המשלשלים לא מרזים,הם נותנים אשליה שכזאת בגלל הנוזלים שיוצאים(שיחד איתם אובדים עוד מלחים ומינרלים חשובים,אלקטרוליטים),וזה מסוכן מאוד!!!!תחשבי על הילד(ילדה??) שיש לך,לא עדיף שתרזי בדרך שפויה יותר(אני לא מתייחסת כרגע לעובדה אם את צריכה לרזות או לא אני מסתמכת על דעתך) וגם תנחילי בבית דוגמה לתזונה נבונה??
    אני יודעת שלי הילדים עשו הבדל מאוד גדול,ותאמיני לי שאחרי שנים של שימוש במשלשלים,המערכת עיכול נעשית דפוקה עוד יותר,עד כמעט בלתי "עובדת".מה גם שנרות גליצרין גורמות לגירוי מקומי כואב ביותר!!
    בקיצור,אוריתי,ממליצה לך מאוד ללכת לדיאטנית ו\או לרופא משפחה שיבצעו בדיקות ויחליטו על המשך בדיקות.ואם המשקל מעסיק אותך באופן כזה שזה הופך להיות מה שאת חושבת עליו בוקר,צהריים וערב,כאן צריכה להידלק אצלך הנורה האדומה.הרי כולנו כאן רצינו רק להוריד 5 ק"ג,עד שאחרי שנים מצאנו את עצמנו עם הפרעת אכילה.אף פעם לא מאוחר מידי כדי לעצור ולהתחיל דברים בצורה הגיונית,בריאה ובטוחה.ואני חושבת שאת חייבת לעצמך ולמשפחה שלך אמא מאושרת ובריאה,ללא קשר ל-5 קילוגמים יותר או פחות.זה הסוד של הקבלה העצמית.מי שאוהב אותנו יהיה שם תמיד בשבילנו...
    ואני כאן,אוריתי אם מתחשק לך לשתף אותי בכלל בחייך.
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב אוריתי!

    שלי
    14/10/2007

    תומכת בכל מילה שכתבה קרן אור.
    צורך גלוי, צורך סמוי - כל שאיפה להורדה במשקל שמובילה לנקיטת צעדים של הטהרות ממזון ונוזלים - היא מסוכנת. וכלל לא משנה האם יש צורך אמיתי לרזות או צורך מדומה, במקרים של תת משקל קיצוני.
    כל שיטות ההטהרות מובילות לנזקים בלתי הפיכים, כמו שכתבת בעצמך - מערכת עיכול עצלה בשל שימוש במשלשלים מעכבת ירידה במשקל. ואז חוזרים להטהרות, וכך הלאה.
    מלבד זאת, לעיתים קרובות גם דיאטה מאוזנת שמטרתה "לסלק" עודפים יוצאת לעיתים משליטה, והצורך "האמיתי" הופך למחלה מסוכנת.
    אז פני לתזונאית ורופא, למדי איך לשקם את מערכת העיכול, לאכול נכון, ולהגן על גופך ונפשך.
    מהניסיון הרע של כולנו - התשוקה להפטר מכמה קילוגרמים עשויה להרוס חיים שלמים, ולך יש חיים שלמים להנות מהם, להגן עליהם.
    לילה טוב יקירה, אנחנו כאן גם מחר.
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקרן אור ושלי היקרות

    אורית
    14/10/2007

    תודה על העצה והתמיכה אני יחשוב על הדברים וישתדל להפנים אותם.....זהו אני עיפה והולכת לישון אז לילה טוב ,נשיקות ושוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום