לילה טוב!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה טוב!
    אני
    16/10/2007


    מה שלום כולן? אני מקווה שאתן בסדר אי-שם. עלי עבר יום קשה ומדכא. כנראה שאווירת מנחוס שורה מעלי, מה לעשות. נקווה שמחר יהיה אחרת...

    קרן אור - מתוקה, איפה את?? את עושה התעמלות?? גררר!!!!... השארתי לך מנה על הגז, אז שיהיה לך בתיאבון!

    בלונדי - מה שלומך, יקרה? חסרונך היחסי מורגש ביותר! מקווה שעבר עלייך יום נעים ומהנה! וגם לך השארתי עוגה בתנור, אז שיהיה גם לך בתיאבון!

    שלי - אני ממש פה. אני מבינה שגם עלייך עבר יום לא קל. אבל העיקר שעכשיו הוא כבר עבר, ואני מאחלת לך מחר "חלק" ונעים יותר!

    האמת היא שאני צריכה לשבת על דו"ח, אבל המוח שלי על off. עכשיו אני רוצה רק שקט בראש שלי...

    אז שיהיה לנו לילה טוב ושקט!

    אוהבת,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יפה שלי

    קרן אור
    16/10/2007

    לא אני לא מתעמלת,אולי עושה התעמלות למוח...זה הדבר היחיד שאני מצליחה להפיק בשעות כאלו.עמלתי על הכנת מייל טרי בשבילך,ומיד הוא יהיה אצלך...
    אני מניחה שעל כולן עבר יום קשה.ותודה על הצעת האוכל,אבל נראה לי שאני שורת עד 11 ??דווקא היום הייתי אצל רופא האלרגיה וכשחזרתי בעלי עשה הפתעה-הכין ארוחת ערב מושקעת,בדיוק כמו שאני אוהבת.ואני פינקתי אותו בקינוח-טראפלס(זה הכי זריז שאני יודעת לעשות).
    טוב יקרה מקווה שנפציע מחר ליום טוב יותר,
    אוהבת ,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום