בוקר טוב לכולן!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב לכולן!!!
    קרן אור
    16/10/2007

    טוב אז אני הראשונה כאן הבוקר(מקווה שלא האחרונה...),מה שלומכן???
    אני מבינה שעל כולנו עבר אתמול ערב עמוס.מקווה לראות אותכן יותר מאוחר.
    אני עדיין בבית,מסרבת להתחיל את יום העבודה שלי,למרות שעוד מעט לא תשאר לי ברירה.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב לכולן!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מתוקה!

    בלונדי
    16/10/2007

    ובוקר טוב גם לך!!!
    השכמתי קום, יום ארוך לפנינו.
    כל התקלות סודרו ואפשר לבלות בנעימים!

    אני בסדר, עוד מעט אתקשר למרפאה לבקש תוצאות של הבדיקות שערכתי, ונקווה לטוב!!! החזיקי לי אצבעות!!!

    טוב, נדבר בהמשך ושיהיה לך יום נפלא וקל, ללא תופעות לוואי!!

    אגב, מה שלום הבן שלך?


    אוהבת מאוד!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירות!

    שלי
    16/10/2007

    מה שלומכן?
    מקווה שעד כה היום עבר לו בנעימים.
    לי היה יום מעצבן מלא במטלות שנואות ובאנשים שלא בא לי לפגוש... בניהם אותו האדם שהכעיס ואכזב אותי שבוע שעבר, ומכיוון שאני עדיין פגועה (לא אופייני לי, בדרך כלל סולחת מהר) זה היה מפגש עקום לגמרי. ומדובר בקשר מקצועי, כך שאני לא יכולה לפתוח את הדברים ולשוחח על מה שהיה.
    אך לא נורא, עכשיו אני בבית. יש עוד הרבה עבודה לכן אקדיש קצת זמן למקלחת חמימה שממנה אצא נקייה ורעננה הרבה יותר!

    קרן אור - שמחה לדווח שהרעב הטורדני של אתמול פסק. וטוב שכך! עדיין קשה לי להבחין בין רעב אמיתי לבין דחף רגשי לאכול, בעיקר כאשר אכלתי רק לפני שעתיים ולא ברור למה הבטן קוראת לי שוב לגשת למקרר.
    אך כמו שסכמנו אתמול, בנוגע לרעב טורדני אין מה לעשות מלבד לספקו!

    בלונדי - מקווה שתוצאות הבדיקות יהיו טובות ומרגיעות! איך את מבלה עם האורחים?

    כרונית - איפה את???

    ערב טוב בנתיים, אקפוץ שוב בלילה.
    נשיקות, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום