צהריים טובים, יקירות!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צהריים טובים, יקירות!!
    בלונדי
    15/10/2007

    מה שלום כולן? מקווה שהכל בסדר...

    היה לנו יום עקום פה, אתמול. הדברים לא הסתדרו.. אבל לא נורא... (תקלות טכניות)

    קרן אור- מקווה שבנך ירגיש טוב יותר היום! ומקווה שהכל בסדר אצלך, יקירה. התגעגעתי!!

    כרוניתוש- מקסימה! שלחתי לך מיילון... מקווה שיש לך יום נעים ללא תחושות מעיקות!

    שלינקה- מה נשמע? איך הולך? האם השבוע הוטב מצב רוחך? מקווה שכן..

    אוריתי- אמרתי שאני חושבת שאת צריכה טיפול פסיכולוגי כי נראה שיש משהו לא בריא בכל צורת החשיבה שלך. הגמילה ממשלשלים לוקחת זמן ממושך ועימה יש סבל רב. אין קיצורי דרך!!!

    טוב יאללה אני עפה להתחיל את היום.... מקווה לדבר אתכן בהמשך!!!

    נשיקות ואהבה!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהריים טובים, יקירות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיף לשמוע ממך!

    שלי
    15/10/2007

    מקווה שהיום יעבור ללא שום תקלות, טכניות או אישיות!
    ואיך את מרגישה?
    כאן הכל בסדר, מצב רוח סביר בהחלט.
    אך מהרגע שקמתי אני רעבה ורעבה... אכלתי ארוחת בוקר, ושעה לאחר מכן - רעב! אז אכלתי עוד משהו קטן, ועכשיו שוב - רעב די גדול. ניסיתי להשתיק אותו בכוס קפה, אך כצפוי זה לא עובד...
    כנראה שאצטרך להקדים את הפסקת הצהרים שלי, גם כך הרעב מוציא אותי מריכוז.
    המשך יום נעים יקירה, וד"ש לאורחים (-:
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרות שלי,

    קרן אור
    15/10/2007

    התחלתי את היום יותר "בעדינות"...שלי-בסוף לא התעמלתי,איכשהו על הבוקר היו לי בלי סוף טלפונים...אבל כשאני מתעמלת זה או ריצה\הליכה ויום אחר זה תרגילי קלנטיקס.אבל בימים האחרונים אני די ויתרתי לעצמי,כי אני מוטשת,כנראה מלילות חסרי השינה שלי.טוב שאתמול ישנתי אז אני יותר טוב.וכן,גם אני לא מבינה איך אפשר לשרוד לאחר לילות מיעוטי שינה.....
    וכמוך,מכירה את הרעב המנכר הזה יותר מידי טוב בתקופה האחרונה,אבל אני פשוט נכנעת לו(נו יש ברירה??)ותוהה מתי זה יחלוף.
    בלונדי-הצטערתי לשמוע על התקלות הטכניות אתמול,מקווה שיומך היום יותר טוב,ושכל הטעון תיקון בא על מקומו בשלום.שלחתי לך גם מיילון קטנטן..
    כרונית-טוב את בטח בעבודה,ואני מקווה שהזמן עובר לך מהר,היום בערב יש סבירות ש"ניפגש" בשעות לא קונבנציונליות שלי....
    אוריתי-אין קיצורי דרך.הגמילה ממשלשלים היא ארוכה,עד שהמע' חוזרת לעבוד כסדרה,אבל אל תתייאשי בסוף זה קורה.הרי באיזשהו שלב תצטרכי להיגמל,כי לאט לאט הגוף גם מתרגל לכמות,וכל פעם צריך לעלות כמות...התמכרות פיזית ונפשית קשה.לכן כל עוד זה בתחילתו טפלי בזה למען עצמך...פני לרופא גסטרואנטרולוג ותתיעצי איתו,תאמיני לי הוא רואה הרבה מקרים כמונו בשבוע...
    הבצלחה ויום נעים לכולם,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום