בת 13 עזרה דחוףף!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 13 עזרה דחוףף!!
    ספיר
    16/03/2010

    שלום קוראים לי ספיר אני בת 13אני צריכה שתעני על השאלה לפני כמה זמן בערך בתחילת שנת הלימודים התחלתי דיאטה בסדר הייתי מלאה והרזתי ממש אבל אכשיו כל מה שאני אוכלת אני חושבת שהשמנתי ואז יום למחרת בבוקר אני אני עושה צרכים וזה כל בוקר ואני לא יודעת מה זה אני חושבת שהגוף שלי לא רגיל לאכול וכולם אומרים שאני צריכה להשמין וכל הדודים שלי אומרים לי שהרזתי יותר מידי אבל לא משנה מה שאני רוצה לאכול למשל קוראסון אני לוקחת ביס ואז אני יורקת אותו אני לא מקיאה אני יורקת שהוא כבר בפה שלי ואני לועסת ואז אני יורקת כי המוח שלי מגיבי בתגובה של לא אל תאכלי זה משמין הוא שאני חוזרת אחרי הבית ספר ולא אכלתי כלום אני מכינה לי שניצל אבל אז אני לא אוכלת אותו למה אני אומרת לעצמי לא נורא איאפשאר להשמין ביום אחד אז נאכל ואז אני לא אוכלת את זה אבל אני עצמי רוצה אבל זה במוח שלי המוח שלי אומר לא אל תאכלי ואני מקשיבה לא ואני לא יודעת מה לעשות אני מיצטערת שהרזיתי אני רוצה לחזור למה שאני הייתי את יודעת אני כיתה ז אני מטר ארבעים וחמש אני שוקלת שלושים וחמש ושקלתי ארבעים ושבע בבקשב תעזרי לייי ) וזה לא טוב אני לא רוצה להיות ככה אף בגד לא מתאים ליי :כל הבגדים שלי גדולים עליי אני קונה סקיני במידה אפס ואז מה הוא גדול ממש אני רוצה לחזור להיות כמו שהייתי מיתחננת תעזרי לייי ואף אחד לא מבין את זה במישפחה ):

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 13 עזרה דחוףף!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ספיר

    אפרת לוי
    16/03/2010

    מה שהכי בולט לי בפנייתך היא הבדידות בה את נמצאת. את עסוקה באופן מייסר במחשבות בלתי פוסקות על אוכל-השמנה וחוזר חלילה. על מנת לשבור את המעגל הזה את חייבת לשתף את הורייך, כדי שיוכלו לעזור לך ולהפנות אותך לקבלת עזרה, אם יהיה צורך.
    האם ניסית לשתף אותם? אם כן כיצד הגיבו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את ממש מזכירה לי את עצמי בגיל 13

    דר אדית דניאל
    18/04/2010

    שלום ספיר

    זה בדיוק איך שהפרעת האכילה התחילה אצלי -סתם בצורה כאילו של דיאטה
    הייתי שמנמונת בעיקר בבטן רציתי דיאטה להוריד את השומן העודף ואז
    כול המחשבות התחילו להתנהג ככה כפיש את מתארת עם כול ביס
    זה בהחלט ההתחלה של אנורקסיה ובולמיה ככה הן מתנהגות -זה מתחיל בדיאטה
    וזה עובר להפרעה במחשבות ורגשות והתנהגות שחוזרת על עצמה

    לי עזרה ההומאופתיה להחלים לגמרי מזה -אני ביליתי 10 שנים מחיי במצב שאת מתארת
    ולכן חשוב לי שתדעי שישיפתרון אז אל תבהלי - זה משהו שניתן לפתור יחסית בקלות
    בפרט אם זה התחלתי ואת מודעת לכך שזה לא בסדר

    יד בנות שלא מודעות שזה לא בסדר -ואז מצבן קשה יותר כי קשה להביא אותן לטיפול כול סוג
    אבל את מודעת ולכן את בדרך הנכונה ועצם זה שאת פונה לבקש עזרה זה ממש כול הכבוד

    בברכה
    דר אדית דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום