מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לכל בנות הפורום היקרותאורית15/10/2007
ראשית כל בוקר טוב ויום מוצלח לכולנו!
שמתי לב שרוב הבנות בפורום שהגיבו לי גם היו באותו בעיה שלי-התמכרות לסוג מסוים של משלשלים.
שלא תבינו אותי לא נכון אני מאוד משתדלת לשקם את מערכת העיכול שלי ולאכול תזונה נכונה עשירה בסיבים תזונתיים+שתיה מרובה+ספורט...
הבעיה שזה לא בדיוק עוזר ואם עברו 3 ימים ועדין לא היתה לי יציאה..אז אני מתפתה לקחת נר ולגמור את הסיפור..זה מן לופ שלא ניגמר..
אני לא יודעת כמה תזונאית תוכל לעזור לי כי ידע בתזונה וכו..יש לי רב ואני משתדלת מאוד בעניין.
בקיצור אשמח לקבל מכן עצות יעילות וכיצד הצלחתן להגמל.תודה רבה רבה ויום טוב.
אוריתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר אור אוריתי!
שלי15/10/2007אז אני, כמו שציינתי, דווקא חסרת ניסיון במשלשלים אך בעלת ניסיון רב בבולימיה - שגם היא מחרבת את מערכת העיכול...
אז המלצות קונקרטיות לגמילה אשאיר לאחרות, אך מנסיוני אוכל לומר שכל גמילה דורשת מחויבות דומה:
ראשית - החלטה נחושה מאד להפסיק, להגמל, להבריא.
הבנה שהתהליך כרוך בכאבים, בסבל, בתחושות גופניות איומות (אך כך גם השימוש עצמו, לא?)
וסבלנות רבה! לקח לי זמן להבין ולקבל את העובדה ששיקום הגוף הוא תהליך ארוך. נזקים הצטברו ודרוש זמן כדי לשוב לתפקוד סביר.
אז כאשר תמצאי את דרכך להשליך לנצח את הנרות הללו סביר שתקופה מסוימת עצירות ונפיחות ילוו אותך, אך אם הזמן הבעיה תפתר ומערכת העיכול תפעל באופן טבעי.
למרות שיש לך ידע רב בתזונה, אני מאמינה שתמיד אפשר למצוא שיטות נוספות לפתרון הבעיה והסבל. אם לא טיפול תזונתי קונבנציונאלי, אז נטורפתיה, רפואה אלטרנטיבית, משהו!
יום טוב יקירה, בטוחה שבהמשך יופיעו תגובות מועילות יותר.
שלך, שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

