בוקר טוב לכל ציפורי הלילה הנודדות..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב לכל ציפורי הלילה הנודדות..
    קרן אור
    15/10/2007

    אז כמו שכתבתי "נחתתי" מוקדם לישון.אך עדיין מרגישה מאוד חלשה ועייפה,לכן אני עוד בבית,כי מחכה לי יום עמוס בפעילויות.
    בלונדי-לא שמענו ממך,אני מתארת לעצמי שאת עסוקה עם הקרובים....שלחתי לך מייל אתמול בצהריים,מקווב שקיבלת אותו.
    שלי-מה שלומך???איך עבר עלייך יום אתמול???
    כרונית חיים יפים(כך אני קוראת גם לילדיי...)-כתבתי לך מייל טרי טרי.מקווה שהיום התחיל לך בנעימות יותר מאתמול...ונראה לי שאני אבוא אלייך פעם בשבוע ואעמיד לך סירים לכל השבוע(הרי אני כמעט כל יום מבשלת לילדים)-כך שמצידי אין יותר תירוצי גז...חחח.....
    טוב יקרות אני אהיה כאן עד הצהריים,עם גיחות להתעמלות ולקניות בסופר(הבית ריק...)
    שלכן,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובתי קפצה למעלה, כתגובה להודעתי!

    שלי
    15/10/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום