לכל בנות הפורום היקרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לכל בנות הפורום היקרות
    אורית
    15/10/2007

    ראשית כל בוקר טוב ויום מוצלח לכולנו!

    שמתי לב שרוב הבנות בפורום שהגיבו לי גם היו באותו בעיה שלי-התמכרות לסוג מסוים של משלשלים.
    שלא תבינו אותי לא נכון אני מאוד משתדלת לשקם את מערכת העיכול שלי ולאכול תזונה נכונה עשירה בסיבים תזונתיים+שתיה מרובה+ספורט...
    הבעיה שזה לא בדיוק עוזר ואם עברו 3 ימים ועדין לא היתה לי יציאה..אז אני מתפתה לקחת נר ולגמור את הסיפור..זה מן לופ שלא ניגמר..
    אני לא יודעת כמה תזונאית תוכל לעזור לי כי ידע בתזונה וכו..יש לי רב ואני משתדלת מאוד בעניין.
    בקיצור אשמח לקבל מכן עצות יעילות וכיצד הצלחתן להגמל.תודה רבה רבה ויום טוב.


    אוריתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לכל בנות הפורום היקרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור אוריתי!

    שלי
    15/10/2007

    אז אני, כמו שציינתי, דווקא חסרת ניסיון במשלשלים אך בעלת ניסיון רב בבולימיה - שגם היא מחרבת את מערכת העיכול...

    אז המלצות קונקרטיות לגמילה אשאיר לאחרות, אך מנסיוני אוכל לומר שכל גמילה דורשת מחויבות דומה:
    ראשית - החלטה נחושה מאד להפסיק, להגמל, להבריא.
    הבנה שהתהליך כרוך בכאבים, בסבל, בתחושות גופניות איומות (אך כך גם השימוש עצמו, לא?)
    וסבלנות רבה! לקח לי זמן להבין ולקבל את העובדה ששיקום הגוף הוא תהליך ארוך. נזקים הצטברו ודרוש זמן כדי לשוב לתפקוד סביר.

    אז כאשר תמצאי את דרכך להשליך לנצח את הנרות הללו סביר שתקופה מסוימת עצירות ונפיחות ילוו אותך, אך אם הזמן הבעיה תפתר ומערכת העיכול תפעל באופן טבעי.

    למרות שיש לך ידע רב בתזונה, אני מאמינה שתמיד אפשר למצוא שיטות נוספות לפתרון הבעיה והסבל. אם לא טיפול תזונתי קונבנציונאלי, אז נטורפתיה, רפואה אלטרנטיבית, משהו!

    יום טוב יקירה, בטוחה שבהמשך יופיעו תגובות מועילות יותר.
    שלך, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום