היי יקרות שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי יקרות שלי
    קרן אור
    17/10/2007

    מה שלומכן???היתה כאן דממה היום...
    שלי-מה שלומך???אני מקווה שהיום עבר לך ללא תקלות כמו אתמול.
    בלונדי-יש תוצאות של הבדיקות כבר??איך עבר עלייך היום??
    כרונית-טוב מוקדם עדיין בשבילך...מקווה שעבר עלייך יום נעים.
    טוב יקרות שלי,אני לא כ"כ מרגישה טוב,וגם קצת במתח מדברים שקשורים לאנשים אחרים,אז אני נכנסת למיטה.מקווה לשמוע ממכן עד הבוקר.
    לילה טוב יפות שלי,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי יקרות שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגישי טוב, מתוקה!

    אני
    17/10/2007


    מה שלומך, קרן אור יקרה? אני מקווה שאת בטוב. ו-כן, נראה לי שכדאי לך ללכת לישון אם את עייפה. נקווה שיום המחר יביא עמו פחות לחצים.

    עבר עלי יום רגיל למדי, למעט העובדה שאכלתי יותר מדי לדעתי, וזה עצבן אותי! אבל בעצם גם זה נכנס להגדרה של "יום רגיל למדי" לצערי, ובייחוד בימים האחרונים...

    לילה טוב והמון אהבה!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום