סיבים תזונתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיבים תזונתיים
    ניסן
    19/03/2010

    שלום רב
    יש לי הפרעת אכילה שגרמה לי להגיע למשקל של 46 קילו על גובה1.63 מטר. יש ימים בהם אני אוכל כ200-300 גרם של סיבים תזונתיים ובהם אני הולך לנוחיות במידה רבה יותר ואפילו אם אני אוכל באותו יום כ8000 קלוריות אני לא משמין ורציתי לדעת איך זה קורה שלמרות שאני אוכל הרבה רק בגלל שאני אוכל המון סיבים אני רזה והאם זה פוגע לי במערכת כלשהי בגוף.
    תודה רבה ושבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיבים תזונתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ניסן,

    קרן אור
    20/03/2010

    סיבים תזונתיים הם חלק מתפריט בריא ונכון,אבל כמו בכול דבר בריא אפשר להגזים בו ואז מחטיאים את המטרה.המינון היומי של סיבים המומלץ לגבר הינו 35-40 גרם ליום.המינון אותו אתה צורך הוא פי 6-7 יותר.כמובן שסיבים גורמים לריצות תכופות לשירותים,אבל גם גורמים לחוסר ספיגה של הויטמינים והמינרלים מהמזון,דבר שיכול לגרום לתת תזונה,שישפיע על המערכות בגוף.
    לי נשמע שחשוב כי תפנה לדיאטנית ,מומחית בה"א,שתעזור לך לבנות תפריט יומי בהתאם לנתונים ולצרכים שלך וכן לטפל בהפרעת האכילה ממנה אתה סובל,שהיא הבסיס לבעיתיות אותה אתה מעלה כאן.בהמשך ניתן יהיה לשקול פניה לטיפול נפשי.

    בהצלחה,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום