לילה טוב!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה טוב!
    אני
    19/10/2007


    מה שלומכן, בנות יקרות? אני מבינה שהיו לצערנו התפתחויות לא כ"כ חיוביות, אך אני מקווה שיום המחר יאיר לנו אחרת.

    אני בסדר, למעט גרון "מדגדג" וסחרחורות איומות. הנה מתחיל לו עוד סוף-שבוע, ושוב אני מתכננת לי תוכניות "להספיק", ושוב אני אמצא את עצמי במוצ"ש מכורכמת פנים. נו, כרגיל.

    קרן אור אהובה - מסכנה שלי, לבי אתך! זה באמת קשה מאד למצוא כוחות לכל הבלגנים האלה. אני מאחלת לכם שם שתתאוששו מהר מכל המחלות ושתהיו בריאים וחזקים! אני מקווה שאת שומרת על עצמך שם כמו שצריך. כתבתי לך קצת, ואני שולחת לך חיבוק ענקי!

    בלונדי יקרה - חבל, אבל לא נורא! אני מדברת כמובן על הנפילה שקרתה לך היום. אני חושבת שהלקח העיקרי מכל הסיפור הזה צריך להיות בדמות הבנה שאסור לך לדחות ולדחוק את צרכייך ואת רווחתך יותר מדי, כי אחרת - זה יחזור אלייך כבומרנג. גם בתוך מערכת של לחצים את צריכה לשמור על ספייס קטן לעצמך. נכון, קרן אור?? זה מה שאני "טוחנת" גם לך השכם והערב, למרות שכשיש לך שני ילדים קטנים אין ספק שקשה לך מאד ליישם את זה.

    שלי חביבה - כל הכבוד על העמידה לצד חברתך! ונכון, כך צריכה לנהוג חברת אמת. למזלה של חברתך, היא יצאה בפגיעות קלות בלבד. טוב שזה לא נגמר גרוע יותר. אכן כן, מפחיד לנהוג כאן, כי אנשים מטורפים על הכביש. ובמקרה או שלא במקרה שודרה היום תוכניתו של חיים הכט באותו נושא, והוא הראה דברים פשוט מזעזעים! אנשים שנכנסים לצומת באדום כאילו כלום.... מה עובר להם בראש, לעזאזל?! הרי זאת תאונה על בטוח! הם פשוט רוצחים! זה נורא הרגיז אותי...

    טוב, בננות, אני גמורה...

    לילה טוב ושישי נעים לכולן!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבילת אופטימיות קטנה לסוף השבוע!

    שלי
    19/10/2007

    בואי ננסה לחשוב קצת אחרת, לפחות הבוקר (האמת, מקווה שלא תתעוררי עד שעות הצהריים ותשלימי קצת שעות שינה...):
    - גרון מדגדג וסחרחורות: אולי תנסי להתקיפם בקצת סטרפסילס, תה עם דבש, וארוחת בוקר מזינה והרבה הרבה מים?
    - עשית תוכניות לסוף השבוע? נפלא. תהיי שבעת רצון אם תכסי חצי מהתוכניות, ושימי בצד את התסכול מאי הביצוע של החצי השני.
    - את תחושת ה"אכלתי יותר מידי" מהשבוע החולף נסי להחליף ב"מגיע לי, הרי זה סוף שבוע ועבדתי קשה כל כך".
    - עשי דבר אחד שאת ממש אוהבת היום, גם אם זה נראה לך לא מוסרי, בזבזני (זמן או כסף...), מטופש.
    -- על כל מחשבה שלילית נסי לעלות במוחך המבריק גם אחת חיובית, משמחת.
    - צאי לטיול ערב להריח את ריחות הסתיו, הרי הוא קצר ביותר במדינתנו ההזויה.

    מודה בכך שאני נשמעת כמו טקסט אינפנטילי ממגזין נשים, אך כל אלו מסייעים לעיתים לשיפור מצב הרוח...
    מקווה מאד שסוף השבוע שלך יעלה על ציפיותייך בסופו של דבר, ובעיקר - תרגישי טוב!

    עבר עלי לילה קשה של התקפי אלרגיה, אין לי תרופות כלל וטוב שכך. הרי בסופו של דבר ההתקפים הללו עוברים. הבעיה היא שאחריהם אני חשה חלשה וכעורה, העניים נפוחות, שפתיים יבשות, אף אדמומי. וכל זה לא מסייע לשיפור ההערכה העצמית שלי.
    כנראה שלא יזיק לי להעביר את סוף השבוע מחוץ לעיר, האוויר וודאי יהיה טוב יותר ולא תהייה לי הזדמנות לבדוק את דמותי במראה...

    אז יום טוב יקירה, אשוב בשבת בערב לבדוק כיצד התפתח סוף השבוע.
    שלך,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה, שלי!

    אני
    19/10/2007


    תודה, שלינקה, על תגובתך המפורטת והאכפתית. האמת היא שהטיפים שסיפקת לי מוכרים לי מעצמי, ואני בהחלט משתדלת ליישמם על בסיס יומיומי, אך לפעמים קצרה ידם מלהושיע מול התחושות הלא נעימות שלי כלפי עצמי. יש גם ימים כאלה. אך בכל זאת - תודה רבה על תשומת הלב.

    ולגבייך - מדוע לא להשתמש בתרופות נגד אלרגיה, במידה והן אכן מועילות לך, במחיר של תופעות לוואי כאלו ואחרות? ברור שטיב תופעות הלוואי ועוצמתן מהוות כאן שיקול מכריע. אני חושבת שגם הגרון שלי פיתח סוג של אלרגיה, או שזאת התחלה של אנגינה. אבל לא נראה לי שזאת אנגינה, לפי סוג המיחושים שלי לפחות. טוב, נחיה ונראה. "סטרפסילס", אגב, לא עוזר לי, וגם מעולם לא עזר.

    ולדעתי סופ"ש מחוץ לעיר יאושש אותך, ואולי אף יעזור לך להתרחק מהאלרגן, אא"כ את אלרגית לשינויי העונה. מה שבטוח - הוא יעזור לך בהרמת מצב-הרוח.

    שתהיה לך שבת נפלאה ורגועה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירה!

    שלי
    21/10/2007

    כן, כמו שכתבתי - ברור לי שהטיפים הנ"ל הן סדרת קלישאות מוכרת. אך בכל זאת, לעיתים יש להם הצלחה מסוימת בשיפור מצב הרוח ברגע נתון. אך כמובן, הם חסרי אונים כאשר מדובר בניסיון לשינוי תודעה ודפוסי מחשבה...
    עם הזמן הבנתי שהקושי האמיתי אינו מתבטא בניסיון להקדיש זמן איכות לי עצמי ולהעניק לעצמי רגעים המתמקדים רק בדברים אהובים (קריאה, קניות, מה שזה לא יהיה...), את זאת אני מסוגלת לבצע די בקלות. הקושי הוא לשכנע את עצמי שאני ראויה ליחס נעים וטוב מעצמי אל עצמי.
    מתנחמת בעובדה שלפחות מאלו שסביבי אני מצפה ליחס רך ותומך.
    התעללויות מהסביבה לא אספוג...

    מקווה שעבר עלייך סוף שבוע נעים וקל בכל זאת, ושהצלחת לנוח ולהשלים שעות שינה. ובעיקר מקווה שהגרון המדגדג לא התפתח למחלה משום סוג שהוא.

    אני בהחלט אלרגית לחילופי עונות, שאר האלרגיות שלי כמעט ונעלמו עם השנים. וביום חמישי היה מזג אוויר מוזר לגמרי.
    אך מעדיפה להמנע מתרופות כי בניגוד לאנגינות, התקפי אלרגיה עוברים מעצמם. ואילו התרופות מעוררות אצלי תופעות לוואי שנותרות גם לאחר שעובר לו ההתקף, בעיקר יובש ותשישות. ואם מדובר בשימוש של כמה ימים מופיעה לה אפטיות מסוימת. וזו לא בריאה כלל.

    סוף השבוע שלי היה הזוי למדי, אך אכתוב על כך בהמשך.

    יום נפלא ושבוע קל יקירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, שלי!

    אני
    21/10/2007


    כן, ברור לי למה את מתכוונת. גם אם אני מפרגנת לעצמי משהו שאני אוהבת לעשות, אח"כ אני מרגישה שאני צריכה לשלם על זה. אז מה זה אומר? שאני לא יכולה לפרגן לעצמי תחביב בשקט כאחד האדם? כנראה.

    הגרון שלי הפך ממדגדג לשורף, אבל היום אני כבר יודעת למה. שוב התחילו לעלות לי מיצי עיכול מתוך שינה, וזה גורם לגרון שורף ולרגישות גבוהה. אני צריכה לחזור לקחת כדורים.איזו באסה... (הפסקתי על דעת עצמי, בניגוד מוחלט להוראת הגסטרו. נו, מה אני אעשה שיש לי בעיה עם כדורים??). אבל לפחות זאת לא אנגינה - "חברתי משכבר הימים" ושנואת נפשי!!!

    לגבי הסופ"ש שלך - אני מקווה שזה לא גרם לך לגבש דעה שלילית על דתיים או על חוזרים בתשובה. העיקר שבסוף יצא לכם לבלות בפסטיבל כמו שרציתם. אם אני חושבת על עצמי בהקשר הזה, אז זה קצת מצחיק אותי, כי בסך הכל הגעתי מחינוך בבי"ס דתי, אך כלפי חוץ אני נראית חילונית למדי. בכל מקרה, מי שינסה להחזיר אותי בתשובה - יש לי הרבה מה לענות לו, כי הרי אני יודעת הרבה ומכירה את השפה שלהם....

    לילה טוב והמשך שבוע קל!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירה!

    שלי
    22/10/2007

    כן, אני כאן בשעה מוזרה שכזו. אחרי מפגש ארוך עם חברה אהובה, עייפה מאד אך לא יכולתי להתאפק ולא לבדוק את התרחשויות הערב בפורום...
    וכותבת לך כי הרי יש סיכוי סביר שאת ערה עדיין, למרות שקראתי שאת מתכננת פרישה מוקדמת. אך מוקדם זה יחסי, נכון? (:-

    מקווה שכאב הגרון עדיין לא התפתח למשהו חמור יותר, ושניתן לעצור זאת כבר עכשיו... עוד לא התחיל החורף, זה לא הזמן לאנגינות ושפעות! אלו כדורים את אמורה לקחת? חבל שהפסקת, אך לא נורא, העיקר שהם זמינים לך ותוכלי להקל על הכאב. וחוץ מזה, מבינה היטב את "הבעיה עם הכדורים", בהמשך לדיון הקודם על האלרגיות... ככה זה. לפעמים לומדים בדרך הקשה!
    וגם אותי תקפה עכשיו צרבת קלה, בגלל אלכוהול הפעם, אך הטמס לא אכזבו ונראה לי שמצפה לי לילה שקט.

    חשוב לי להדגיש שאין לי, וגם אין לי כוונה לפתח גישה שלילית כלפי דתיים או חוזרים בתשובה. כלל לא. אך קשה לי להתמודד עם מסיונריות, או עם טענה שיש דרך אחת המתאימה לכולם.
    היו לי בעבר לא מעט שיחות מרתקות עם דתיים ודתיים-לשעבר, על יהדות, דת, אמונה. שיחות שעוררו בי שאלות שונות ואפילו צער מסוים על כך שחונכתי רחוק כל כך מהמסורת היהודית. אך אלו תמיד התנהלו מתוך כבוד הדדי, מתוך עניין הדדי, וללא ניסיון לשנות את דרכי החשיבה או תפיסת העולם שלי (שאלו, דרך אגב, השתנו לא מעט לאורך השנים, אך לא בכיוון דתי).
    אני תומכת נלהבת של הרעיון "איש באמונתו יחיה", לעולם לא אפגע באמונתו של אחר או אפריע במכוון את שלוותם של אנשים מאמינים. אך באותו האופן, אני מאמינה שעליהם לכבד את חילוניותי, ושחילונות אינה בהכרח בורות, או העדר דרך, כיוון ותוכן.

    ובכל מקרה, הזוג הנ"ל נוטה למיסיונריות בכל תחום בו הם מאמינים, אם זה בודהיזם (פופולארי...) בעבר, יהדות היום, מזון אורגני ומיחזור אין סופי של כל חפץ.
    לרגע ממש התחשק לי להסביר להם שמזון אורגני-טבעי זה יופי, ממש נפלא, אך שלפני שאני עוברת לתזונה המבוססת על טחינה וגרגרים שונים, אני צריכה ללמוד לאכול כמו אדם נורמלי. אי אפשר לעבור מקיצוניות אחת לאחרת בפרק זמן כה קצר.
    אך זה כמובן לא היה המקום או הזמן לווידויים שכאלו!

    לילה טוב יקירה, מאחלת כל טוב לך ולגרון הדואב.
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום