בוקר טוב!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב!!
    קרן אור
    19/10/2007

    מה שלום כולכן???
    עליי עבר לילה קשה,בקושי ישנתי התמודדתי עם חום של 40 פלוס והקאות של מיצי עיכול...אני לא יודעת איך אני אוספת את עצמי להתמודדות עם עוד יום.אני גמורה מעייפות.וכנראה שאלך שוב לרופא היום.הנקודה היא שאני מרגישה גם חולה.יש לי קשיים בבליעה...וכן,כרונית,כשלא מוצאים זמן לעצמך בתוך כל הלחצים,בסוף מתמוטטים ונהיים חולים.או נופלים.או מוצאים מפלט אחר.
    בלונדי-מה שלומך??נעלמת לנו בערב...
    שלי-אני מקווה שתהני מהבילוי עם חברים בסוף השבוע.
    כרונית יקרה-יש שביתה באוניברסיטה יום א' זה קשור גם אלייך???אני מקווה שתנוחי,כי הסחרחורות שלך מתגברות בתקופה האחרונה,אז תמצאי זמן לנוח טוב,ובלי ייסורי מצפון...
    טוב יקרות,אני הולכת לבת שלי,ילד חולה משווע לתשומת לב תמידית,כמעט חונקת..
    תחזיקו לי אצבעות,שלכן,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכנה שלי!

    שלי
    19/10/2007

    לא ממש הבנתי - האם את שוב חולה? החום הגבוה וההקאות תקפו גם אותך?
    מחזיקה אצבעות (גם ברגליים...) שכל המחלות הללו שתקפו את משפחתך יחלפו במהרה.
    יש לך עזרה היום? בעלך? אמא? זה ממש יותר מידי, לא מפתיע שבסופו של דבר את קורסת. שום גיבור-על לא יכול לעמוד בכל זה...
    תרגישי טוב יקירתי, תשמרי על עצמך ודאגי למנוחה כמה שתוכלי.
    אשוב מחר בערב, מקווה שעד אז הכל ישתפר.
    שלך,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי!

    קרן אור
    19/10/2007

    תודה על התגובה יקירה.לא החום והקאות עדיין לא תפסו אותי(ומקווה שזה גם לא יקרה),אבל הגרון שוב כואב לי,ויש לי חולשה בכל הגוף,ולחץ בריאה הימנית,אני מקווה שאני לא מתחילה שוב אנגינה.ולא,היום אין לי עזרה עד שלוש בצהריים,כי בעלי בעבודה.תיכף אני יוצאת שוב לרופא,קבעתי תור.הוא בטח חושב שאני היפוכונדרית,אבל עד היום תמיד כשחזרתי שוב לצערי היו ממצאים שונים...
    נשיקות ותודה על הדאגה,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה ברור מאד, קרן אור.

    אני
    19/10/2007


    זה מה שאני נואמת לך בערך מהיום הראשון שהכרתי אותך - להוריד הילוך קטן ולספק לעצמך ספייס, כי אחרת - את כבר יודעת. ואני יודעת שקשה ליישם את זה כהלכה, אבל כדאי להתאמץ ולחשוב איך אפשר ללכת לקראת זה בתנאים הקיימים, ואני מאמינה שאפשר. אפילו שינוי קטן עשוי לעזור. זה יהיה רע מאד ורע לכולם אם חלילה תתמוטטי, ובטח אם תפני חלילה ל"מפלט אחר"! חס וחלילה! אין שום "מפלט אחר"! את חייבת לשמור על עצמך למען עצמך ולמען משפחתך, ובייחוד עכשיו, בתקופה קשה זו. כולם צריכים אותך בריאה וחזקה.

    יקירה, אני באמת מצטערת לשמוע על כל ההתפתחויות החדשות, והלוואי והיתה לך יותר עזרה בכיוון הזה. אני מתפללת שהמצב ישתפר, ושסבתך תעבור את היממה הקריטית בשלום.

    השביתה הצפויה לא קשורה אלי, לפחות לא בשלב זה. שלחתי לך מיילון (בנוסף על ההוא מאתמול בלילה).

    מתוקה, תהיי חזקה ואל תאבדי תקווה!

    כולנו אתך!

    אוהבת מאד,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית יקירתי!!!

    קרן אור
    19/10/2007

    אני יודעת שאת נואמת לי את זה מהיום הראשון,ובמצבים כאלו,אני יודעת עוד יותר כמה את צודקת.ולכן כתבתי לך את זה.למרות שבאמת קשה ליישם את זה כי כשיש לך שני ילדים חולים עם הקאות בבית,לא יודעת מהיכן למצוא את הזמן לטפל בעצמי.ולא אין לי עזרה כרגע כי אימי שקועה בהכנות לאזכרה ובדאגה לאבי.אני כרגע מרגישה לא טוב ואני מחזיקה את עצמי לא להקיא,כל ארוחת הערב עולה לי,נראה לי שזה בגלל האנגינה עם שילוב של הגועל מהקאות של הילדים.
    טוב אני מקווה לשמוע ממך בהמשך הערב,
    מאחלת לך ולכולנו שבת שלום.
    שלחתי לך מייל לפני 10 דקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור אהובה!

    אני
    19/10/2007


    צר לי על כל החולי, ואני מתפללת לשיפור במצב שלכם שם. לגבייך ולגבי הילדים - בסופו של דבר זה יעבור, אז אל תישברי! נכון, זה כבר באמת טו מאץ' וזה מעצבן ומייאש, אבל זה יעבור, ואז את תחזרי להיות אמא בריאה לשני ילדים חמודים ובריאים, ואז גם תוכלי לחשוב בבהירות הלאה. הדבר שמעיב על כל זה הוא החורף הקרב, שלפחות בשבילי הוא אומר "מחלות", ומן הסתם גם אני אתפוס לי ברננה איזו אנגינה חריפה או שפעת או שניהם ביחד - למה לא?? מי אמר שהאחת פוטרת מרעותה? טוב, מה אני אעשה? ככה זה אצלי. נקווה שלא, אבל תמיד אני נכנסת לכוננות. זאת גם אחת הסיבות לכך שאני שונאת את החורף.

    יקירה, עניתי לך למייל.

    שיהיה רק ליל מנוחה ושקט ורוגע!

    אוהבת מאד!

    כרונית.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום