למי יש ניסיון בהפרעת אכילה וצבא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למי יש ניסיון בהפרעת אכילה וצבא
    זוקי
    19/10/2007

    אני בת 17 .קבלתי צוו גיוס הזמנה ללשכת גיוס לעוד חודש ,ויש שם שאלון רפואי. אני גובהי 1.51 ושוקלת 44.4 . BMI שלי -19.5, כלומר אני לא נורא פחות מהמשקל, שאני צריכה( 45-46 )אבל בגלל שאני מתעסקת הרבה עם מה לאכול ומה לא לאכול ומפחדת להשמין, הוריי לקחו אותי דרך הקופת חולים למרפאה להפרעות אכילה, שכוללת טיפול פסיכולוגי, תזונאית ובקורת פסיכיאטר, אבל אני לא מקבלת תרופות .,אז אני שואלת, האם אני חייבת לציין בשאלון הרפואי, שאני מטופלת אצל פסיכולוג בגלל הפרעת האכילה? האם זה יכול להשפיע על קבלתי לצבא ועל שיבוצי בעתיד בצבא בתפקידים מיוחדים? האםי משקל מינימום שבחורה חייבת להיות בו ,כדי שיגייסו אותה.הרבה תודה על הסבלנות.נ.ב לא אושפזתי אף פעם.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום זוקי!

    אני
    19/10/2007


    זוקי חביבה, אני חושבת שקיבלת מאתנו תשובות מלאות עוד בפנייתך הקודמת, כמו גם בפניותייך בכל הפורומים האחרים. אין לנו מה להוסיף על כל מה שכבר נאמר.אם תרצי לשתף אותנו יותר ולעדכן בהתפתחויות - את יותר ממוזמנת.

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום