עיזרו לי..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיזרו לי..
    רחל מלול
    16/10/2007

    היי,אני רחל מלול בת 17 כיתה י''ב
    והביעה היא לא אצלי..אלא אצל חברה שלי שחר..היה בת גילי והיא החברה הכי טובה שלי,יש לה הפרעות אכילה מכיתה ט'..היא לא אוכלת כלום בתקופה הזאת,יוצא לה לאכול פעם בחודש ניראה לי..
    היא אובססיבית לגוף שלה ואני כבר התייאשתי אני לא יודעת מה לעשות
    ההורים שלה גרושים,אמא שלה מבוגרת,אבא שלה בא לביקור רק בסופי שבוע
    וככה שאין כל כך מי שיעזור לה להבין תטעות שהיא עושה...כל מה שאומרים לה לא מעניין אותה היא רוצה לרזות!!...נ.ב היא כל וכלל לא שמנה ,היא רזה! אך היא לא מבינה זאת
    היא לא רוצה ללכת לטיפול אצל רופא,ואפילו בית הספר לא מנסה לעזור בכלל.
    אני לא יודעת מה לעשות אשמח לקבל עזרה פה..תודה מראש..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיזרו לי..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך, רחל!

    אני
    16/10/2007


    אני מבינה את דאגתך הרבה לחברתך, ונשמע שהיא אכן סובלת מהפרעת אכילה לא פשוטה. נשמע שהיא באה מרקע משפחתי קשה, וסביר להניח שהפרעת האכילה שלה היא בעצם זעקת הכאב שלה. מכל מקום, אני חושבת שאת צריכה להמשיך ולדבר על לבה כדי שתפנה לטיפול, ובו בזמן גם ליידע מישהו מבוגר, ובדחיפות! כדאי לך לדבר עם אמה המבוגרת, וגם לפנות לאחות וליועצת ביה"ס.
    חשוב מאד שמישהו מבוגר ומקצועי יידע על המקרה.

    רפואה שלמה לחברתך ולילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום