מפחדת ממתוקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מפחדת ממתוקים
    הי
    05/04/2010

    שלום,
    אני בת 21 1.63 51 ק"ג.
    אני כבר 4 שנים אוכלת מאוד מאוד מסודר ובריא ועושה ספורט. הייתי אנורקסית בעבר וכיום כל תקין ואני בריאה ואני במעקב אצל דיאטנית. אך אני 4 שנים לא מכניסה דברים מתוקים לגוף חוץ מפירות אפילו לו ביס מעוגה ,עוגיה או קוביית שוקולד.
    בחודש האחרון הגעתי להחלטה שאני רוצה לחזור למתוקים האלו אך כמובן עם הרבה מאוד שליטה ובמינון המתאים. הפחד שלי הוא לעלות במשקל מה גם שעכשיו אני מפסיקה לעשות ספורט בתדירות קבועה אגב לו"ז צפוף.
    השאלה שלי,ממה כדי להתחיל?..(חטיפי מיני למיניהם כמו מקופלת ופסק זמן, עוגיה) ובאיזה מינון?..כל יום?, פעם בשבוע?
    אשמח לדעת כי חשוב לי להוציא את הקטע של הפחד מהראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפחדת ממתוקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפחדת ממתוקים

    אפרת לוי
    06/04/2010

    שלום ,

    אני חושבת שהרצון שלך לאכול מתוקים הוא רצון מבורך, להיות פתוחה למגוון נוסף של טעמים והנאות ולא להצטמצם כפי שתיארת. באופן עמוק יותר, יתכן וזה מבטא רצון לחיות.
    השאלה לדעתי היא לא שאלת המינון ובמה להתחיל ( הדרכה כזו את יכולה לקבל מהדיאטנית שמלווה אותך, כמויות ואיזה סוגי מתוקים) אלא הפחד שלך ממתוקים, הפחד לעלות במשקל. האם את יודעת למה את כל כך מפחדת מעליה במשקל?

    אשמח לשמוע את תגובתך, וכן תגובות של גולשות אחרות בפורום שיכולות לתרום מנסיונן.


    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום